środa, 22 maja 2013

Little diary

Na szczęście się myliłam i dzisiaj mogłam trochę odpocząć. Nie musiałam niczego się uczyć ani odrabiać lekcji. Cały dzień okropnie chcę mi się spać, nie pamiętam co dziś praktycznie robiłam. Wiem tyle, że po szkole obżerałam się wszystkim co popadnie i oglądałam Trudne Sprawy. Na 19.30 poszłam do Kościoła na majowe, a potem z koleżankami do Carefourra. Jutro być może uda mi się wyciągnąć Izę na zdjęcia, na szczęście kończę o 12.35, także połowę dnia będę miała wolną. Za chwilę lecę oglądać Top Model i kładę się spać, bo jestem wykończona. Mam dla Was kilka mixów zdjęć, których nigdy nie umieszczałam na blogu.

 1. kapsel od frugo 2. moja torba do szkoły 3. simsy 4. ranek 5. ja z czapką 6. słitka xd

1. mój obiad 2. ja 3. ja ze skarpetą xd 4. żelki frugo 5. żelki 6. mamba

1. naszyjnik 2. ja przy laptopie 3. ja 4. Wiktoria xd 5. ja 6. moje balerinki

1. chipsy 2. nie wiem co to xd 3. ja w lustrze 4. moja kolacja 5. ciastka 6. MINA WIKTORII 

30 komentarzy:

  1. Skarpeta najlepsza :D haha
    Gdzie kupiłaś czapkę z pierwszego mixu? Jest genialna *.* Farbujesz włosy? Jest wiele rudzielców, którym kolor staje się brązowy, więc tak się pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha czapke ukradłam tacie xd niee, to jest mój naturalny kolor :)

      Usuń
  2. Jesteś naprawdę śliczna <3
    Miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jj! Coz za mini zmiana dessingu! : p
    Swietne mixsy:p
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix. <3
    Ładna jesteś.... *.* ♥ ♥

    Zapraszam do mnie na nową notkę, mam nadzieję że skomentujesz. ;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mixy. ;) Te z Wiką najlepsze xD

    Pozdrawiam...
    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lifestylemichalina.blogspot.com obserwuje i licze na rewanz ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha zdjęcie ze skarpetą <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te żelki malinki omomom ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny wygląd bloga! :>
    Ładny rudy! Chciałabym mieć taki kolor włosów ^^


    xyyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za to dzisiaj chodze cały czas śpiąca! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz zrobić taki post w którym napiszesz jak połączyłaś nagłówek z postami (myślę, że wiesz o co mi chodzi) coś takiego jak ty masz :D a i jeszcze może wiesz jak dodać inną czcionkę np. do tytułów gadżetów. Byłam bym Ci niezmiernie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3mix zdecydowanie najbardziej mi się podoba:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem u cb pierwszy raz i...jestem zachwycona!
    Super blog i z chęcią cię zaobserwuje <3
    Zapraszam do mnie:
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety przez cały tydzień czuję się wykończona :c
    +Masz śliczny kolor włosów ;*

    Zapraszam serdecznie ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mix'y . :3
    Super blog : D
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpetka jest super. Wszystkie są świetne! Zapraszam do mnie foreveryou.blogspot.com Mam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! :) zapraszam do mnie http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 3.ja <- to jest przecudowne!!! ♥ Zakochałam się haha :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. ;p Zapraszam na nowy post. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny blog :*
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog , świetne zdjęcia jaki masz aparat ? To twój naturalny kolor włosów, zazdroszczę ;)
    http://juljaandjulja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał. Blog jest przejrzysty, ma w sobie to "coś", co sprawia, że chce się zostać tutaj jak najdłużej. Posty są naprawdę świetne, ciekawe, dobrze się je czyta. No i zdjęcia są po prostu super, jesteś prześliczna!

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękny naszyjnik! Z modeliny?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥