sobota, 29 czerwca 2013

Rozpoczynamy wakacje!

Hejka! Tak, dzisiaj mamy pierwszy wakacyjny poranek. Jeśli mam być szczera, to jak na razie nie czuję tych wakacji, ale może z czasem to się zmieni. Wczoraj nie mogłam do Was wpaść, ponieważ byłam troszkę zabiegana. Na 12 miałam zakończenie roku. Haha, ostatnio doskwiera mi ślepota, bo dokładnie obok mnie przechodziły Patrycja i Ewa, a ja ich nie zauważyłam i szłam dalej, potem resztę dnia się ze mnie śmiały! Mogliśmy dopiero wrócić do domu koło 14, bo musieliśmy jeszcze nosić krzesła. Haha, jak co roku po zakończeniu roku mi i dziewczynom odbijało. To nic, że pogoda była okropna, ale humor wszystkim dopisywał. Szłyśmy wszystkie pod jedną parasolką, to pewnie był zabawny widok. Po powrocie do domu byłam cała mokra (niestety parasolka nic nie dała) i troszkę się rozgrzałam, a potem poszłam z Izą do Carrefoura po kalosze na wieś. Kupiłam jakieś byle jakie, a potem pędem poleciałam na występ Patrycji (ledwo zdążyłam). Szczęście, że po drodze spotkałam jej rodziców, bo bym raczej nie dotarła na miejsce. Byłam jakaś rozkojarzona i zapomniałam, że wzięłam aparat, tak więc nie nagrałam występu. Poszło jej super, jestem z niej dumna ♥ Potem jej mama musiała jechać do Carrefoura wziąć z naprawy telefon Patrycji, tak więc zawiozła nas i jeszcze trochę pochodziłyśmy. Ja cały dzień nic nie jadłam i kupiłam sobie duuży kawałek pizzy i frytki. Zauważyłam, że wszystkie lakiery do paznokci mi powysychały, tak więc kupiłam sobie nowy. W House była też wyprzedaż biżuterii i kupiłam naszyjnik, który od dawna mi się podobał, ale był za drogi. Potem jak wróciłam do domu, tata składał komodę, która wreszcie przyszła do naszego pokoju. Jak już wszystko będzie do końca urządzone, pokażę Wam, jak to wygląda.

Lakier kosztował 7,99 zł, a naszyjnik 9,99 zł
Troszkę się rozpisałam, no ale nic. Lecę się pakować, bo już jutro wyjeżdżam na wieś i nie będzie mnie przez tydzień, co również oznacza brak postów. Wezmę aparat, może coś ciekawego uda mi się uchwycić, ale myślę, że będę tam raczej chciała od tego wszystkiego odpocząć. Do zobaczenia za tydzień, kochani! ♥
 Jeszcze sporo osób prosiło mnie o przepis do tych francuskich makaroników, znajdziecie go TU
Zapraszam do brania udziału w konkursie >>KLIK<<
Jeśli macie zamiar komentować tego posta, to bardzo Was proszę abyście zadawali mi pytania, ponieważ chcę zrobić rundę z pytaniami!

44 komentarze:

  1. dlaczego założyłaś bloga?

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lakier do paznokci *.*
    [P] Vans vs Converse ?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny naszyjnik - widziałam podobny u Lucy tylko ona ma złoty.
    Moje pytania :
    1)od jak dawna prowadzisz bloga?
    2) co cie skłoniło do założenia bloga?
    3) przejmujesz się hejterami?
    4) jaki masz aparat?
    5) co sądzisz o związkach homoseksualnych ?
    6) masz rodzeństwo?
    7) jakie jest twoje hobby?

    to moje pytania niestety tak mało bo nic więcej mi do głowy nie przyszło. Fajnie by było gdybyś nagrała taki filmik z pytaniami :)

    Przy okazji serdecznie zapraszam na nową notkę na moim blogu http://my-life1326.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooski wisiorek :3

    Zapraszam do siebie:
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor tego lakieru *-*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego pobytu na wsi. ;) Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
    Fajny ten naszyjnik, ale nie miałabym do czego go założyć, moze zrobilabys z nim outfit?
    http://nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nadal nie odczuwam klimatu wakacji, muszę rano wstać i iść z psem, potem mamie do sklepu...nie czuję tych wakacji. A wogóle pogoda jest fatalna a przez to jest jeszcze gorzej.

    Zapraszam do mnie na posta, może jak ci się spodoba to skomentujesz?
    http://julalula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie są twoje ulubione sklepy z ubraniami?
    Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

    zapraszam do mnie aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor lekieru :3 ja szukam jakiegoś dobrego "kawowego" :c
    udanego wyjazdu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor lakieru. <3
    Wyjazdu miłego.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam <33

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego pakowania : D ja weszłam do domu i od razu zaczełam malowac paznokcie ;P PS.ładny nasyzjnik :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a twoja koleżanka śpiewała czy tańczyła czy czego był to występ? Ja też ostatnio jestem rozkojarzona może to dlatego że zaczęły się wakacje. Miłego pakowania ja tez jutro się będę pakować, fajnie że dodałaś przepis :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo lakier <3
    U mnie nowy post już za chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne robisz zdjęcia :) miłej zabawy ci życzę
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny naszyjnik i kolorek lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej *.* Twój blog jest świetny ! ♥ + obserwuję :)Fajny wygląd i super zdjęcia :)
    Mam nadzieję że wpadniesz też do mnie i skomentujesz, a jeśli mój blog Ci się spodoba, zaobserwujesz:
    http://mylife-mystyle-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz jakieś swoje sposoby na letnie upały? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki sam lakier do paznokci <3
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Al, więcej w mojej nowej notce ;)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny naszyjnik :)

    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam taki lakier, haha

    "Idąc do pasów dziewczyna po drugiej strony ulicy zauważyła sylwetkę mężczyzny, który zawzięcie jej się przygląda i nawet na chwile nie spuszcza z niej wzroku. Mia zaczęła wyostrzać wzrok, jednak należy do krótko widzów i nie mogła skojarzyć tej osoby z nikim."
    http://battle-of-destiny.blogspot.com/

    Serdecznie zapraszam na 2 rozdział, bo długiej przerwie. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i jeśli tak to liczę na Twój szczery komentarz, gdyż to dla mnie ważne.
    Zachęcam również do zadawania pytań bohaterom oraz podałam również link do swojego aska, gdzie możecie pytać o moje życie prywatne :)
    Pozdrawiam, Mia ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję ;D Masz świetne włosy ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jesteś ♥

    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor lakieru i fajny ten naszyjnik <3 Tylko 10.00 zł.
    Miłego wyjazdu ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w naszyjniku<3

    OdpowiedzUsuń
  27. super kolor lakieru :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne robisz zdjęcia! :D zapraszam http://smilee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, śliczny kolor lakieru do paznokci. :3


    alexshia-a.blogspot.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny blog *.* Obserwujemy? ;-)

    ewelinaa-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny naszyjnik i kolor lakieru, mam podobny :)


    http://xcvzbv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne lakiery i naszyjnik <3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik *.* Boski <3


    Zapraszam do mnie : love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wyjazdu ;)
    ładny lakier

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kolorek lakieru do paznokci :3


    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    obserwacja=obserwacja<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award na moim blogu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mojego bloga: www.megmyfashion.blogspot.com w zakładce Libster Award 2013 wszystko pisze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam ten lakier. pięknie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥