piątek, 3 maja 2013

Deszcz

Dzisiejszy dzień ponury, pochmurny. Pada deszcz i czuję się jakby była dziś niedziela. Za chwilę idę do Kościoła, a po powrocie będę albo oglądać telewizję, albo grać w Airline Tycoon. Grałam w nią kiedyś, jak byłam mała. Wczoraj nudziłam się, więc ją zainstalowałam. Jest bardzo fajna, ale pochłania mnóstwo czasu. Zaczęłam grać koło 19, a zanim się obejrzałam była już 23. 
Wczoraj też zaszłam z Izą do sh na poszukiwania dżinsów, ale nie było odpowiednich dla nas. Wszystkie były strasznie szerokie w pasie. Ale mam chyba gdzieś stare spodnie, które bym mogła przerobić. Hmm, może zrobię to nawet dzisiaj, bo zapewne będę się nudzić. 
W ostatnim poście dodałam zdjęcie koczka, którego zrobiła mi Iza. Kilka osób prosiło mnie, abym pokazała, jak go wykonać, dlatego być może, nakręcimy dziś o tym filmik.



30 komentarzy:

  1. swietnie ;>
    mnie wciagnela teraz gra na telefonie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pochmurnie ale nie pada deszcz :)
    Czekam na filmik :))
    Świetne zdjęcia!!

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah, a u mnie prawie bezchmurne niebo i słoneczko *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zachmurzenie ;) śliczne zdjęcia ;)

    www.karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog . dzieki za koment. na moim blogu . Mam pytanie czy umiesz robic szablony na bloga .Odpisuj na moja poczte . klaudia.glinska@onet.pl
    z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też ponuro, na dodatek burza :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog , Śliczna Ty!!
    Oj u mnie tez brzydko: c CzekM na filmik!
    zapraszam www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też pogoda nie sprzyja;C
    Śliczne zdjęcia;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i crazy zdjęcia ^^
    U mnie też niestety pada deszcz :/

    amazingmomentss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszędzie ponuro. -,-
    fajny ten koczek z ostatnego posta. ! ;]
    the best wygląd!
    fajne zdj. ;D
    obserwujemy? ;>
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pada... Ale grilla udało się zorganizować:P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog mi się bardzo podoba! Swietny desing bloga!
    Obserwuję i ilczę na to samo :)
    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha,cudowne zdjęcia!^^

    zuuzia-blog.blogspot.com

    skomentujesz?

    ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie cały dzień bardzo wietrznie + padało trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też deszcz, szkoda ;/..
    Nominuję Cię do Versatile Blogger Award więcej na moim blogu http://gifura-gifuraa.blogspot.com/2013/05/versatile-blogger-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. TEż w to kiedyś grałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, masz fajne włosy, a jaki kolor, bo nie widze dokładnie ?
    Odpisz pod komentarzem moim ;)
    war-of-change.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Siemaa.. Baaardzo fajny blog ( wygląd także ) . Oby tak dalej !!.
    agataa-aga.blogspot.com liczę że wpadniesz.
    Zawsze będziesz mile widziana ;-)
    ZA komentarz lub obserwacje się nie obrażę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia :)
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś śliczna nooo <3 i masz suoer wygląd bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę sprawdzić tę grę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia <3 I ciekawy blog :)

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pościk xd
    zapraszam też na bloga http://everday123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba się cieszyć w wolnego, póki jest.. bo niedługo znów do szkoły -.-

    http://byczyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post.
    Zapraszam do mnie: oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jesteś! Piękny wygląd bloga. *.*

    XOXO | alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥