niedziela, 16 czerwca 2013

Nowe rzeczy!

ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU W KONKURSIE >>KLIK<<  I BARDZO PROSZĘ O GŁOSY NA MOJE ZDJĘCIE LINK DO ZDJĘCIA PAMIĘTAJCIE, ABY GŁOS ZATWIERDZIĆ E-MAILEM!

 Z wczoraj na dziś nocowałam u Wiktorii. Było całkiem fajnie, próbowałyśmy zrobić placki, z tego co akurat miałyśmy pod ręką, siedziałyśmy na tinychacie, a do 3.00 nad ranem oglądałyśmy Bejbi Blues. Słyszałam o tym filmie wiele złych opini, ale mi się nawet spodobał. Wcześniej byłyśmy też w galerii i kupiłam kilka nowych rzeczy. Nabyłam drugą parę szortów, której nie mogłam się oprzeć. 
 Kupiłam je w H&M za 59, 99 zł


Nie jestem fanką odkrytych butów, ale ostatnio ciężko jest mi wytrzymać w krytych, dlatego postanowiłam kupić jakieś sandały. Znalazłam o moim ulubionym kolorze (miętowym) i od razu pobiegłam z nimi do kasy, zakochałam się w nich 
 Były na przecenie z 69,99 zł na 39,99 w House

No i na końcu mały drobiazg, którego bardzo długo szukałam, aż wreszcie mi się udało. 
Jak na drobiazg cena była dość wysoka- kupiłam go za 19,90 zł w Clarie's

Teraz odrabiam lekcje (fizyka- fu!), a potem wezmę długaśną kąpiel, bo jestem zmęczona. Przeszłyśmy dziś z Wiką spory kawałek i bolą mnie nogi, do tego alergia daję się we znaki. Echh, pociesza mnie fakt, że jeszcze tylko dwa tygodnie i mam moje upragnione wakacje!

45 komentarzy:

  1. fajne rzeczy i te spodenki <33
    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty są genialne! Ja oglądałam film Bejbi Blues i mam o nim złą opinię. Wiele niepotrzebnych fragmentów, a gra aktorów beznadziejna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szorty są cudowne! Sama bym sobie takie kupiła, hyhy :>

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty są fajne :) masz fajny brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty są genialne!! Ja właśnie szukam fajnych sandałów i nie mogę znaleźć, ale też chcę w kolorze miętowym.
    POZDRAWIAM.
    karmelovy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Że tak zapytam... Skąd miałyście Bejbi Blues? Sama chciałabym obejrzeć, do kina się nie załapałam i o. Warto w ogóle? :)

    Co do zakupów, spodenki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku szkoda ze masz alergie ; )
    Świeeeeetne te spodnie !
    ale na pirwszym zdjeciu wydaja sie byc niebieskie a na drugim czarne !
    Ja tez nie lubie odkrytych butów,choc te naprawde są ładniutkie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne szorty a pierścionek super trochę drogi ale się opłacało xD

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne sandałki ;] zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też oglądałam juz Bejbi Blues - mi sie podobało, ale staniki nie latały XD
    pępek xd
    Suuuper szorty *.*
    i sandałki i pierścionek : D
    Obserwuję .
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Są naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci tak szczupłych nóg. Szorty wyglądają wtedy genialnie :) Sandałki mają świetny kolor, jednak ja preferuję trampki.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zakupy, moja alergia tez niesamowicie mnie męczy.. żyć się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości, a szczególnie szorty!

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne szorty, ale już każdy ma motyw pasków na sobie i mi sie znudził.
    chciałam obejrzec bejbi blues ale wiele osób nie polecało więc sobie odpusiciłam, może teraz w wolny dzien obejrze :)
    zapraszam do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepsze szorty!:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych spodenkach *.*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodenki, też nie lubię takich butów, ale może sie do nich przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodenki :D
    A bransoletka jest cudna *_*
    Zapraszam uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc mi te paski już się przejadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super szorty! *.* Właśnie takich szukam.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne spodenki <3. I, że ja ich w H&M nie widziałam, gdybym je zauważyła na pewno znalazłyby się już w mojej szafie :D. Świetne zakupy zrobiłaś ;)

    Obserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż ♥
    niksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com
    i zostaw linka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie spodnie cudne ! Masz śliczne nogi .. Takie chude :*
    obserwuje i licze na to samo ! :P

    ww.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne spodnki i buty, ale w pierścionku można się zakochać. ♥
    Podobają mi się te zdjęcia z okragiem i napisem w środku. Gdzie je przerabiasz?

    get-some-smile.blogspot.com : **

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne spodenki <3
    zapraszam do mnie : http://ame-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne buty też bym kupiła jak były na przecenie śliczne są
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog : ))))
    Byłabym ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :)
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super spodenki, strasznie mi się podobają <3

    zapraszam
    http://makenewme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super buty!

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś śliczna! A te shorty super, szczególnie jak ma się taką figurę jak ty.
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam identyczne spodenki w Cubus
    byłaś już na moim blogu ale zapraszam również innych
    do zaobserwowania także
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. o widzisz, dobrze że mówisz szukałam przez dłuższy czas- zwykłych, miętowych, bądź karmelowych a jeszcze z taką cenę :) !

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodenki mi się bardzo i to bardzo podobają :))))


    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudowne rzeczy :3 Te spodenk! *.*

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow te spodenki *___*

    so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny pierścionek !
    masz ładną urodę !:)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥