sobota, 18 maja 2013

Konkurs- wygraj nagłówek!

Razem z Magdą postanowiłyśmy zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie wymarzony nagłówek. Zwyciężają 4 osoby, którym zrobimy nagłówek, jaki sobie tylko zażyczą.

Zasady:
 Zaobserwuj publicznie bloga mojego i Magdy
 W komentarzu wpisz pod jaką nazwą obserwujesz oba blogi i swój e-mail
Pamiętaj, że zgłosić się możesz tylko raz!
Konkurs trwa do 5 czerwca.
Życzymy wszystkim powodzenia ;)

PS. nie piszcie już do mnie maili, czy zrobię Wam design, bo na nie nie odpiszę. Mam wrażenie, że po prostu wykorzystujecie moją dobrą wolę.

13 komentarzy:

  1. Obserwuję pod nazwą Justii
    justyna1809@gmail.com

    PS Zgłaszam się i u tamtej Magdy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa jula niepodam
    mail juicejucyjula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa: Me Amazing Bear
    Email: meamazingbear@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina Świstowska
    karolakot9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem to samo co Karolina: Życzę powodzenia!

    Zapraszam do mnie, na pierwszy post rozpoczynający działalność bloga little-evil-angel.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego bloga obserwuję już od dawna.
    Obserwuje pod nazwą ; Little_Jay
    a to mój emile - juliabandosz@w.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia biorącym udział. ;D Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa: Maja Olecka
    E-mail: majmi333@gmail.com
    Powodzenia wszystkim :)
    + zapraszam na mojego bloga: http://majmi33.blogspot.com/
    Dopiero dzisiaj zaczelam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Marta Marple
    E-mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa : Agatka
    E-mail : A.K_20@wp.pl

    POWODZENIA ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Oliviaa
    e-mail: misieeq6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥