środa, 5 czerwca 2013

Planet Spa- recenzja

Niedawno, kiedy szperałam w koszyczkach w łazience znalazłam pewien produkt, który postanowiła, przetestować. Jest to nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką z Avonu.
Producent pisze:
Przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia, doskonale ją odświeża i nadaje jej aksamitną miękkość.


Skład:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, Triethanolamine, Zea Mays Starch, Carbomer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, Hydroxyethylcellulose, Methylparaben, Parfum, Benzophenone-4, Dimethicone, Panthenol, Olea Europea Oil, Olea Europea Lear Extract, Phosphoric Acid, Alkohol Denat., Lecithin, C12-15 Alkyl Benzoate, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Beta-Carotene, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, CI 19140, CI 15510, CI 42090 

Cena:
Ok. 23 zł


A więc po dwóch tygodniach stosowania tej maseczki, mogę zauważyć różnicę. Rzeczywiście skóra jest odpowiednio nawilżona, przy okazji doskonale odświeża. Posiada przyjemny, ładny zapach, dobrze się rozprowadza i nie ścieka. Cóż mogę jeszcze napisać, w moim przypadku się sprawdziła i jestem zadowolona.
MOJA OCENA:
9/10
Jedyny minus to dość wysoka cena za 75 ml.



ZAPRASZAM NA KONKURS !!! - KLIK
Mam jeszcze dla Was małą prozpozycję. Jeśli zarejestrujecie TU się zagłosujecie na moje zdjęcie (LINK DO ZDJĘCIA) i napiszecie mi, że zagłosowaliście na e-maila (take.moments@o2.pl) zareklamuję Waszego bloga w trzech postach. W konkursie jest podobnie, ale może niektórzy nie chcą nowego designu, ale napewno chcieliby kilku obserwatorów. Bardzo Was proszę o głosy, jest to dla mnie bardzo ważne. Dziękuję wszystkim co pomogli 

17 komentarzy:

  1. super zdjęcia :)

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam.
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też go mam i ogólnie bardzo fajny nie narzekam :)
    obserwujemy . ? http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cena troche nieciekawa, ale czasem lepiej kupic cos za troche wiecej pieniedzy, a miec lepsze efekty ;)
    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne recenzje piszesz ;*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna rzecz**
    smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hey! dzięki za komentarz u mnie i zapraszam do ponownego wpadania w przyszłości:) pozdrawiam [nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! i zapraszam do siebie http://violetta-moje-historie.blogspot.com/ / Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm kiedyś muszę wypróbować;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super bloog :) Obserwuje i liczę na to samo :) trolololololololivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja . ;)
    A no i fajny wygląd bloga masz. <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja! :)
    chyba muszę spróbować tej maseczki, hihi ;**

    http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mam uzywała takiej fioletowej ,ale z tego co pamietam to jakos nie była zadowolona , gdyż nie rzepada za ta firma ; )

    www.kaarina-blog.blogspot.com
    PS mam Cię w zakładce Ulubone ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maseczki nawilżające!!! Ale tej z Avonu jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podasz mi twój email ? : - )

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna recenzja ;))
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już na ciebie zagłosowałam. Świetna recenzja. Gdzieś ten krem widziałam już...

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥