czwartek, 16 maja 2013

Mini pamiętnik

Dzisiejszy dzień mam mega zabiegany, ciągle coś robię. Nie miałam czasu na leniuchowanie z książką czy laptopem. Na 8 poszłam do szkoły, gdzie okropnie bolał mnie brzuch, ale pomijając to było bardzo fajnie. Na godzinie wychowawczej mieliśmy zastępstwo w świetlicy, gdzie siedzieliśmy grupkami przy stolikach i robiliśmy co tam chcieliśmy. Ja byłam przy stole z Ewą, Patrycją i dwoma kolegami. Graliśmy w butelkę, haha, była kupa śmiechu! Nie wspominałam Wam też nigdy, że mieszkam z babcią i ostatnio pojechała do szpitala, a to ona zawsze wykonywała domowe obowiązki typu zmywanie naczyń. Ja przeważnie utrzymywałam porządek tylko w moim pokoju. Dziś wracając ze szkoły byłą ze mną Patrycja, a że mam stare zamki i drzwi, które strasznie ciężko się zamyka i otwiera, poprosiłam ją, żeby pomogła mi je otworzyć (w domu nikogo nie było, a ogółem zawsze jest babcia). Szarpałyśmy się z nimi chyba z pół godziny, aż się spociłyśmy. Zadzwoniłam do taty, aż w końcu się udało. Myślałam, ze dostanę zawału, stoimy w kuchni a tu nagle w oknie wyskakuje mój kolega Dominik haha! 
Potem wzięłam się za sprzątanie domu, gdyż poprosiła mnie o to mama, czyli zmywanie naczyń, ścielenie łóżek itp. Tych talerzy, kubków i sztućców końca nie było widać, stałam nad zlewem ponad godzinę. Nabrałam w tym czasie ochoty na babeczki, dlatego wedle mojego przepisu je upiekłam. Nie jest zbyt skomplikowany, po prostu do jednej miski dodałam:
 3 jajka

 1 szklankę cukru 

 150 ml oleju

 150 ml wody 

 2,5 szklanki mąki

 3 łyżki kakaa

 1 łyżka proszku do pieczenia

♥ i jeszcze tak na oko wsypałam płatki zbożowe

No i wymieszałam. Na 
koniec posypałam je cukrem pudrem, ale głupia ja nie posmarowałam foremek masłem, a że mam takie aluminiowe wielokrotnego użytku, należało to zrobić, by wyjąć z nich babeczki. Przez to zniszczyłam i babeczki i foremkę, echh. Ale ważne, że w smaku były bardzo dobre :)
Powinny piec się ok. 30 minut w 200 stopniach.
Później posprzątałam ten cały bałagn, który narobiłam w kuchni i odrobiłam lekcje. 
Po jakimś czasie zadzwoniła do mnie Patrycja i gadałyśmy na skypie, ale dziś internet mi coś szwankuje i za długo to nie potrwało, cały czas nas rozłączało. Później przyszedł z pracy tata i poszliśmy do lidla na drobne zakupy. Po powrocie przygotowaliśmy wspólnie kolację, przy okazji porozmawialiśmy i miło spędziliśmy czas ;)
Teraz wreszcie usiadłam do laptopa i dopiero mogłam tu do Was wpaść i coś napisać. Przygotowałam jeszcze mini outfit z moimi ukochanymi szortami 
Trochę niewyraźne, ale robione pod złym światłem, a nigdzie lepszego nie mogłam złapać.

szorty tally weijl/ koszula new yorker/ bransoletka house
Jutro, od razu uprzedzam, raczej nie będzie postu, gdyż lekcje kończę o 15.20, potem idę do Kościoła i pewnie na podwórko, a w sobotę zaplanuję jakiś post tematyczny, także do zobaczenia! 

13 komentarzy:

  1. no to fajny dzień:)
    a za przepis na babeczki dziękuje, właśnie ostatnio szukałam podobnych:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to strasznie zabiegany dzień miałaś.
    Ja osobiście nienawidzę myć naczyń

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy dzień ^^ Wiesz, chyba spróbuje tego twojego przepisu na babeczki :) Sama go wymyśliłaś? A śliiiczny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dałaś za koszulę ?
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności,ładna koszula :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna koszula, szorty i bransoletka *.* Taka... taka w moim stylu, po prostu cudeńka! Hahaha, to się wystraszyłyście ;D
    Zdrowia dla babci! ;)


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś dzień :)
    Zrobię kiedyś babeczki z twojego przepisu :)
    Śliczna koszula i spodenki <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JEJU!! Ale masz świetne włosy *.*
    http://studyio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula. *_* Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog , będę obserwowała!
    http://maniamyworldandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥