środa, 26 czerwca 2013

Co musi mieć blog, abym go czytała?


\Jak tytuł posta mówi, powiem co musi mieć twój blog, abym go z miłą chęcią przeczytała.
Wygląd- szczerze, to nie jest to aż tak bardzo ważne, bo przecież nie każdy zna się na kodach html i tym wszystkim, i nie jest w stanie zrobić takiego wyglądu, jaki by chciał. Chodzi mi mniej więcej o to, aby czcionka, kolor i wielkość liter była czytelna, bo kiedy jest tekst napisany żółtym kolorem jakąś wymyślną czcionką, to bardzo ciężko się to czyta. Głównie chodzi mi o to, bo przecież najważniejszy nie jest wygląd, tylko treść postów.
Treść- "dziś byłam w szkole i było fajnie i teraz odrabiam lekcje i zaraz ide oglądać serial a potem spać pa"- na niektórych blogach spotkałam się z podobnymi postami. Jeśli tego dnia nic się nie wydarzyło, nie pisz o nim, spróbuj wymyśleć jakiś post tematyczny, albo w ogóle go nie pisz!
Zdjęcia- nie każdy pewnie ma lustrzankę, ja również jej nie posiadam, ale dobrze by było, gdyby zdjęcia były robione nawet komórką, ale tylko nie kamerką od laptopa, błagam! Oczywiście od czasu do czasu (bo sama tak robię) kiedy aparat lub komórka się rozładuję, a od długiego czasu nie napisałaś posta, możesz przecież zrobić kilka fotek tą kamerką.

To chyba tyle, czego potrzebuje twój blog, abym została jego czytelniczką. W sumie nie są te rzeczy aż tak ważne, bo i tak najwazniejszym elementem posta jest ciekawa treść, ale są to takie dodatki, dzięki którym czytanie takiego bloga staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. ;)

Zapraszam Was do brania udziału w konkursie >>KLIK<< i bardzo proszę o głosy na moje zdjęcie >>KLIK<< tak mało brakuje, żebym trafiła do drugiej linijki najlepiej ocenianych! Z góry bardzo dziękuję wszystkim, którzy zagłosowali!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥