wtorek, 16 lipca 2013

Kompleksy

Kompleksy? Chyba każda dziewczyna je ma, każda z nas znajdzie w sobie tuzin niedoskonałości. Niektóre chcą je zakryć toną tapety, niektóre zdrowo się odżywiają i ćwiczą lub robią jeszcze inne rzeczy. Jeśli chodzi o mnie to nienawidzę w sobie moich piegów, stóp, paznokci, nosa, oczu, ust i mogę tak wymieniać w nieskończoność. Kiedy przechodzę korytarzem w szkole, widzę dziewczyny, które mają idealną figurę, piękną twarz i wtedy zaczynam myśleć "Czemu ja tak nie mogę wyglądać?". Jakoś rok temu nie chciałam wychodzić z domu. Kiedy widziałam, że ktoś się na mnie patrzy, byłam pewna, że myśli sobie "co za paskudna dziewczyna!". Wiem, że to może lekka przesada, ale tak było. Zaczęłam wszystkie pieniądze wydawać na ubrania. Już mi to przeszło, aczkolwiek dalej się krępuję kiedy ktoś się na mnie patrzy, znowu chodzą mi po głowie różne myśli.
Ale chwila, mam dopiero 14 lat... Kompleksy pojawiają się w różnym wieku, ale dziewczyny- pomyślcie. Piękne jak teraz już nigdy nie będziemy. Z wiekiem zaczną pojawiać się zmarszczki, skóra stanie się obwisła. Może jednak nie warto się przejmować? Nie warto się malować? Każdy jest piękny na swój sposób i powinien swoje niedoskonałości zamienić w atuty. Kiedyś nienawidziłam moich rudych włosów, ale teraz są rzeczą, która najbardziej mi się we mnie podoba. Dzięki nim jestem wyjątkowa i tak naprawdę wyróżniam się z tłumu. KAŻDY ma w sobie coś wyjątkowego, jedni mają duże oczy, inni idealną cerę.
Mogę pisać o tym jeszcze bardzo długo, ale wątpię czy ktoś chciałby to czytać. Wiem, że na pewno widzieliście podobne posty na wielu innych blogach, ale chciałam Wam krótko opowiedzieć, jak to u mnie było z tymi kompleksami. Szczerze to chyba mój pierwszy taki post, w którym wypowiadam się na jakiś temat, dlatego proszę Was o wyrozumiałość i hejty zatrzymajcie dla siebie :)
Kamerkowe, bo nie wiem gdzie zostawiłam kartę pamięci od aparatu.
Dziękuję za stworzenie fandomu, lajkujcie! :)
https://www.facebook.com/fandomagdalovers?skip_nax_wizard=true

https://konkursfotograficzny.sslpro.pl/natgeo/photos/show/pid/39502
GŁOSUJCIE ♥

26 komentarzy:

  1. Ja też tak myślę ;)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę tak samo

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda dziewczyna ma kompleksy,czy to mniejsze czy większe,ale ma :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kompleksy, i przeszkadza mi to że inni przez te niedoskonałości nabijają się ze mnie :/

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam masę kompleksów. Nie cierpię przechodzić obok grupki młodzieży w wieku 14-15-16 lat, ponieważ gdy się na mnie patrzą to tak dziwnie się czuję i po prostu wiem, że jest to spowodowane moim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyrażę swoje zdanie Trochę podobne do twojego posta : więc każda dziewczyna jest śliczna i wyjątkowa nie powiniśmy ukrywać się i zakrywać to toną tapety inni powinni nas lubieć takich jak jesteśmy tacy jak się urodziliśmy :)
    Powiem jedno jesteś śliczną osobą twoje rude włosy są śliczne i sama bym takie chciała twoja buzika jest śliczna <33 Każda z nas nie powinna się zadręczać Kompleksami <3
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) Obserwuję + liczę na to samo < 3 http://adunia-aduuunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. specjalnie założyłam dla ciebie ten fandom bo Cię kocham ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. super post! na prawdę szczery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super notka :) Ale ty wcale nie powinnaś mieć kompleksów..przecież jesteś śliczna <3 Kocham Cię . To ja mam strasznie dużo kompleksów. Mam brzydki nos,kształt twarzy,dziwne czoło, tzw. chomiczki na policzkach,brzydki uśmiech, po prostu siebie nie toleruję ;'(

    obserwuję <3

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co, jak co oczy to ty masz ładne i kocham twoje piegi i twoje rude włosy(ja chce piegi!!! i rude włosy!!!!!!!!).

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym mieć Twoje włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. A moim zdaniem rude z piegami są ładne :) Masz całkowitą rację, kiedyś nie chciałam nawet mieć ze sobą zdjęć, ale postanowiłam założyć bloga, który mnie do tego nakłonił. I teraz to ja sobie robię codziennie zdjęcia ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tez mam kompleksy , chyba jak każdy .
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie napisane.. a kompleksy? trzeba się pogodzić, że zawsze znajdzie się ktoś ładniejszy, zgrabniejszy od Ciebie:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. AWWWWWW jaka śliczna dziewczyna z Ciebie ! Wiesz ile bym oddała .żeby mieć rude włosy ! Niestety mam brązowe :x
    Wróciłam na mojego bloga,możesz zaglądać,od dzisiaj będą pojawiały się posty ! :))
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy, i oczy masz piękne! Ja też chce być RUDA!!!
    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. każda dziewczyna jest piękna! <3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam w sumie jeden kompleks, ale staram sie jakos sobie z nim radzic.

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ci rudych włosów <3 Według mnie jesteś śliczna.
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczery post :) Miło się czyta :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam mnóstwo kompleksów, ale staram się o tym za bardzo nie myśleć.
    a tak w ogóle to strasznie zazdroszczę ci tych piegów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog. Co do tych kompleksów o racja bardzo dużo postów jest o nich u mnie również jest. Ale może dzieki tym postom inne dziewczyny poczują się lepiej :) Miejmy nadzieję, że to im pomoże ;d
    Zapraszam do mnie ;)
    http://life-tinyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyno! Wiem, że kompleksy, ale moim zdaniem Ty jesteś śliczna! Najbrzydsze są takie, co 2kilo tapety na mordor sobie nałożą i myślą, że są ładne. Naturalnie dziewczyny są najpiękniejsze. A Ty na większości zdjęć jesteś prześliczna właśnie bez makijażu. Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥