wtorek, 25 czerwca 2013

Kino

Wczoraj w kinie było bardzo fajnie, haha w autobusie każdy się na nas gapił, co my tam wyprawialiśmy! Aż nasza wychowawczyni straciła cierpliwość i poszła na koniec autobusu, jak najdalej od nas, haha. Przed seansem siedzieliśmy w kafejce z naszym kolegą i rzucaliśmy się popcornem. W sumie po filmie jego właśnie najwięcej było pod fotelami, pani kazała nam wszystkim go pozbierać. Potem mogliśmy jeszcze zajść do kfc, ale ja nie wzięłam pieniędzy, jedliśmy z Patrycją, Ewą i dwoma kolegami resztki popcornu. Potem koleżanki wyciągnęły nas na lody, bylismy umówieni przed wejściem do galerii z wychowawczynią i się spóźniłyśmy. Troszkę na nas nakrzyczała, ale tam. W drodze na przystanek, chłopaki rzucali się popcornem, wylewali picie. Taa, moja klasa, jak widać nie umie się zachować w miejscu publicznym, ale cóż. W drodze powrotnej w autobusie również się wszyscy na nas patrzyli, jak się wygłupialiśmy. Haha, najważniejsze, że było wesoło! Dziś zostałam w domu, raczej już nie przyjdę do szkoły, tylko na zakończenie. Mam średnią 4.25, olałam w tym roku naukę, no ale już trudno, w drugiej klasie może będzie lepiej!
Za chwilę ogarnę trochę w pokoju, bo mam tu niezły bałagan, a potem polecę do sklepu po składniki, bo znalazłam wreszcie przepis na te francuskie ciasteczka macaronsy (chyba tak to się pisze). Napiszę Wam jutro czy mi wyszły, zastanawiam się tylko jeszcze, jaki wybrać smak...

Zdjęcia nie wychodziły, to robiłam takie głupie miny, hihihi ;)

Zapraszam Was do brania udziału w konkursie >>KLIK<< i bardzo proszę o głosy na moje zdjęcie >>KLIK<< tak mało brakuję, aby znalazło się ono w drugiej linijce najlepiej ocenianych, bardzo Was proszę o pomoc! Z góry dziękuję 

38 komentarzy:

  1. moja klasa też podobnie się zachowuje, haha
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjęcie meeega ekstra! No to wycieczka się udała ;)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha u nas w klasie również zawsze jest wesoło :D Jej nie słyszałam o takich ciastkach :o Śmieszne focie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah moja klasa jest taka sama jak Twoja ;) Co masz z zachowania bo ja ledwo wyciągnęłam na bardzo dobre xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, a ja mam wzorowe XD

      Usuń
    2. O Jezusie xD Ja za właśnie takie zachowania miałam mieć dobre ale jakoś się udało ;)

      http://domicchi.blogspot.com

      Usuń
  5. Moja klasa zachowuje się podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne włosy ♥

    pieknespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoło tam u Was ;) Ślicznota♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam klasę gdzie są same dziewczyny tylko 2 chłopaków, więc nie mamy takich problemów :) Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog . ; * Obserwuję a tu jest mój : http://meela-faszzion-style.blogspot.com/ liczę na to samo ; ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. śmieszne focie ;)
    Masz bardzo fajnego bloga : )))

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, ale fajne te drugie zdjęcie :) A na czym byliście w kinie?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. to drugie zdjęcie mnie rozwaliło :3 na max'a pozytywnie i tak trzymać! ♥

    Zapraszam na nowy post, który pojawił się na blogu http://my-life1326.blogspot.com/. Liczę że Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoć fajny film *_* . ememmememe , a podasz mi swój email ? : - )))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miałaś fajnie. :)
    Ja tam muszę chodzić do piątku na lekcje. :)
    Przynajmniej jest luuz. :>
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. z moją klasę nie warto nigdzie wychodzić, bo tak samo się zachowują :)
    mam podobną średnią 4.4 :)
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z moją klasą wstyd gdziekolwiek wychodzić. Na szczęście już za dwa miesiące będę z innymi ludźmi XD. Ja mam średnią 5.3, w tym 3/4 ocen są naciągane ;d
    check-skylark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U, moja klasa tak się zachowuje, że nie chcą nas brać na wycieczki :D
    Ale i tak mamy ich sporo ;p

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ;33

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie było fajnie i raczej wszyscy w dobrym towarzystwie szaleją xD . Dobrą masz średnią, najważniejsze że zdałaś. ;p

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w czwartek jadę do zoo z klasą ;)

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To widzę że wycieczka się udała:)

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i tak średnia bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To miałaś miły dzień :D
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jak to, śliczne są te zdjecia :p
    Zachęcam, do wzięcia udziału :
    http://kamaa3.blogspot.com/2013/06/fiftyfour-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję ♥ Obserwacja za obserwację ??? Będzie mi bardzo miło ♥
    http://elanor-and-elanor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo muszę zobaczyć ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  26. haha, nie moja klasa jeszcze do tego stopnia nie doszła :D
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/ <--- zerknij tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyli wyjazd urany :P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem w 1 kl. i mam średnią 4.25 :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo. Ja mam średnią 5.09 hah. Dwie 4 mam. xdd
    Ja też chcę do kinaa.
    Zajrzysz, ważne dla mnie :O
    pinkmascarada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chodzę do 1 klasy i niedługo egzaminy :/ Piękne ogniste włosy *_*
    Będę szczęśliwa jeśli skomentujesz i może zaobserwujesz <3

    wegetari.blogspot.com
    superphot.blogspot.com
    goviiradi.blogspot.com
    meandmynailss.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Govinda :*

    OdpowiedzUsuń
  31. HAha, nie ma to jak odpały :D

    OdpowiedzUsuń
  32. oo.. to widzę, że fajną masz klase. hahha ;D
    współczuje wychowawczyni xd
    średnia 4,25 nie jest zła. ^^
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma chyba klasy, która normalnie się zachowuje na wycieczkach. :) Moja koleżanka na wycieczce zarwała łóżko ii Pan do tej pory ma z Niej ubaw. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥