czwartek, 25 lipca 2013

Hot or cold?

Pogoda ostatnio nie sprzyja- zimny wiatr, deszcz. Jak na razie trzeba odłożyć krótkie szorty i bokserki do szafy, a wyjąć długie spodnie i swetry. Dziś mam dla Was 4 outfity- 2 na zimniejsze dni i 2 na cieplejsze. Zazwyczaj kiedy jest zimno nie lubię się stroić, ubieram się w ciepłe bluzy z kapturem lub swetry, jednak tym outfitom starałam się dodać cokolwiek, co zamieni nudną stylizację w coś ciekawszego.
Pierwsza stylizacja składa się ze zwykłych jeansów i ciemnoszarej bluzki wiązanej na dole. Podwinęłam nogawki spodni, aby outfit nie był taki nudny, do tego dodałam skromny pierścionek z serduszkiem. Spodnie i bluzka są z sh, a pierścionek gdzieś znalazłam.
Drugi strój zawiera nutkę elegancji, którą dodaje koszula z kołnierzykiem z ćwiekami. Na to nałożyłam cieplutki sweterek ze wzorem ombre i czarne bryczesy, które są niezwykle wygodne. Koszula i sweter są z New Yorkera, a spodnie z Takko Fashion.
Trzeci outfit jest już na bardziej cieplejsze dni. Dzięki kolorowemu naszyjnikowi strój wydaje się bardzo radosny. Jeansowa kurtka dodaje szyku i doskonale pasuje do szortów. Bokserka jest z New Yorkera, kurtka z Reserved, naszyjnik z House, a szorty z Tally Weijl.
Ostatnia stylizacja jest co prawda bardziej ponura, jednak to nie znaczy, że jest nudna! Chciałam do tego stroju dodać czarny sweterek, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć, tak na marginesie w moim pokoju jest teraz kompletny chaos i nic nie mogę tu znaleźć. Ale wracając do outfitu- znowu widzimy koszulę z ćwiekami, do tego szorty w paski i pierścionek, który moim zdaniem doskonale pasuje do koszuli. Szorty są z H&M, koszula z New Yorkera, sweterek z sh, a pierścionek z allegro.

Mi osobiście najbardziej podoba się stylizacja nr.3, a Wam która najbardziej przypadła do gustu?

https://www.facebook.com/fandomagdalovers?skip_nax_wizard=true lajkujcie!

35 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne ♥.♥
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wszystkie się podobają :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też 3. $ tez fajnie wygląda. ;)
    my-life-justi.blogspot.com Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfity ♥

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ubrania
    http:?/weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają wszystkie, co prawda najbardziej 3 :)

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku wszystkie świetne! Nie wiem, która najlepsza :-/

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :D najlepszy 3 i 4 outfit :D obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony :D

    http://fake-peoople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nr.3 z pewnością świetna.Bardzo wyrazista poprzez ten kolorowy dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wszystkie podobają, ale najbardziej chyba przypadła mi do gustu ta z dżinsową kurtką. Myślę, że każdy powinien ją mieć w szafie. XD
    Jeśli będziesz miała chwilkę czasu to możesz wejść na mojego bloga:
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mi najbardziej podobają się dwa ostatnie outfity! :)
    Pozdrawiam,
    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne outfity, najlepszy chyba trzeci!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kurtka z jeansu! :)
    Na prawdę u Was zimno? U mnie upały! Dziś tylko tak słonko za chmurami, ale nadal upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiscie, ze najlepsze 3;)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog :D
    Zapraszam do mnie ;)

    eliss-elissay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi także podoba się najbardziej 3 :)

    http://rudzielecxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej podoba mi się 3 stylizacja i spodenki w 4 stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi również 3 najbardziej się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimno ? Ja umieram z upałów, 35 stopni w cieniu, więc w niedzielę ruszam nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też do gustu przypadła stylizacja nr. 3. :p Jest ładna, modna ii dziewczęca. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 najlepsza http://juicy-jucy.blogspot.com/
    wpadniesz i napiszesz komentarz? to dla mnie wazne

    OdpowiedzUsuń
  22. u nas teraz codziennie upały, więc noszę tylko i wyłącznie lekkie rzeczy :D bardzo podoba mi się zestaw 3, ale 2 też jest uroczy :3

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się wszystkie podobają. u mnie cały czas upał :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 3 cuda <3
    U mnie gorąco powyżej 30 stopni ;)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. trzeci i drugi mmmm cudo !! Ale reszta też śliczna <3
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda stylizacja ma w sobie to coś, jednak ta trzecia najlepsza!

    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zimno? u mnie od tygodnia gorąco i ciepło :O

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie również najbardziej podoba się stylizacja numer 3 ;d jest świetna ;D U mnie jest wręcz odwrotnie, nie idzie oddychać, bo jest tak duszno, więc 3 stylizacja byłaby w sam raz :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeeeju zakochałam się w 3 outficie <333

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny gust, baardzo mi się podobają te outfity! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się, trzeci najlepszy :D
    (Jak zrobiłaś ten nagłówek? Jeśli chcesz, odpowiedz u mnie:)

    zakochanewzelkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny sweterek w 2 ootd :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥