sobota, 27 lipca 2013

Jesienna miłość

Razem z Patrycją i Ewą jesteśmy fankami książek Nicholasa Sparksa. Na koniec roku Ewa dostała jego książkę pt. "Jesienna miłość", którą niedawno mi pożyczyła. Podobno jest równie świetna jak "I wciąż ją kocham", tak więc niedługo zabieram się za czytanie. Do Patrycji przyjeżdża kuzyn, Ewa wyjechała na wieś i znowu zostanę sama, i będę miała mnóstwo czasu na jej przeczytanie.
Ostatnio znalazłam jeszcze przeuroczą mufinkę, w której mam zamiar trzymać moje nowo kupione spinki-kokardki. Dzisiaj wychodzę na podwórko z Patrycją, bo od jutra będzie musiała siedzieć z kuzynem. Potem będę siedziała na asku i tyle. Te wakacje są mega nudne w porównaniu do poprzednich. Podobno jutro mam jechać z rodzicami nad zalew, zobaczymy czy nasze plany wypalą, bo znając nasze szczęście jutro będzie padał deszcz...
Kupiłam je za 5,90 zł w Świecie Spinek. Tacie udało się naprawić aparat, jednak nie wiadomo, jak długo jeszcze będzie działał, tak więc znowu zaczynam oszczędzać na nowy aparat.

Chciałam iść na sesję z Izą, ale dzisiaj pojechała do Rajgrodu i nic z tego, więc to są takie zdjęcia na szybko, bo jestem umówiona z Patrycją, także życzę Wam miłego wieczoru :)

22 komentarze:

  1. Książka do obłędu genialna, czytałam! *-*
    Natomiast i tak bardziej spodobał mi się film na jej podstawie "Szkoła Uczuć", w książce były bardzo "okrężnymi drogami" opisane niektóre wątki, które w filmie były bardzo szczegółowo zawarte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że przeczytasz tę książkę:)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Nicholasa Sparksa! Właśnie czytam "I wciąż ją kocham"

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moje wakacje też nie są cudowne ;c Boskie zdjęcia!

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w domu. Serdecznie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, kocham ta książkę..A jeszcze bardziej film.. Ta historia przypomina mi chorobe mojej siostry, ktora także chorowała na białaczkę..
    +Dodaje sie do obserwatorów :))
    ŚWIETNY BLOG !! :))
    POZDRAWIAM !! :)
    ZAPRASZAM DO MNIE :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę zacząć oszczędzać na nowy aparat ;)
    Muszę też przeczytać jakąś książke przeczytać.
    PS. Obserwuje. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna muffinka ;) I kokardki teeż ;)

    my-life-justi.blogspot.com Zapraszam, obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam tą książkę, jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne spinki kokardki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :).

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kokardki :) Mam podobną.

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie spinki :)O! I mufinka :3 Haha myślałam, że to jest foremka do babeczek ;D Ja też zostaję w domu na najbliższe 2 tyg. bo dziś moje 2 przyjaciółki wyjechały do Bułgarii :( O w sprawie książek to ja ostatnio przeczytałam ,,Igrzyska śmierci" i muszę przyznać jest świetna! Aż szkoda było mi jej czytać, ale nie mogłam się powstrzymać i przeczytałam ją całą w 2 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż, nie czytałam tej książki ale zachęciłaś :D
    http://caramel-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta książka jest chyba oparta na Szkole uczuć, albo odwrotnie skoro ta para jest na okładce. <3 Mam nadzieję, że będzie u mnie w bibliotece...
    Fajne kokardki. Mam nadzieję, że pogoda dopiszę i wybierzecie się nad zalew. ;]

    Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spinki i muffinka. Kocham Twoje włosy. Genialny kolor *.*
    Zapraszam do mnie :) bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale lepsze nudne wakacje,od roku szkolnego -czyż nie?
    w takim razie koniecznie napisz jakie aparaty masz na oku^^
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne włosy <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam 'List w butelce' Nicholasa Sparksa. ;) Oby Wasz wyjazd wypalił. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna :)
    Oglądałam film, ale książkę chyba też warto przeczytać, na filmie to płakałam :')
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czytać książki Nicholasa Sparksa! :3 Są genialne! :D

    obserwuję ;3
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. polecam tez ksiązke ,,Houston mamy problem " świetna zabawna z nawiązaniem do miłości. :D
    zapraszam do mnie http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥