wtorek, 21 maja 2013

I need a holiday!

Sprawdziany, kartkówki, projekty- mam już tego wszystkiego dość! Taki upał, a ja muszę siedzieć w domu z książkami, no po prostu szlak mnie trafia! Nienawidzę szkoły, tak bardzo chcę już wakacji- nie przejmować się tym, że następnego dnia czeka mnie jakaś klasówka, spędzać czas na podwórku zamiast w szkole i odpocząć. Byłam wkurzona, bo trener kazał nam zaplanować jedną lekcje na temat, jaki od niego otrzymaliśmy, czyli tak jakby zamiast wf-u będzie zwykła lekcja, tyle, że to uczniowie ją prowadzą. Nie mam bladego pojęcia jak ją zaplanować, ZERO! Mam nadzieję, że mama mi jakoś pomoże, bo mam kompletną pustkę w głowie.
Ale tak narzekam i narzekam. Są też plusy szkoły... tylko jeszcze nie wiem jakie :) No nic, pozostało mi tylko cierpliwie czekać, może jakoś wytrwam. Jutro znowu dzień spędzony w książkach, ale myślę, że znajde czas na napisanie posta.



Zdjęcia z niedzieli.

29 komentarzy:

  1. Ja mam tam jakoś zaplanowane wakacji,ale wcześniejsze były o wiele bardziej rozmaite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cie , naszczescie mi zostaly 2 tyg. szkoly a potem mam wakacje , bo mieszkam w innym kraju gdzie wakacje sie rozpoczynaja na poczatek czerwa, i wakacje sa dlusze niz w polsce c:

    zwariowana-olka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Kilka tygodni nauki ,oby nie na marne! Fajny outfit
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooh, mam takie samo zdanie na temat szkoły!
    Jedyne, czym możemy się pocieszać to, że jeszcze tylko te kilkanaście dni i w końcu upragnione wakacje!
    + śliczny outfit <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :)
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też potrzebuję wakacji.
    A tu czekają mnie 2 spr do poprawy,3 do napisania,1 kartkówka, zrb projektu i kartkówka. Po prostu już mam dość tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to ostatnie półtora miesiąca, które spędzam z moja klasą, więc naprawde nie chcę żeby wszystko tak szybko się kończyło. Plus szkoły? Widzisz się ze znajomymi, ale wszystkimi, bo tak to większość siedzi na fb itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. 36dni tylko w tym 26 w ktorych bedziemy w szkole... nie jest zle :) Drugie zdjecie zajebiste!


    xyyn.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i zdjęcia < 3
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zdjęcie jest cudoowne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super ! uwielbiam takie połączenia ! szorty i bluzka świetne ! i cholernie zazdroszczę Ci koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze conversów <33 Super zdjęcia i fajny blog . Masz talent do blogowania obserwujemy? dopiero zaczynam więc zapraszam hania-blog-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje <3 .
    Fajne zdjęcia :) .

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tak samo:) taka jedna monotonia

    juicy-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak dużo kartkówek
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia. Ja też muszę się kuć, bo mi jakoś słabo idzie, ale dam radę. Trzymam kciuki.

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog wraz z zdjęciami boski *:


    http://drawscribbles.blogspot.com/2013/05/kawaek-z-zycia-boli-bardziej-niz-jego.html Nowość ;] Zapraszam ; 3

    OdpowiedzUsuń
  18. włooosyyy *.*
    Ja już też kurcze nie wytrzymuję z tą szkołą!! A jaka średnia? :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie samo zdanie o szkole :) Dla mnie nie ważne jak spędzę te wakacje, bo najważniejsze jest to, żeby odpocząć od szkoły, wygłupiać się z przyjaciółmi i siedzieć na dworze :D Nie muszę wyjeżdżać daleko żeby się świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie tylko ty masz dosyć ;/
    Zapraszam do siebie :)
    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Boże, ale masz chude nogi *.*
    Ja też już mam serdecznie dość szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  22. środkiowe zdjecie mi się najbardziej podoba ;D

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do plusów szkoły... koleżanki! Bez nich szkoła nie byłaby taka sama, i czasami warto pójść tam tylko po to, aby się z nimi zobaczyć :). Poza tym masz przepiękny kolor włosów! Pozdrawiam! :)

    http://of-descoloramiento.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcie i nagłówek boski!!!!

    Zapraszam ----->>>> www.karciakmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie martw sie i pomysl sobie - juz tylko miesiąc szkoły. To mnie mobilizuje do działania ;) Bardzo ładne zdj. Zapraszam do siebie, link czeka: have-fun-inlife.blogspot.com
    PS: Tolerujesz obserwacja za obserwacje? Jeśli tak to daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku zazdroszcze tego koloru włosów , gdzie kupiłaś konwersy ????

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz ze przypominasz mi troche lily z hp :) he totalnie podobna jestes do niej!!!Fajmy blog i fajne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥