czwartek, 13 czerwca 2013

Zzzzz...

Echh, rzeczą, której najbardziej nie znoszę jest poranne wstawanie. Jestem strasznym śpiochem i zerwanie mnie z łóżka to nie lada wyzwanie. Czasami dzieję się tak, że mama wylewa na mnie szklankę wody, ale jak widać, nie ma innego wyjścią. Tata poradził mi, aby każdego wieczoru zostawić na noc wodę z cytryną i rano ją wypić. Stosował to przez jakiś czas i powiedział, że jest to lepsze od kawy.
 wiem, mam do połowy pomalowane rzęsy, ale to przez te głupie rude rzęsy!

Wiem, że ostatnio rzadko piszę posty, ale wspominam w niektórych, że muszę się uczyć. Jestem z siebie dumna, dostałam wczoraj 5 ze sprawdzianu z histori, do tego jeszcze dwie z angielskiego. Niestety nie uda mi się uzyskać paska, ale może w następnym roku?
Ostatnio strasznie lubię siedzieć w kuchni, wynajduję jakieś przepisy, piekę różne rzeczy. Ostatnio usmażyłam placuszki owsiane, ale były totalnym niewypałem. Kiedy mama wreszcie się przekonała, aby ich spróbować, prędko je wypluła, haha! Dziś postanowiłam poważniej podejść do pieczenia (zawsze robiłam ze składników, które miałam już w domu) i poszłam do sklepu po konkretne składniki. Upiekłam ciasteczka, które miały być z kawałkami czekolady, ale źle zrobiłam tarkując, zamiast kroić czekoladę. Wymieszała się, rozpuściła i jej nie czuć. Spód ciasteczek jest zwęglony (zawsze tak jest, nawet jak moja mama coś piecze, być może to wina piekarnika) i to psuje ich smak, ale jak na mnie wyszły okej. Zobaczymy, czy tym razem mama ich nie wypluje, haha!
ja ja śpiąca ja :(
Wystarczy, że przeżyję jeszcze jutrzejszy dzień i mam spokój na calutkie dwa dni. W sumie i tak dwa następne tygodnie to luzik, oceny wystawione, zero nauki. Zazwyczaj pod koniec roku szkolnego jest najfajniej, dlatego cieszę się, że w końcu nastąpił ten okres. Jutro być może idę z dziewczynami do Carefourra. Ostatnio dość często tam przesiadujemy (przeważnie ja z Ewą, Patrycja ma teraz codziennie lekcje gitary), ale to i tak mało w porównaniu do tego, ile siedziałyśmy tam w 6 klasie. O matko co my tam wyprawiałyśmy, haha! Mówiłyśmy do wszystkich dzień dobry, tworzyłyśmy jakieś mieszanki, rzucałyśmy się piłkami, dziwne, że nikt nas stamtąd nie wygonił. Ogólnie nam odbijało i było super, niestety w tym roku nie było na to czasu przez tą okropną naukę, ale liczę, że w wakacje wrócimy do starych dobrych czasów, haha!
Resztę dnia spędzę zajadając moje ciasteczka i oglądając Gossip Girl, jutro w końcu pokażę ten strój z chrzcin, bo okazało się, że mama go wyprała!

BARDZO PROSZĘ WAS O GŁOSY NA MOJE ZDJĘCIE LINK DO ZDJĘCIA ORAZ ZAPRASZAM DO KONKURSU KLIK

39 komentarzy:

  1. rude rzęsy? zawsze myślałam, że każdy ma czarna - całe życie w błędzie..
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj taak to poranne wstawanie :( ale jesszcze tylko dwa tygodnie i wakacje! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To twoje 2 zdjęcie jest prześliczne<3
    karmelovy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jesteś sama, też nie cierpię wstawać rano :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te poranne wstawanie;3 Mi się twoje włosy podobają!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheszky fajne zdjęcia ;3 Mam pytanie: Wykonujesz desingi? :0

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj też wszystko przypalam bo zawsze gdzieś wyjdę i zapominam o wypiekach XD

    + Zapraszam do mnie http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tata wylał kiedyś na mnie wodę, ale oberwało mu się za to od mamy i już tak nie robi :D Teraz ściąga ze mnie kołdrę, a że u nas jest potwornie zimno to nie mogę spać. Albo krzyczy ciągle: Wstałaś?! Wstałaś?! To jest masakryczne -.- :D Dlatego na dół schodzę 7.15, śniadanie jem o 7.30, a w szkole jestem po 8 :D W gimnazjum to się niestety zmieni :(

    OdpowiedzUsuń
  9. też nienawidzę rano wstawać :/
    skoro wychodzą zwęglone (ciastka) to musicie coś przestawić w piekarniku (np włączyć termoobieg albo coś) :)
    Masz śliczne włosyy!

    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham siedzieć w kuchni ^^ Zwłaszcza coś gotując :D Haha fajne focie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    ewelina12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku.. mni tez mam musi budzic ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie poranne wstawanie wkurza jak po dłuższym czasie muszę wstawać z samego rana, potem się już do tego przyzwyczajam :D tęsknie za czasami kiedy po 7 wstawałam i zdążałam się ogarnąć xDD teraz wstaję po 6, a po 7 już jadę autobusem do szkoły xD ładne zdjęcia :D pozdrawiam ;3

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie lubię rano wstawać... masakra ;(

    http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja nienawidzę rano wstawać. Dobrze że jest już piątek a jutro sobata <3
    Nareszcie można się porządnie wyspać. ^^

    Zapraszam na mój blog - magiczna-moda.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie też poranne wstawanie to udręka!
    Ciasteczko wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sama się wywlekkam z łożka, cięzko jest, ale daje rade :D

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od kilku dni muszę budzić się lekko po 6 :/ Takie życie, a życie jest brutalne. Ale mi to idzie całkiem sprawnie. Oooo! Ciacha! Musimy się umówić na herbatkę, hah :D


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Skarpetki <33 Wiesz mam przyjaciółke i ona ma rude włosy i bardzo ją to martwi, nie wiem z jakiego powodu ale to chyba dlatego ze po wakacjach idziemy do gimnazjum i boi sie moze ze jej nie zechcą zaakceptować :C Gdybys mogła jej napisać jakiś komentarz na blogu ze nie ma sie czym przejmować ! Link do jej bloga http://modnisiaa566.blogspot.com/ a tu mój http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohh a jakim ja jestem śpiochem, lepiej nie mówić xD
    Oglądacie Gossip Girl? :) ja oglądam Violettę ^^

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zazwyczaj nie mam problemu ze wstawaniem :)
    ciasteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie to nie problem. Jak sobie pomyślę że spotkam się z przyjaciółkami to od razu wstaję!
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo ładne włoski.! *o*
    Obserwuję twojego bloga i zapraszam do mnie. ;)

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, informuję cię że zostałaś nominowana na liebster blog award <3
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam problemy ze wstawianiem, tym badzie, że muszę wcześnie wstawać bo o 7 mam autobus do szkoły :c Super blog :*

    obserwuj - laureennt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś prześliczna :>
    5 z historii? WOw :DD
    ja tez nie bede miala paska :P W przyszlym roku sie przyloze :>

    ask.fm/Syb14
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio zasypiam do szkoły >.<
    Chyba wypróbuję tą wodę z cytryną :)
    Ładne zdjecia
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Jestem pierwszy raz na Twoim blou i jestem urzeczona! JAka ty jesteś urocza! Zawsze chciałam wyglądac tak, jak ty no wiesz - ruda :) Wyglądasz ślicznie :)
    JA jestem totalnym beztalenciem w kuchni :) Jak chciałam upiec muffinki na dzień mamy, to nie posmarowałam foremek... :D

    Skom. http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny blog :) obserwuję!
    Na pewno będę często zaglądać :)
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś odwiedziła i zaobserwowała mojego bloga.
    Zapraszam Cię też do udziału w moim candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj mnie już się do szkoły nie chce chodzić ;c świetny blog! ;D zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba wypróbuję tą wodę z cytryną, też jestem strasznym śpiochem :)
    muszę kiedyś spróbować coś upiec zawsze planuję, ale nigdy się za to nie wzięłam :d
    http://pure-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezuuu, jakie cudne masz włosy ♥

    Zapraszam do mnie http://kocham-s.blogspot.com/ ! XD

    OdpowiedzUsuń
  33. alee super blog <3 ja też mam podobne problemy ze wstawaniem :/ :D

    zapraszam
    http://makenewme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jestem zastępczynią mamy w kuchni :D żadna rewelacja ale zawsze cos dobrego się znajdzie. jesteś taka słodka. chciałabym zeby ktos mnie oblał wodą, jakie to uczucie? :D
    http://tum-bum-bum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥