poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rain

Ostatnio pogoda się prawie nie zmienia- ciągle pada. W szkole siedziałam prawie do 19, bo był mecz siatkówki, ale i tak nie grałam, byłam rezerwową. Na polskim byliśmy na wystawie w bibliotece i tak jakoś minęło te 9 godzin w szkole. Za chwilę zabieram się za rosyjski, a potem muszę wymyślić coś na projekt z WF-u. Tak z WF-u... Chciałam przygotować plakat na temat zdrowego żywienia, ale jak to ja wszystko robię na ostatnią chwilę i zapomniałam kupić bloku z kartkami A3. Cóż mam do wyboru wypracowanie lub scenariusz lekcji i chyba skuszę się na to drugie. Jutro znów spędzę dzień w książkach, gdyż w środę mam 2 sprawdziany- z historii i angielskiego. Muszę jakoś wytrwać, chociaż i tak nie mam nic lepszego do roboty, jak za oknem taka pogoda. Jedyny plus- nic nie ciągnie mnie, aby oderwać się od nauki, z jednej strony to dobrze. Może uda mi się zapracować na lepszą średnią niż w ubiegłym półroczu? 
 Chcę Was jeszcze bardzo serdesznie zaprosić na bloga Agaty- http://www.majczur.blogspot.com
i zadać takie małe pytanko, czy wie ktoś z Was jak podwyższyć pasek stron? Mam ustawione "Karty na górze", ale jest jak jest... Jeśli jesteś chętny, by mi pomóc pisz na take.moments@o2.pl z góry wszystkim bardzo dziękuję! :)

29 komentarzy:

  1. Też mam już dość szkoły :(
    P.S. Masz piękne włosy ! <3

    http://maakaaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aż 9godzin w szkole? ja bym nie wytrzymała..
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu masz ten pasek tak na dole, ja mam na samej górze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego miałaś takie pomarańczowe krzyżyki pod zdjęciem profilowym?U mnie też coś takiego było!Super post!

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, tyle godzin wytrzymać w szkole... ;o
    Ja też robię projekt z w-fu :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze współczuję, że te bite 9 godzin spędziłaś w szkole. Na szczęście, już za kilka tygodni wakacje ;)
    U mnie też ciągle pada, dzisiaj dwa razy była burza, Koszmar -.-"
    http://check-skylark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mogłabyś podać kod css, którym zmiejsza się odstępy między gadżetami? byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie wytrzymała dziewięciu godzin w szkole :P pozdrawiam i zapraszam do skomentowania
    ostaniego posta i zaobserwowania mojego bloga hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie odłożyłabym już podręczniki na bok i z myślą: 'Nie muszę się już wreszcie uczyć' i wyszłabym na dwór <33 ;D
    Byle do wakacji! ^^

    by-jenny.blogspot.com
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z nauką i projektem :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! ,,Byle do wakacji" <3 Pokazałabyś w notce w jaki sposób się uczysz? Wiem to dziwna prośba ale każdy uczy się na swój sposób i chciałabym wiedzieć jak ty się przygotowujesz do sprawdzianu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Maadziu!<3
    tak, pogoda jest okropna!:c

    zapraaszam do mnie ; http://majczur.blogspot.com/ !: D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny Design.!
    Sama robiłaś.?
    U mnie dziś tylko przelotnie padało.!
    Weronika.!
    MhhyAha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcie :D

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tak długo w szkole? ja bym tyle nie wytrzymała :D a też już czekam i czekam na te wakacje ...:)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia z projektem!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia !

    http://fashionefantasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie długo w szkole ja bym nie dała rady tyle wysiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnego masz bloga! :)

    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Potwierdzam, byle do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety też jest pochmurno i najgorsze że jeszcze się tak utrzyma przez dwa tygodnie. Ale może nie?

    będzie mi miło, jeśli odwiedzisz
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz zajebiste skarpetki



    http://happyisad.blogspot.com/ <- nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. juz sie nie moge doczekac lipca

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pada tak po trochu od 2 tygodni .__.
    Współczuje że masz 9 godzin w szkole ;C

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie dopiero dzisiaj okropna pogoda, wczoraj było jeszcze słonko. ;<
    Och... wakacje! Jeszcze tylko 18 dni! Zaraz ci się dziura w skarpetce na pięcie zrobi ;P

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Byle do wakacji ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. TEż już się nie mogę doczekać wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  28. projekt z WF'u? Że też o takim nie pomyślałam, tylko wzięłam znienawidzoną matematykę, bo łatwy był. Piękny blog :3 i byle do wakacji :D
    sali-pno.blogdspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie, jak robisz takie jakby chmurki na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥