czwartek, 18 lipca 2013

400+OOTD

Hejka wszystkim! Dziś, kiedy weszłam na bloga zauważyłam, że mam już 400 obserwatorów. Jest to dla mnie bardzo ważne i bardzo się cieszę, że jednak ktoś czyta moje wypociny. Bloga założyłam w lutym, czyli minęło pół roku. Jest to dla mnie wielki sukces, że w tym czasie zdobyłam tylu czytelników, dlatego jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i wiedzcie, że Was kocham!
Dziś postanowiłam trochę się ogarnąć, wstałam i wzięłam prysznic. Za chwilę idę do dentysty, ale tylko na przegląd, bo żadnych dziur na szczęście nie mam. Potem idziemy z mamą na zakupy do Carrefour'a. Później chyba wezmę się za odkładane od 2 dni sprzątanie w szafie. Jutro nareszcie Patrycja wraca z Bułgarii i nie mogę się już doczekać, strasznie się stęskniłam! W sobotę do Białegostoku przyjeżdża również Ewa, bo była na wsi, tak więc nareszcie będziemy w komplecie. Planowałyśmy z Patrycją pojechać do Ewy na wieś na jakiś tydzień, miejmy nadzieję, że wypali.
Haha, taki mały mix
Przygotowałam jeszcze dla Was dzisiejszy outfit:

spodenki h&m/ bluzka new yorker/ bransoletka house
Strój idealny na dzisiejszą pogodę, bo jest straszny upał. Okej muszę już lecieć, bo się spóźnimy do dentysty, pa!
https://www.facebook.com/fandomagdalovers?skip_nax_wizard=true lajkujcie!

48 komentarzy:

  1. Gratuluję obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i oby tak dalej♥ Ja wczoraj dzień spędziłam z przyjaciółką :))

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ♥
    pozdrawiam i zapraszam do sibie

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 400 obserwatorów. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też straszny upał. Gratuluję obserwatorów ;)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam identyczne spodenki (:
    gratuluję (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje, oby nas bylo jeszcze wiecej<3
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyniku i świetny ootd :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję <3 piękne te spodenki

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te piosenki :) Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! Oby tak dalej: d

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje obserwatorów ♥.
    ` fajne spodenki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :) Fajny out fit

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny masz szablon na blogu:)
    A post bardzo ciekawy.

    zapraszam na mojego bloga.
    http://vaaleriab.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 400 obserwatorów! :)

    http://wholestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! A ja jestem 402 ;DD Śliczne spodenki! Obserwuję i liczę na to samo ^,^

    vanillaandraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super outfit, ale ja to bym się bała tej bransoletki xD

    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, 400 obserwatorów to strasznie dużo ;3 też bym tyle chciała :D
    No, to pewnie będziecie się codziennie spotykać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog. (:
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. (:
    _________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądasz :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację :P
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też jest upał :) Pozdrawiam!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też jest upał ;) Pozdrawiam!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratki :)) A pamiętasz jak pokazywałaś taki pierścionek z House'a, który był w kształcie takiej piramidki to dziś kupiłam sobie taki, bo był na przecenie, ale gdy go zobaczyłam od razu pomyślałam o twoim blogu i tak będę wspominać ten blog dzięki pierścionkowi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ! :D Szorty są świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę udanych wakacji c: outfit mi się bardzo podoba i może jak bd na zakupach w najbliższym czasie kupię sobie krótkie spodenki i podobną bluzkę :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne spodenki :)

    http://alex-worldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. outfit śliczny <3 Lubisz chodzić do ząbiego (tzn. po mojemu dentysta xD)? o.O Podziwiam Cię...

    http://marleymaarleyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny outfit. :p Gratuluję dobicia do 400 obserwatorów. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny ten outfit. Gratuluję tylu obserwatorów. I miłej wizyta u dentysty, haha :p

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy i outfit :)
    Ogólnie to fajny blog ;D
    Jeśli chcesz to wpadnij też do mnie ;)
    meyssely.blogspot.com
    A jeśli coś Ci się spodoba możesz skomentować lub dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny outfit ;3 Fajny mix ;3 Gratuluje tak dużej liczby obserwatorów ;*

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale sliczne! ♥_____♥ Gratuluje! :3


    Obserwuję i liczę na to samo, mam nadzieję że Ci się u mnie spodoba ♥ www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie notki super się czyta, a blog bardzo mnie zainspirował :)) Zostaję na dłużej.
    luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super outfit, gratuluję 400 obserwatorów, zazdroszczę ;)

    Zapraszam
    http://maddie-blog013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super outfit, gratuluję 400 obserwatorów, zazdroszczę ;)

    Zapraszam
    http://maddie-blog013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny strój :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne dodajesz zdjęcia na bloga :) I oczywiście gratuluję 400 obserwatorów!
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga poświęconego szerzeniu w blogosferze ogłoszeń adopcyjnych psów oraz innym formom pomocy bezdomnym czworonogom. Jeżeli nie możesz przygarnąć psa - przynajmniej wejdź na bloga, wesprzyj jego działalność, powiadom o jego istnieniu znajomych - może Ty albo któryś z Twoich znajomych znajdziecie na nim swojego przyjaciela na całe życie Pomóżmy razem tym psiakom! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]
    P.S. Jest możliwość wymiany Aff z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje 400 obserwatorów <3
    :) kocham cię Magda !!\
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zyczę kolejnych sukcesów w blogowaniu <3
    Powodzenia i super outfit :)

    Zapraszam do siebie na bloga i DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE !
    Caila-cailaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. KTO ci robił design? Bo dostaje HEJTT ze mam skopiowany od ciebie, a design w marcu zrobiłabyś mi meg-aniaaa.blogspot.com . BŁAGAM O ODPOWIEDŹ NA MOIM BLOGU!!!!!


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zostałaś nominowana do L.B.A ;) http://adunia-aduuunia.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-adward.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna bransoletka <3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie piękne zdjęcia i bransoletka :D
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietny post
    Zapraszam dopiero zaczynam :): http://lilu-lillu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję 400-stu obserwatorów :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥