poniedziałek, 13 maja 2013

Inspiracje

Hejka! Dziś post z inspiracjami, gdyż nie mam żadnych zdjęć. Nie byłam dziś w szkole, bo źle się czułam i dalej tak jest. Cały czas kręci mi się w głowie i leżę albo z książką, albo przy laptopie. Miałam wreszcie okazję zajrzeć do I wciąż ją kocham, i jestem już na trzecim rozdziale. Robi się coraz ciekawej ;) 
Od jutra mam zamiar pisać również ciekawsze posty, w sensie nie tylko, o lecie, wiośnie, pogodzie, jak mi minął dzień, bo zdałam sobie sprawę, że to NUDNE.
Za chwilę idę odrabiać lekcje, a potem wracam do lektury.


Post nie jest zbyt ciekawy, przepraszam Was za to najmocniej, ale i tak ostatnio zaniedbuję bloga, dlatego wstawiam to, żeby nie było, ale jutro, tak jak mówiłam, postaram się, aby było inaczej. Do zobaczenia!

21 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje a szczególnie ta z psiakiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziutki piesek :D ja ostatnio piszę posty tak co 2-3 dni. Brak czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne inspiracje! a zwlaszcza psiaaak


    Zaaaapraszam!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/
    jeśli blog ci się spodoba zaobserwuj:* Będzie mi miło:***

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 mam takie serce ze zdjęciami w pokoju :) Haha





    ~~~~~~~~~~~~~~
    pa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Award -http://lolka102.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje ^^ Słodziusi piesek :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pies robi furorę :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie najbardziej lubię posty o tym, jak Ci minął dzień :D Dla mnie są o wiele ciekawsze, niż te np. o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje :)
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te inspirację :D Piesek najlepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  12. cichaj! nie narzekaj! Jest bardzo ładnie i fajnie :3
    sali-pno.blogspot.com
    dodaję sie do obserwowanych, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodkie fotki :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu xxx

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :D
    Mmm truskawki *__* i tę piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne obrazki, piesek przecudny♥

    -------------------------------------------

    SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE WEJŚCIE, KOMENTARZ CZY OBSERWACJĘ:)

    http://life-variations-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne inspiracje <3

    Zapraszam do mnie - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piesioo *.*

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje. ;3 Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥