niedziela, 23 czerwca 2013

Burza

Akumulatorki do aparatu naładowane i nadszedł czas na post. Nareszcie po tych okropnych upałach nadszedł czas na burzę. Troszkę się ochłodziło, ale to dobrze, bo nie mogłam w nocy spać przez ten gorąc. Jutro jedziemy z klasą do kina i kfc, a potem jeszcze tylko w piątek na zakończenie. Strasznie związałam się z niektórymi osobami z mojej klasy i będę tęsknić przez te dwa miesiące, ale postaramy się coś wykombinować, aby się jakoś spotkać w wakacje.
Mój tata niedawno zamówił komodę do mojego pokoju. Możliwe, że jeszcze niedługo dojdzie lustro, a wtedy mój i Izy pokój byłby prawie skończony. W styczniu miałam remont, nie ma jeszcze półek, firanek itp. ale jakoś niedługo powinno się to w końcu dokupić. A skoro mowa o tacie- dziś Dzień Ojca, pamiętacie? Wręczyliście już coś swoim tatom? Ja i moja siostra jesteśmy bez grosza, tak więc mama obiecała, że po pracy zajdzie do sklepu i coś mu kupi. Chciałyśmy zrobić mu rano śniadanie, ale przez tą pogodę ciężko było się wcześniej zwlec z łóżka.
Wczoraj była u mnie babcia. Po południu poszliśmy wszyscy razem na pizzę. Potem, jak wróciłam do domu nabrała mnie ochotę na zagranie w jakąś grę i zainstalowałam sobie GTA San Andreas. Właśnie uciekam w nią grać, a Waszym tatom życzę wszystkiego najlepszego w dniu ich święta ;) Macie taki mały mix:

I ktoś jeszcze prosił, abym pokazała ten strój z chrzcin. Miałam go dodać, ale o tym zapomniałam, także dziękuję za przypomnienie :)

 bluzka h&m/ spódnica sh

Zaprszam do brania udziału w konkursie >>KLIK<< i proszę o głosy na moje zdjęcie >>KLIK<< z góry bardzo dziękuję!

50 komentarzy:

  1. Śliczny strój.
    Dla Twojego taty też 100 lat :)
    Nie ktoś tylko Ja, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój z chrzcin. :)
    Super mix, u mnie też burza, :c
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix. :) Ja swojemu Tacie kupiłam żel pod prysznic z Adidasa. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie dzień bez upału, choć mogłoby być choć trochę cieplej, bo marznę :o
    strój świetny, z Twoimi nogami - pięknie!:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię burzy :c
    mam do Ciebie jedno pytanko, więc jeśli będziesz miała czas, napisz na moim blogu :)
    śliczny nagłówek :O

    loorenzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie burz :( boję się ich. Kompletnie zapomniałam. Jutro postaram się coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i zdjęcia, też jadłam tego loda (drugie zdjęcie na samej górze)... coś czuję, ze to będzie smak tych wakacji : PP
    Obserwuję i liczę na to samo:
    http://world-by-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix :)

    wpadniesz?

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódniczka :) zrobisz kiedyś jakiś room tour?
    u mnie też dziś chłodniej ;]
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka. A u mnie albo zimno albo ciepło tak na zmianę.


    buziaki, magiczna-moda.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    U mnie też jest chłodniej, ale nadal i tak gorąco :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne spodenki cudo :*
    http://tamana-and.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh mi też jest trudno się z nimi wszystkimi rozstać więc podłączam się na wsi pod wifi sąsiada ( haha ale ze mnie haker xD ). 100 lat dla Twojego taty !
    Obserwuję ;)

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    U mnie też była burza i się ochłodziło ;D
    Też sobie chyba zagram w GTA <3
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódniczka. U mnie też była burza, choć lekka I świetny mix :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin




    OdpowiedzUsuń
  17. Ja złożyłam tylko życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia;)
    Obserwujemy?
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie burzy nie było i zbyt ciepło też nie jest. Mi się też rano nie chciało wstawać, ładne zdjęcia :D
    Obserwuję.

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne ubranka :3 mi sie nie spodobala ta burza ._.

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja złożyłam tylko sms-owe życzenia, bo tata mieszka na wsi i nie ma tam zasięgu :C Rozumiem ,że udany weekend :) Masz prześliczny kolor włosów!*__________*


    Obserwuję i liczę na to samo :) www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog ile masz lat http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/ zapraszam do mię

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nic nie kupiłam tylko dałam kase xdd
    Dla twojego taty też wszystkiego najlepszego ! : )
    świetny mix zdjęć : 3
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba ten mix :)
    ciekawy blog, będę tu częstym gościem :P
    my dopiero zaczynamy wpadnij bo warto
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/
    ZAPRASZAMY !

    OdpowiedzUsuń
  25. super mix fotek :P Ciekawy bloog :P Świetny post :) Obserwuje i liczę na to samo czastkazycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzeczka swienta


    obsrwacja za obserwacje? jelsi tak zrob to pierwsza i napisz u mnie o tym w komie a jak naj szybciej odwdziecze sie tym samym
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! Pamiętałam o tatku, na szczęście zaoszczędziłyśmy z siostrą parę groszy na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku kochana świetnie musiałaś wyglądać ! Suuper mixs;)
    Oj na mnie burza dobrze działa ;3
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też strasznie kocham grać w GTA ^^ Ładna spódniczka :3 A o do burz to ja mam je niemalże codziennie o.o

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdjecia i ladne ubranie :>
    obserwuje i licze na to samo, jesli moj blog Ci sie podoba ; )
    marta-maarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mojemu tacie podarowałam dyplom dla najlepszego ojca pod słońcem. Symboliczny, ale wywołał uśmiech na twarzy :)

    check-skylark.blogspot.com <- blog rusza od nowa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ucieszyłabym się gdybyś odpisała mi na ten komentarz ;)
    Jest to dla mnie bardzo ważne.
    Na asku widziałam że nie ty ukształtowałaś bloga chodzi mi o układ.
    Mogłabyś dać mi namiar na tę dziewczynę lub wyjaśnić mi jak zostało to zrobione jeśli wiesz ;)
    Dokładnie chodzi mi jak poboczny pasek "o mnie" zrobić na białym tle i jak powiększyć zdjęcie w "o mnie" do takiego rozmiaru jak ty masz.
    Pozdrawiam:http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie o mnie to wchodzisz w układ- dodaj gadżet- obraz i w podpisie piszesz coś o sobie lub możesz dodać następny gadżet "tekst" i tam napisać to, co chcesz, a z tym białym paskiem to wchodzisz w szablon- dostosuj- zaawansowane- tło gadżetów- kolor tła i ustawiasz biały, a jeśli nie to chyba po prostu masz zły szablon ;)

      Usuń
  33. Prowadzisz świetnego bloga, z każdym kolejnym postem staje się coraz ciekawszy. Gratuluję tylu obserwatorów, komentarzy i wyświetleń ;3
    Mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba i również go zaobserwujesz ; )
    damnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog : )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia ^^
    http://camillaloveblog.blogspot.com/ Zapraszam do komentowania nowego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój tata dostał czekoladowy telegram :D
    apylanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz ładny wyglad na blogu! Zresztą blog też fajny. ;3

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz ładnego bloga :3! Wpadam tu często <3
    peppermint-september.blogspot.com Mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog. Dopiero zaczynam, ale marzę o tym aby znaleźć stałych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie bracia uwielbiają GTA :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódniczka mi się podoba:)

    "Jedna z nich, to dziewczyna o dużym sercu, ale życie kładzie jej kłody na drodze do szczęścia. Strata rodziców, brak pieniędzy, przyjaciół przytłacza z dnia na dzień coraz bardziej, jednak jest nauczona zachować dobre pozory. By jakoś zapewnić sobie dobrobyt-choć w najmniejszym stopniu-sprzedaje swoje obrazy, z którymi jest bardzo związana, jednak nie ma odwrotu. Druga zaczyna bawić się życiem, jednak w końcu wszystko zaczyna nabierać zbyt szybkiego tempa i nabiera na sile powodując coś, z czym nie może walczyć-uzależnienie. Do tego wszystkiego ma przy sobie chorego mężczyznę, który zmienia jej życie w coś, czego nie spodziewaliby się nawet najgorsi. Czy ktoś pomoże im wyplątać się z kłopotów? Czy nowe znajomości wyjdą im na dobre? Czy one wzajemnie będą w stanie sobie pomóc?"
    Cześć :) Niedawno rozpoczęłam współpracę z inną bloggerką - Annabel. Dopiero dodałyśmy prolog więc bardzo serdecznie zapraszamy wszystkich czytelników na bloga:
    http://addiction-hatred-and-passion.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco, Mia ♥

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥