środa, 19 czerwca 2013

Rutyna

Hmm, zauważyłam, że chyba wolicie posty o codzienności. W sumie nie ma w niej nic ciekawego, ciągle to samo- szkoła, dom, szkoła, dom. Zapewne zmieni się to w wakacje, no ale zobaczymy. Do niedawna nie mogłam doczekać się wolnego, ale wczoraj dopiero się zorientowałam, że wszyscy gdzieś wyjeżdżają. Praktycznie zostanę sama i znając życie będę siedzieć przed laptopem tak jak w roku szkolnym. Haha, namówię rodziców na rower i będę jeździć na wycieczki z Izą. No cóż, mam jednak nadzieję, że pojedziemy gdzieś na wakacje. Jeśli mam być szczera nudzą mnie co roczne wyjazdy na Mazury, bardzo bym chciała choć raz wyjechać za granicę, ale niestety nie mam nic w tej kwestii do powiedzenia...
Miejmy nadzieję, że będzie lepiej niż się tego spodziewam, ale na razie do wakacji zostało jeszcze trochę. Lekcje są bardzo luźne, nie zadają już prac domowych, wszystko poprawiłam, więc luzik :) W poniedziałek jedziemy do kina na 1000 lat po Ziemi, a potem już odpuszczam sobie szkołę.
W sobotę być może jadę z Wiktorią na basen, a w piątek za tydzień Patrycja ma występ i będzie grała na gitarze z okazji zakończenia roku, także przyjdziemy wszyscy jej kibicować (haha o ile się zgodzi, bo to pewnie większy stres grania przed większa publicznością). Na początku lipca planujemy z Patrycją pojechać na tydzień na wieś do Ewy, tak więc może nie będzie aż tak strasznie. Pierwszy miesiąc jakoś przeboleję w samotności, a w sierpniu będę mogła wszystkimi się nacieszyć. Szkoda tylko, że Patrycje bierze grypa, chcieliśmy iść po jej występie w piątek z kolegami na pizze, ale znając życie to nie wypali.
stare i z kamerki, ale aparat mi się rozładował
Ehh troszkę się rozpisałam, ale to są moje takie malutkie plany na wakacje. Żałuję, że nie jadę na żaden obóz, kolonie czy gdzie, no ale jak to mówi moja pani od biologii "życie jest brutalne" haha! Staram się być dobrej myśli i wierzyć, że mimo wszystko te wakacje będą najlepsze w moim życiu! :)
Jeśli chodzi o filmik w poprzednim poście, to raczej nie będę już ich nagrywać, bo wolę raczej pisać niż mówić, dlatego co najwyżej pojawią się co jakiś czas z nocowania czy czego :)

Chcę Was jeszcze zaprosić do brania udziału w konkursie >>KLIK<< oraz proszę o głosy na moje zdjęcie LINK DO ZDJĘCIA  Was to nic nie kosztuje, jedyne kilka chwil, dzięki którym zwiększysz moje szanse na wygraną :) Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli, wiedzcie, że Was kocham! ♥ 

30 komentarzy:

  1. Życzę udanych wakacji :3
    Ślicznie wyglądasz, kocham bluzkę na drugim zdjęciu <3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja uwielbiam Mazury:):)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Ja trochę lubię dużo czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący blog jest cudowny codziennie wchodze na niego weraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia <3
    obserwuje i zapraszam: arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czuję rutynę :/

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szkole dokładnie to samo i nie widzę sensu, żeby dalej chodzić ;) Nie będzie tak źle w końcu to wakacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna masz bluzke :3 ja tez za bardzo planow nie mam ;;/

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli mogę wiedzieć to do jakiego miasta na Mazurach jedziesz???

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wolisz pisać niż mówić :( Fajne zdjęcia!

    Obserwuję (jako 325). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię, też bym chciała wyjechać za granicę, ale kocham mazury i lepsze to niż siedzenie w mieście :)
    Z tego co piszesz, to nie takie najgorsze te Twoje plany, coś się będzie działo :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja natomiast nigdy nie byłam na mazurach :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia^^
    http://soszkaa.blogspot.com/ Zapraszam do komentowania mojego nowego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wygląd bloga ! :) Obserwujemy ? (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo mieszkam niedaleko cb. W Suwałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia
    jeżeli chodzi o rutynę to mój dzień w roku szkolnym wygląda tak samo dom szkoła dom i tak w kółko
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam Ci zazdroszczę tych wypadów na Mazury, bo sama nigdy nie byłam, a do jakiś innych krajów mnie nie ciągnie :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. równiez mam nadzieję, że wyjadę gdzieś z rodzicami na wakacje. xdd


    http://sosna-sosna.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. ;)))
    Obserwujemy? ;D
    Odpisz u mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia.
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nigdzie nie jadę ;(
    Super bluzka ta z tygrysem ;)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie wiem gdzie pojade na wakacje ;*
    Super blog!
    Obserwujemy?
    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, kolejny post XD
    Ja też kiedyś nie jeździłam za granicę, ale już od jkaiegoś czasu jździmy. W tym roku do Hiszpanii, w góry i na kolonię jadę ;D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w tym roku jadę na kolonię, w góry z rodzicami, a potem z rodzicami do Hiszpanii ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com - blog modowy, moje zdjęcia, na pewno Was zainteresuje : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia :)
    Ja jadę do Londynu na obóz taneczny, a Jamie leci do Grecji :)
    Życzymy Ci miłych wakacji.

    +"Placówka Concord College to szkoła z internatem, do której są z chęcią zapisywani uczniowie. To w niej każdy młody człowiek poznaje najważniejsze wartości międzyludzkie, odkrywa swoją przyszłość oraz wzbogaca swój poziom inteligencji. Czy Jamie Holat, zbuntowana nastolatka znajdzie siebie na tej uczelni? Czy Allie Collins, Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Eleanor Calder, Danielle Peazer, przyjaciele, którzy znają się od lat pomogą zrozumieć nowej uczennicy, że rodzice wysyłając ją tu chcieli tylko jej dobra? Czy miłość oraz przyjaźń się pojawiająca przetrwa już na zawsze? Czy nastolatkowie będą woleli wybrać dobro, czy może jednak zło? I czy na pewno wszystko się ułoży?"
    Zapraszamy na naszego bloga. Jak wejdziesz to może Ci się spodoba? Jeśli przeczytasz - wyraź swoją opinię, a jeśli Ci się spodoba - zachęcamy do dodania się do grona obserwatorów.
    http://life-are-moments.blogspot.com/
    Pozdrawiamy Allie, Jamie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych wakacji! :)

    seaofscars.blogspot.com
    seaofscars.tumblr.com
    fb.me/roxiofficial

    OdpowiedzUsuń
  26. masz zawalistego bloga,serioo... ślicznie zdjęcia i wgl wygląd,po prostu cudoo ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam zamiar opuścić to wstrętne miejsce i wybrać się na małe wagary ^^

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog i zdjęcia ♥

    http://aboutnatti.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ułoży się ;) Mam nadzieję, że gdzieś wyjedziesz :D Udanych wakacji życzę !

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥