środa, 31 lipca 2013

Hot hot hot!

Te upały nie dają mi w nocy spać, dziś zasnęłam koło 5 nad ranem. Co wieczór przed położeniem się kładę koło łóżka butelkę wody, bo bez niej chyba bym nigdy w życiu nie zasnęła. Wczoraj miałam iść z mamą na zakupy, ale zaczęła się burza i nie było mowy o żadnym wyjściu. Dzisiaj raczej nic ciekawego nie robię- wyleguję się na balkonie z laptopem i zajadam różne smakołyki. Wieczorem wezmę prysznic i tyle z mojego dnia. Przewiduję, że tak będzie wyglądał każdy przez najbliższe 4 dni, ale być może znajdę sobie jakieś ciekawsze zajęcie. Zaczęłam czytać "Jesienną miłość", ale jakoś nie mogę się skupić na czytaniu, nie mam pojęcia dlaczego.
Z moim aparatem dzieją się naprawdę dziwne rzeczy i nie wiem jak uzbieram na nowy. Rodzice w tym miesiącu już bardzo dużo na mnie wydali, więc poproszenie ich nie wchodzi w grę. Na pewno niedługo coś wpadnie do mojego portfela, bo nie sprzedawałam jeszcze książek z pierwszej klasy. No, ale nic- przygotowałam dzisiaj outfit z moją ukochaną spódniczką. Ostatnio strasznie polubiłam tego typu spódniczki, są niezwykle dziewczęce w radosnych kolorach- bardzo je lubię :) Tak więc zostawiam Was z outfitem i lecę do kuchni po coś dobrego, mniam!
Z góry przepraszam za jakość. Spódniczka sh/ kamizelka h&m/ bluzka new yorker
Omomom, pąąąączuś!
Chcę Was jeszcze prosić, abyście klikali w baner Sheinside po prawej stronie, to dla mnie mega ważne, z góry bardzo ale to bardzo Wam dziękuję :)

45 komentarzy:

  1. Ja tez nie mogę zasnąć... śliczne zdjęcie :3

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Jesienną Miłość , całkiem fajna książka.
    Świetna stylizacja!+ za chwilę będę klikać w Sheinside:)

    pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W taką pogodę też mam problemy z zaśnięciem :|
    Jeżeli masz czas i ochotę, to zapraszam do mnie . Konkurs z Persunmall do wygrania bony 100 i 80 $ :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kładę koło łóżka butelkę wody :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, też nie mogę zasnąć bez butelki wody :D

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam w baner :) Liczę na to samo ja też zbieram kliknięcia :)

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam. Fajne zdjęcia. Mój aparat tez szwankuje, a zdjęcia robi coraz to gorszej jakości

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Jesienną miłość" i jest boska :) Też teraz nie umiem skupić się na czytaniu...

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w banner SheInside? Byłoby mi niezmiernie miło :*
    http://wholestyle.blogspot.com/
    PS. JA JUŻ KLIKNĘŁAM, U CIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz naciska na baner!! ;) Super jest ta kamizelka. Podoba mi sie. A rzeczy z sh nie musza by takie zle. :D

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam :)
    ale masz ładne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódnica *.*
    Zapraszam do mnie :) bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta spódniczka i kamizelka :) Masz śliczne włosy! ^^

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ile dostajesz na klikniecie?;) czy to po prostu po ilus tam dostajesz rzecz? zawsze mnie ciekawilo jak to jest,haha
    a co do Twojego dnia - takie dni tez maja swoje plusy,w koncu w roku szkolnym raczej sie nie beda powtarzac:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pączek. <3 Ale mi narobiłaś smaki. ;] Cudowna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam *o* Ślicznie wyglądasz ;* Wiedz, że ja kiedyś włamię ci się do domu i ukradnę twoje włosy *o* Jeszcze nie wiem jak, ale coś wymyślę xdd

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o 5? O rany! To ja półtorek godziny później musiałam wstać :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne włoski , już to kiedyś mówiłam :)
    Mam pytanie, mam nadzieję ze mi odpowiesz.
    Jak robisz to,że zdjęcie obok nagłówka jest tak wysoko ... OBOK niego , a nie lekko pod. ?? U mnie samo się tak nie robi,więc musi to być jakiś kod czy cuś . Podpowiesz mi jak to zrobic ?
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcie i stylizacja. :)
    Już klikam w banner.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit!:)
    + Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeej, pączuś ! <3
    Jaka ty jesteś śliczna ! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie piszesz . Obserwuje i zapraszam do siebie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna spódniczka

    http://alex-alllex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej jakby to nie było kłopotem to mogłabys mi zrobic taki design ? Prosze :))
    Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo .
    Klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście, uwielbiam donaty!!! Kliknełam w baner :)

    Zapraszam:
    darkabanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. mega ta spodniczka!! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam 100 razy :d
    myfashionand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :3.Śliczne zdjęcia *.* .
    obserwujemy ?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś ślicznym rudzielcem, też bym chciała rude włosy. *,* kliknęłam i zapraszam na blog, bo dopiero co zaczynam. =] http://victoria-vickyy.blogspot.com/ zależy mi na obserwatorach. P.S. Śliczna ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny wyglad . Ładna spudnica. <3 PĄCZEK <333

    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam bardzo podobnie, zawsze musze miec butelke wody, a paczac na paczka widze swoje sniadanie :)
    ZAPRASZAM: http://jessi-jeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. moja dzisiejsza stylizacja również z kwiecistą spódniczką :D
    ślicznie wyglądasz i wgl ładna jesteś<3

    ładny blog <3
    moze obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj mnie i napisz a ja na 100% się odwdzięcze :)
    http://uszatkaa.blogspot.com/


    i jeszcze jedno... bardzo cię proszę, mogłabyś spełnić jedno z moich "marzeń"?

    odwdzięczę się jak chcesz, po prostu kliknij na moim blogu w baner po lewej stronie

    uszatkaa.blogspot.com


    błagam, pomóż ;_;

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog naprawdę, zostaję z tobą na dłużej oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna stylizacja :*
    nowy post zapraszam

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pączek *_* Mniam ^^ Moje dni też tak ostatnio wyglądają odkąd moje przyjaciółki wyjechały xd

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna spódniczka<3
    kocham twój blog ;3
    jesli ci się podoba zapraszam do zaobserwowania ;)
    http://julaguzicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kliknęłam ja także proszę o to samo Banner po prawej stronie bloga " sheinside.com"


    Baaaaaardzo ważne.Proszę!!

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :3 Zapraszam do mnie, bo jest nowa notka :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. czemu, juz nic, nie piszesz ?wyjechalas ,czy co?

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmm pączuś.:) Pycha! <3 Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia!
    U mnie jest teraz ponad 28 stopni :/

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś bardzo ładna, masz taką oryginalną urodę :) Na pierwszym zdjęciu podobała mi się spódniczka z SH, naprawdę świetna! Pozdrawiam xoxo

    www.WingedFriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Po raz pierwszy zajrzałam na Twojego bloga i jestem zauroczona... Jesteś cudowna, Twoje rude włosy są świetne, a ty piszesz z sensem i jesteś fotogeniczna... :>
    Prawie nie znam tego bloga, ale bez problemu mogę stwierdzić, że zajmuje się nim ciekawa osoba :>

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥