poniedziałek, 6 maja 2013

Sesja

Dzisiejsza pogoda jest cudowna! Na termometrze widnieje temperatura ponad 20 stopni w cieniu. Co prawda wieje lekki wiatr, ale gdyby nie on, nie dałoby się wytrzymać. Jak się cieszę, że w końcu można wychodzić na dwór bez ciężkich kozaków, kurtek i zimę mamy już za sobą. Dziś razem z Izą wybrałyśmy się na sesję. Zrobiłyśmy ponad 120 zdjęć i chcę Wam pokazać kilka z nich.








Hahaha  Miałam zamiar przeznaczyć resztę dnia na przeczytanie książki, ale przed chwilą dostałam telefon od Patrycji, że czekają na mnie z dziewczynami z klasy na amfiteatrze, także zjem obiad i lecę 

Ja: /koszula z ćwiekami New Yorker/ bluzka Takko Fashion/ leginsy sh/ buty Converse

Iza:  /sweter sh/ spodnie Pull&Bear/ buty Converse/ bransoletka House

30 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba 3 zdjęcie. Śliczne ubrania macie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja. U mnie jest chyba z 30 stopni w słońcu :)

    karolina-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęcia:P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wy jesteście piękne, o boziu!! + świetny post i masz cudowną bluzeczkę z tym kołnierzem z ćwiekami :**

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj jest strasznie gorąco ;p
    Ładne zdjęcia,śliczną masz koszulę :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No śliczna jestem, powiem to 982374 raz! :O
    + bardzo podoba mi się Twoja koszula, którą masz pod spodem ;>

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ubranka!
    A zdjęcia genialne!

    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta twoja koszula, ale takiej nie widziałam w New Yorkerze ;C

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia a ta koszula omomomo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. :-) JEsteście takie ładne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego bloga: http://www.dalilahome.blogspot.com/
    - wchodzisz i patrzysz: pusto, to nie tak, że dopiero zaczynam, z powodów osobistych musiałam zmienić bloga :( -

    teraz próbuje powrócić do dawnej formy, i mam nadzieję, że mogę na cb liczyć.
    Jeśli dodasz się do obserwatorów, odwdzieczę się :*

    xoxo
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym mieć taką niesamowitą znajomą i tak świetny aparat:)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest moja siostra xd mój błąd, powinnam wyjaśnić xd

      Usuń
  14. Prześliczne zdjęcia no i genialna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia *-*

    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zdjęcia ! Super wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 zdjęcie <3


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sesja. Ładnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ranyy, ale jesteście podobne <3
    i śliczne oczywiście :D
    A ty mi przypominasz Anię z Zielonego Wzgórza ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka ty jesteś naturalna ♥
    słodko wyglądasz, zapraszam do mnie http://tum-bum-bum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. łał, tyle lat i już na blogu! z jednej strony to dziwne, ale z drugiej cieszę się, że Cię odwiedziłam, bo masz bardzo oryginalną urodę

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥