niedziela, 12 maja 2013

Szorty

Koniecznie potrzebowałam jakiś szortów, gdyż w te upały ciężko jest wytrzymać w długich spodniach, dlatego wczoraj pojechałam na zakupy. Wróciłam z nowymi spoednkami z Tally Weijl. Zakochałam się w nich, są po prostu śliczne! Nie należą do najtańszych, kosztują 80 zł, ale jestem zadowolona z ich kupna.


Dzisiaj mama chciała pojechać do sacond handu, więc pomyślałam, że mogę się przejechać razem z nią (znowu). Znalazłam śliczną sukienkę, ale była za duża i kupiła ją Iza. Miałam w planach jeszcze naukę chemii, ale chyba sobie odpuszczę, bo nawet nie wiem, jak mam się do tego zabrać, co będzie to będzie.

Wczoraj wieczorem gadałam z Wiktorią przez skypa, była kupa śmiechu! Musimy to jeszcze powtórzyć ;3
Teraz jem paluszki i oglądam Gossip Girl, dlatego się z Wami żegnam, pa 



Ostatnio zdjęcia w ogóle mi nie wychodzą, wygladam na nich jak strasznie, a do tego sa rozmazane...

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;) mniam paluszki. Ja ostatnio z moją przyjaciółka cały czas gadamy przez skype.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobają się szorty z wysokim stanem, są śliczne *o*

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne szorty. modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są do szorty, kupiłabym sobie takie same, ale cena rzeczywiście nie najtańsza, kosztuję więcej niż moje rurki z Cubusa! heh ;D

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szorty,szkoda że aż takie drogie ;c
    Gossip Girl ♥

    Zapraszam do mnie : www.szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty *_*

    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szorty!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś te szorty mi nie podchodzą, po prostu mi się nie podobają :/ Ale fajnie że tobie się podobają :) Hahah ostatnio sama przez cały czas się śmieję z kol na skype :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne są, nawet bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne szorty ;D
    Ceny spodenek są teraz ogromne. Ostatnio zapłaciłam za takie w kwiatuszki 90zł..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam sobie shorty w Pepco za 25 zł :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te szorty :)
    Uwielbiam serial "gossip girl" tak samo jak "90210"
    Ładne zdjęcia :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tam, oj tam, piękne zdjęcia, są i tak <3
    + zapraszam do mni

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia fajny masz blog zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne spodenki ii ładne zdjęcie. ;3 Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥