poniedziałek, 10 czerwca 2013

Moje ciało

Szczegóły ze chrzcin podam Wam jutro, na dziś zaplanowałam post tematyczny. Mogę Wam jednak powiedzieć, że było naprawdę fajnie. Jak sam tytuł mówi, napiszę dziś trochę o mojej sylwetce, posturze. Więc tak dostaję komentarze na blogu, na asku typu "ale jesteś szczupła, zazdroszczę", "ale masz chude nogi, ja też chcę takie!". Nie jestem pewna, czy jest czego zazdrościć. Chciałam Wam właśnie opowiedzieć, jak to u mnie z tym wszystkim jest. Jeśli chodzi o ubrania, to jest mi bardzo ciężko znaleźć coś co jednocześnie byłoby na mnie dobre i mi się podobało. Wszystkie nogawki spodni zwężała mama mojej siostry koleżanki. Bluzki- mogę powiedzieć, że praktycznie połowa z nich jest za duża, ale na szczęście tak mocno tego nie widać.

Na zdjęciu tego nie widać, ale w rzeczywistości kiedy się wyprostuję widać mi żebra. Moja starsza siostra, kiedy była w moim wieku miała bardzo podobny problem co ja, a teraz? Teraz jest na różnych dietach, jeździ na rowerze i robi różne inne rzeczy. Może jest to kwestia wieku, nie wiem, ale w skrócie nienawidzę mojego ciała.
Ważę 37 kg, jem mnóstwo słodyczy, mięsa i innych tłustych rzeczy, co nie czyni mnie wcale pulchniejszą. Moja waga długo stała w miejscu, albo może nawet spadła (przez długi okres w ogóle się nie ważyłam) przez to, że nie wiedziałam, że jestem uczulona na laktozę (inaczej mówiąc produkty mleczne). Cały czas jadłam serki, czekoladki i inne rzeczy, których nie wolno mi było. Przez to prawie w ogóle nic nie jadłam, bałam się, że znowu będę cierpieć. Jestem pewna, że przez to schudłam, ale po tym kiedy odkryto co mi dolega zaczęłam przestrzegać diety, jadłam normalnie i przybyło mi bodajże 5 kg.


Można powiedzieć, że składam się z samej skóry i kości, ale żyję z nadzieją, że kiedy będę starsza nabiorę kragłości.
To chyba tyle chciałam Wam powiedzieć, jutro pokażę Wam jak byłam ubrana na chrzcinach, pa!

CHCIAŁABYM WAS JESZCZE BARDZO PROSIĆ O GŁOSY NA MOJE ZDJĘCIE, BARDZO PROSZĘ TO DLA MNIE NIEZWYKLE WAŻNE LINK DO ZDJĘCIA PRZYPOMINAM O ZATWIERDZENIU GŁOSU E-MAILEM Z GÓRY BARDZO Z CAŁEGO SERDUSZKA DZIĘKUJĘ!

25 komentarzy:

  1. to faktycznie uciążliwe, ale i tak zazdroszczę!:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem bardzo chuda i też mam z tym problem. To takie męczące, nawet moja pani mówi, że jestem chuda.. :( No po prosu też tak myślę , że to zależy od wieku bo jak byłam mała byłam trochę grubsza.. Powspominać każdy może..
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny masz brzuszek *.*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy aby na pewno dokładnie przeczytałaś słowa Magdy? Nie zawsze ładna dla niektórych sylwetka jest równie piękna dla samej osoby 'posiadającej' ją. Radziłabym głębiej wczytać się w notkę :)
      ~~~
      Ja jestem odrobinę za gruba, chociaż nie mam nadwagi. Teraz nadchodzi lato, a zrzucenie kilku kilogramów przy mojej miłości do słodkości graniczy wręcz z cudem, dlatego po części Cię rozumiem :)
      check-skylark.blogspot.com

      Usuń
  4. nie martw się, ja jestem o rok od cb młodsza i też ważę 37 kg przy 160cm i wszyscy też mi mówią że super wyglądam, jestem idealna i cały czas mi to wmawiają :(

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma 17 lat i waże ok 46 więc nie jest tak źle oby było lepije !
    no cóż ważne ze żyjesz i nic ci nie jest
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w podobnej sytuacji jak Ty. Jem sporo tłustych rzeczy i z reguły jeśli chodzi o jedzenie to nie marudzę. Nie stosuje żadnych diet a i tak nie mogę przytyć, czuję się z tym strasznie, ale chyba lepiej być chudszym, niż grubszym :)
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś szczupła i tyle. Nie przesadzaj, jak już zacznie ci się ciało rozwiać, to na pewno krągłości troszkę Ci się pojawi. Moja siostra ma to jest worek se skóry z samymi kośćmi. A ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ci mogę oddać trochę mojego ciałka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przyjaciółka je mało i tyje, ja jem dużo i nie tyję i w sumie nie wiem co jest gorsze :C

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz idealny brzuch naprawdę zazdroszczę :/ Uwierz mi, że lepiej jest yć zbyt chudym niż grubym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widocznie masz taką budowę ciała i musisz to zaakceptować.
    http://luii-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam 13 lat i ważę koło tylu samu. Wiem co czujesz :)
    Wyglądam jak patyk, totalnie i jestem z tego powodu wyśmiewana. Jestem płaska, w mojej klasie koledzy patrzą tylko i wyłącznie na to. Nienawidzę swojego ciała.
    Obserwuję. Liczę na to samo. Najlepiej by było, gdybyś zaobserwowała na bloglovin, jeśli masz na nim konto.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz płaski brzuch ;) Na pewno jeszcze przybierzesz ciała, też kiedyś byłam okropnie chuda ale już tak nie jest. Uwierz, mi to przejdzie. ;)

    Zapraszam ; magiczna-moda.blogspot.com ;33
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ważę 57 kg, ale wgl tego nie widać :) też widać mi żebra i kości, pomimo tej wagi :) ja tak samo czasami mam problem z kupieniem spodni, ale wtedy biorę większe i do nich ubieram pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja własnie chciałabym być chudsza, mam 173 i teoretycznie waga 50kg to dla mnie za mało o 10kg a ja bym chciała ważyć 48 kg :c
    obserwuje, i pozdrawiam ;)
    http://i-sheri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. aale chuda jesteś ;>

    zapraszam do mnie:
    introverteed.blogspot.com


    aaaaaaa i jeszcze czy mogłabyś mi zrobić wygląd bloga? napisz na e-mail: lenkagata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny brzuszek<3
    wiem że u mnie już byłaś ale
    zapraszam innych na mego bloga
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś piękna i szczupła i nie przejmuj się tym ;)
    Wiem co czujesz,bo też jestem bardzo szczupła i wyglądam jak kościotrup x D .

    Zapraszam wszystkich na mojego nowego bloga. Będzie mi miło jak mi pomożecie :). Se jestem początkującą blogerką ;3.
    http://ever-shy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zaczniesz dorastać to przytyjesz ...tak było ze mną ;)
    nie martw sie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ładny brzuch :D
    Mi też żebra wystają >.<
    Ja w twoim wieku ważyłam z 30 kg :C niedowaga miałam

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥