wtorek, 11 czerwca 2013

Trochę o paznokciach

U mnie dziś nic takiego się nie działo, dzień jak co dzień. Chciałam pokazać Wam strój, jak wyglądałam na chrzcinach, ale nie mogę znaleźć spódniczki, tak więc dziś postaram się ją znaleźć, aby jutro Wam pokazać. Przygotowałam kilka sposobów, porad, jak możemy zadbać o nasze paznokcie i nie tylko.
1. To w sumie nie ma nic wspólnego z pielęgnacją paznokci. Jest to bardziej w stylu DIY, nie wiem jak to określić. W tym podpunkcie zaplanowałam pokazać Wam, jak można wykonać takie coś do ozdabiania paznokci (nie wiem jak to inaczej nazwać). Nie jest to nic trudnego, ale wymaga to trochę siły.
Potrzebne nam będzie:
zamiast gwoździa może być jakaś pinezka

Tak więc wbijamy gwóźdź (lub pinezkę) w gumkę od ołówka lub kredki i praktycznie to wszystko. Zdaję sobie sprawę, że można na to samemu wpaść, ale tak jakoś pomyślałam, że mogłabym o tym napisać, Należy bardzo głęboko wbić gwoździa, aby nie wypadł podczas ozdabiania paznokci.



2. Teraz przechodzimy do tematu jak można dbać o paznokcie. Pierwszym sposobem jest zagotowanie siemienia lnianego w niedużym garnuszku. Należy gotować póki nie powstanie kleik. Następnie czekamy aż wystygnie i maczamy w tym palce.


3. Aby uzyskać połysk na paznokciach należy moczyć paznokcie przez ok. 15-20 minut w maseczce ze startego ogórka, soku z cytryny oraz z dwóch łyżek drobno startego jabłka.
4. Można również raz na tydzień zrobić peeling dłoni cukrem.

To był można powiedzieć "poradnik", o ile komuś się moje rady przydadzą, haha. Czuję, że coś mnie bierze, łamie mnie w kościach, boli mnie gardło i mam katar. W sumie nawet się cieszę, bo już mam dość szkoły i może będę mogła trochę czasu poleżeć w łóżku i nic nie robić. 

ja przed chrzcinami w aucie (blebleblefuj)

CHCIAŁABYM WAS BARDZO PROSIĆ O GŁOSY NA MOJE ZDJĘCIE LINK DO ZDJĘCIA PAMIĘTAJCIE TYLKO O ZATWIERDZENIE GŁOSU E-MAILEM! Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ!

Zapraszam bardzo serdecznie na bloga Magdy- http://vausse.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe porady, o żadnej nie słyszałam wcześniej, nawet o tej pierwszej z gwoździem i z ołówkiem :)

    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróuje z tą cytryną <3
    ie na bloga @
    oby nic nei brtało :D
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre porady :) Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej nigdy o takich rzeczach nie słyszałam ;) cudny blog! :P zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe nie słyszałam o tym wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. domowe, proste, przydatne. Fajne! :P

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja siemię stosuję od czasu do czasu na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowia! Ciekawy post, bo akurat moje paznokcie średnio wyglądają. Ale to głównie przez to, że skubię skórki przy nich i jakoś tak mnie to uzależniło, że nie mogę przestać.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem ozdabiać paznokci, więc nawet nie próbuję tego pierwszego :D
    Co do tych maseczek to chętnie je wypróbuje. Niedawno moczyłam tylko paznokcie w ciepłej wodzie z sokiem z cytryny, lecz nie widzę efektów. Tak w ogóle to ja nawet nie wiem jaki efekt miałam osiągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zamiast gwoździa lepiej użyć szpilki z zaaokrągloną końcówką, wtedy mamy coś w stylu sondy do robienia np. kropek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne rady, dziękuję :)
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne porady ;)
    memorie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajne! :) Aż się zdziwiłam że są takie metody :D Może wykorzystam którąś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://lily-moje-zycie2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe, może skorzystam nie długo bo moje paznokcie są w opłakanym stanie ;)
    nn zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem na twoim blogu chyba pierwszy raz i po prostu się zakochałam *.*
    W twoich włosach, piegach, w tym jak piszesz i jakie piękne robisz zdjęcia. Po prostu niezwykłe.
    Niesamowita jest także twoja popularność, nie każdy, kto bloguje tak krótka ją osiąga.
    Podsumowując: Blog jest cudowny, na pewno będę częstym gościem <3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥