sobota, 20 lipca 2013

Ozdoby

Hejka! Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam, ale sprzątałam w szafie, poza tym miałam nieumytą głowę itp. Znalazło się kilka zaginionych rzeczy i nareszcie wszystko jest na swoim miejscu. Wieczorem się wykąpałam, a dzisiaj razem z tatą pojechałam do Leroy Merlin, bo były mu potrzebne jakieś podpórki (dokładnie nie wiem co) aby mógł zamontować półki. Kupił mi przy okazji świeczkę, która pachnie cudownie i koszyczek, który dawno chciałam kupić. Zamierzam nakręcić room tour (nie bójcie się, jakość nie będzie taka tragiczna, bo znalazłam moją kamerę), tak więc wpadajcie tu często, by go nie przeoczyć! Mam też dla Was niestety złą wiadomość. Kiedy robiłam zdjęcia, nagle aparat mi się wyłączył, jak go włączę, obraz jest czarny i nie chce robić zdjęć :( Może tacie uda się coś z tym zrobić, jeśli nie, to nie wiem co zrobię bez aparatu, a na razie nie mam pieniędzy na nowy. Udało mi się sfotografować moje nowości do pokoju, jestem z nich mega zadowolona :)
Omomom, lody zawsze przywrócą dobry humor! Przepraszam, że tak mało zdjęć, ale po prostu nie zdążyłam ich zrobić. Miejmy nadzieję, że aparat wróci do poprzedniego stanu. Możliwe, że jeszcze dziś do Was wpadnę, a wyniki konkursu na design już jutro, tak więc nie zapomnij jutro tu wpaść! :) Do zobaczenia!

17 komentarzy:

  1. Fajny koszyczek :)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawkowa świeczka. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lody :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite lody ;) I fajny koszyczek. Ja tez chwilowo nie mam aparatu i to przez tydzień. Ja nie wytrzymam ;)

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta świeczka jest super ;)
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... ale pysznie wyglądają te lody, a ja na diecie ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam pysznie wyglądają te lody <33
    śliczna jesteś :) kocham cię <33 Bidny aparat :((
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszną mam ochotę na lody,ale za późno :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam teraz ochotę na loda :D Mam nadzieję, że będzie dobrze z tym aparatem ;)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj bardzo wzięłam się za porządki w moim pokoju!
    Koszyczek mam bardzo podobny, tylko że z ciemno-brązowymi
    wstawkami ;D Awgh, gdy widzę już świecę zapachową to wydaje
    mi się jakbym czuł jej zapach. Muszę sobie sprawić taką do pokoju!
    Co do aparatu, kurde można rzec że tragiczna sprawa. Nie mam Canona
    więc nie wiem co się może dziać ;c
    miejmy nadzieję że będzie dobrze :D
    pozdrawiam xx
    + obserwuję i liczę na rewanż xx
    Też używam tego fluidu z Under 20!
    I muszę potwierdzić że jest genialny :)
    pozdrawiam xx
    + obserwuję i liczę na rewanż x
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten koszyczek. od jakiegoś czasu rozglądam się za podobnym. Lody chyba pyszne były co?

    shathlice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥