poniedziałek, 15 lipca 2013

I'm already!

Hejka! Wczoraj znowu nie mogłam do Was wpaść, a to dlatego, że cały dzień byłam u cioci. Było bardzo fajnie, grałam z kuzynką na xboxie i bawiłyśmy się z kotkami. Wróciłam do domu dość późno i nie chciałam już pisać, bo byłam trochę zmęczona. Dziś moim rodzicom skończył się urlop, co oznacza, że wreszcie mam czas na bloga! Przez moją nieobecność pospadały statystyki bloga, ale postaram się to jakoś nadrobić.
Przez ten tydzień do mojego pokoju doszło mnóstwo nowości, ale pokażę je innym razem, bo nie są jeszcze...zamontowane? Chcę jeszcze kupić kilka drobiazgów, aby zrobiło się w nim przytulniej.
Moja szafa ostatnio wygląda, jakby przeszło przez nią tornado. Nie mogę nic w niej znaleźć, dlatego chyba zabiorę się za układanie ubrań. Szukałam połowę popołudnia mojej bluzki z ćwiekami, ale nigdzie jej nie ma :( Tym się raczej zajmę wieczorem, bo za chwilę jadę z Izą rowerem na rynek. W sumie nie wiem co mam jeszcze napisać, u mnie nudy- po staremu, dlatego teraz możecie spodziewać się postów bardziej tematycznych.
Haha, wczoraj zauważyłam, że ktoś założył fandom na facebook'u Magdalovers. Bardzo dziękuję, nawet nie wiecie jaki banan na twarzy pojawił mi się, kiedy to zobaczyłam. https://www.facebook.com/fandomagdalovers?skip_nax_wizard=true

29 komentarzy:

  1. Koszula z ćwiekami. *o*
    Powodzenia w układaniu ubrań. :)
    Ładne zdjęcia :)
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Też życzę Ci powodzenia w układaniu ubrań :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego bloga! <3 <3

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo.. ja u siebie posprzątałam ;)
    Zabieraj sie za te statystyki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też musze zrobić porządek w szafie.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja szafa też wyglada jakby przeszło przez nią tornado haha.
    Świetne zdjęcia :D

    wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja za każdym razem kiedy robię porządek w szafie - prawie połowę rzeczy oddaję, a potem muszę kupować, haha:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja ciocia też ma kicię? Moja ma, właśnie jestem z tą kicią w pokoju <3 gratuluje, zasłużyłaś sobie :)

    tak przy okazji nominowałam Cię do l.b.a <3 więcej info na: http://marleymaarleyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio posprzątałam w szafie i nie narzekam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja szafa nie jest lepsza ;) A nie chcę mi się układać ciuchów ;))

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie chce mi się sprzątać,ale no cóż każdy musi :)

    andzia-andziaa.blogspot.com

    Zaglądaj+Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podoba twój bloog ;) <3

    http://my-dream-x33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na nowości w pokoju <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę parę rzeczy sprzedać ale nigdy nie mogę się za to zabrać :/

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny blog, masz sliczny klor wlosow :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to boję się otworzyć szafę xD Hahahha :D Czyli należę do kolejnego fandomu Magdalovers :(

    OdpowiedzUsuń
  17. moja szafa wygląda podobnie ;P

    obserwujemy ? odpisz u mnie ;)
    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio przeglądałam szafę i jest ok :))

    OdpowiedzUsuń
  19. oj moja szafa ostatnio przeszła mocne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah moja szafa co tydzeń jest przezemnie sprzatana bo cały tydzień coś wyjmuje i wkładam na inne miejsce w szafie xD i tak robi się u mnie tornato .

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog obserwujemy? Napisz u mnie :D

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog : )
    Zaglądniesz na mojego ? ; )))
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mega ;3

    http://fashionefantasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się boję otworzyć szafę :) Serio :D
    Śliczna jesteś! :) Obserwuję!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetnego bloga + mieszkam godzinę drogi od twojego miasta :)


    Zapraszam do mnie: enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pomimo,że uwielbiam sprzątać w szafie (koleżanki często to wykorzystują :)) to i tak jeden ruch i wszystko wygląda zupełnie inaczej :<
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja w szafie od 2013 roku około mam już porządeczek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w układaniu ubrań. :) Ja niedawno wzięłam się za takie porządki w szafie. Teraz szybko ii z łatwością wszystko można znaleźć. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, twoje miny na zdjęciach :D Rodzice zawsze coś zorganizuję, że nie mamy czasu na inne rzeczy X,x

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥