niedziela, 5 maja 2013

Spring

No więc dziś postanowiłam zrobić coś więcej niż siedzenie przed laptopem i wykorzystać te wolne dni, które mi pozostały. O 14 byłam w Kościele, a po tym poszłam z Patrycją do Carrefour'a. Hahaha na sklepie był kosz pełen wisiorków, korali itp. a my znalazłyśmy perukę. W sumie nie można tego nazwać peruką... Że ludzie coś takiego produkują... No nic, potem poszłyśmy na amfiteatr, który jest niedaleko. Siedziałyśmy na trawie i postanowiłyśmy, że zamieszkamy razem w Ameryce w pięknej willi i zwiedzimy cały świat, hahaha no cóż, pomarzyć każdy może. 
Jeszcze niedawno drzewa były "gołe", było pusto. Teraz wszystko powraca do życia, jest tak zielono. Wiosno- tak się cieszę, że już jesteś!



14 komentarzy:

  1. Wiosna,jak ja ją kocham ;)
    ja też mam czasami bujne marzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,trzeba się cieszyć,że wiosna już jest :) Piękne zdjęcia,kocham fotografować kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jest zielono, bo robiło się smutno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne takie wiosenne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marzenia są po to żeby je spełniać ! :)
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki <3 Interesuje cię fotografia? Bo tak ładnych zdjęć dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już wszystko kwitnie♥☻☺♦♣♠○◘• Mój blog: juicy-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥