piątek, 12 lipca 2013

Nie mam czasu!

Hejka! Nareszcie z laptopem już wszystko w porządku i wrócił do poprzedniego stanu, tak więc  mogę znowu spokojnie pisać posty. Myślałam, że kiedy zaczną się wakacje będę mogła robić to codziennie, jednak na razie nie mam na to czasu, ale nie martwcie się- od przyszłego tygodnia wszystko wraca do normalności. Moi rodzice w tym tygodniu dostali urlop, także chcieli wszystko pozałatwiać. W poniedziałek pojechałam razem z Izą do lumpeksu i galerii. Kupiłam dwie bluzki, ale pokażę je kiedy indziej. Wieczorem spotkałam się z Patrycją, podobnie we wtorek (wczoraj pojechała do Bułgarii i nie będzie jej tydzień :( ) W środę rodzice zabrali mnie do sklepu z rowerami i kupili mi, obiecywany od ponad roku, rower. Następnie wybraliśmy się do szklarza i staliśmy się tam właścicielami cudownego lustra! Jeśli będziecie chcieli, pokażę je Wam, ale w przyszłym tygodniu, ponieważ nie wisi jeszcze na ścianie, bo mój tata zostawił narzędzia u wujka. Potem zajechaliśmy do McDonaldu, a następnie przyjechała Wiktoria z mamą. Haha, siedziałyśmy na placu zabaw, a Wiktoria ciągle wyrzucała mi buty do śmietnika, było zabawnie. Wczoraj miałam jechać do cioci, ale naprawdę nie miałam ochoty, dlatego cały dzień chillowałam. Dzisiaj byłam z rodzicami na zakupach w Biedronce, a potem postanowiłam w końcu wypróbować mój rower. Pojechałam z Izą na małą wycieczkę, ale szybko wróciłyśmy, bo była zmęczona. Jutro prawdopodobnie pojadę z tatą i siostrą wybierać półki do pokoju, ale nie bójcie się, na pewno do Was zajrzę. Za chwilę biorę się za jedzenie czekolady, bo to jest to co tygryski lubią najbardziej, hihihihi :) Macie troszkę zdjęć jeszcze ze wsi:

 Chcecie nastepny post tematyczny czy zwykły? :)
Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie (wyniki 20 lipca) >>KLIK<< i bardzo proszę o głosy na moje zdjęcie >>KLIK<<

17 komentarzy:

  1. Robisz śliczne zdjęcia :) A i gdzie ty kupiłaś to picie z Angry Birds?? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki zajebissty masz blog :** Nie moge się oprzeć.. obserwuję ! :D

    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego twojego rowera :D
    a ta cola? Świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3 Pokaż rower.

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż bluzki :3 I zwykły post ;D
    http://nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że dobrze się bawisz i to najważniejsze <3

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może napiszesz post bardziej tematyczny np. "Moja blogowa historia"? :))

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może napisz jakiś post tematyczny ;)



    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz coś tematycznego. Tak jak mówi Anne na górze ^ Fajny by był taki post o tym jak założyłaś bloga no i takie rady dla blogerów <3
    A napój z angry birds jest super ;)

    Pozdrawiam
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no to masz ciekawe wakacje :D śliczne zdjęcia ;)

    http://marleymaarleyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i masz ciekawe masz wakacje! <3
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś zostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Epickie picie! To fajnie ze masz nowe rzeczy i milo spedzasz czas :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo tu pozytywnie :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    a moge wiedzieć gdzie takie fajoskie picie można kupić? ;p

    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :)
    Szczególnie kwiatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra jest ta cola?
    Śliczne zdjęcia. Dużo się u ciebie działo. Koniecznie pokaż wszystkie nowości :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupilas ta puszke?

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥