sobota, 13 lipca 2013

Runda z pytaniami

Jakie są twoje ulubione sklepy z ubraniami?
-H&M, New Yorker i Tally Weijl
Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
-W USA.
Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
- Spotykam się z przyjaciółmi, oglądam telewizję, zajmuję się blogiem, jem... :)
Od jak dawna prowadzisz bloga?
- Bloga założyłam w lutym, tak więc prawie pół roku.
Co Cię skłoniło do założenia bloga?
- Oglądałam na YouTube różne filmiki i natrafiłam na filmik Lucy. W opisie miała link do swojego bloga, tak więc zajrzałam i mi się spodobał. Pomyślałam, że może i ja założę bloga? Na początku prowadziłam go z Wiktorią, dodawałyśmy na niego żałosne filmiki i wreszcie po jakimś czasie zrozumiałyśmy, że to nie ma sensu i usunęłyśmy go, ale mi spodobało się pisanie postów, dlatego ząłożyłam swojego własnego.
Przejmujesz się hejterami?
- Nie.
Jaki masz aparat?
- Canon PowerShot A710 IS
Masz rodzeństwo?
- Tak, strasza siostrę.
Jakie jest twoje hobby?
- Tak szczerze, to moje "hobby" zmienia się co tydzień- raz lubię gotować, raz fotografować, raz tańczyć, tak więc można powiedzieć, że go nie mam.
Vans vs. Converse?
- Vans
Przejmujesz się, kiedy ktoś krzyczy do Ciebie "Ej ty ruda spadaj" czy coś w tym stylu?
- Hmm, chyba nie zdarzyła się jeszcze taka sytuacja, żeby ktoś do mnie krzyknął właśnie "spadaj" itp. raczej nikt mnie nie obraża, tylko po prostu żartują z powodu, że mam włosy tego koloru. Nie przejmuję się tym, po prostu śmieję się razem z nimi, bo nie widzę tu powodu do obrażania się :)
Ulubiony słodycz?
- Lody, czekolada, czipsy!
Ulubiony kolor?
- Miętowy i biały.
Jakiej muzyki słuchasz?
- Jeśli chodzi o gatunek, to nie ograniczam się do jednego. Słucham tego, co mi wpadnie w ucho.
Mac czy KFC?
- KFC.
Co wniósł blog do twojego życia?
- Hmm, przede wszystkim zaczęłam malować rzęsy, nie mam czasu na nudę, bo kiedy zrobię już to co musiałam, zabieram się za sprawy blogowe :)
W jakim województwie mieszkasz?
- Podlaskim.
Masz chłopaka?
- Nie.

yeah, jakość moich zdjęć jest coraz lepsza, tsa... naprawdę, nie wiem co się dzieje z tym aparatem...

36 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Również bardzo lubię miętowy i biały ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny z Ciebie rudzielec :P

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny masz kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowy i biały to śliczne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci szczerze, że sama chciałabym mieć taki kolor włosów ;)
    Też uwielbiam miętowy :)

    http://check-skylark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo też mieszkam na Podlasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię biały i miętowy, są to takie kolory delikatne lub coś w tym stylu. Według mnie to ładnie Ci w tych rudych włosach, one mi wcale nie przeszkadzają.
    Zapraszam do mnie i myślę, że zaobserwujesz :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh ale ty jesteś śliczna, fajne odpowiedzi.Mam nadzieję że wejdziesz anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nikt nie może obrazić twojego pięknego rudego koloru♥ Ślicznotko<33

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie tez nikt nie mówił spadaj bo mam rude włosy,kiedys mówili ze są brzydkie i wgl a teraz sie wszystkim podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwwww, te Twoje włosy *_*

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ladne zdjecia :)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są piękne <3 pytania też fajne. Kręciłaś włosy czy już takie masz?

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna rundka :3
    Uwielbiam takie posty ♥
    Zapraszamy do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi ;)
    Ładna <3

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz kwadratową twarz ;////

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem z aparatem tak bywa,moze czas pomyslec o nowym?;)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przepiękny kolor włosów i są takie długie !
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. nominowałam cie do Liebster Blog Award, więcej info u mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne odpowiedzi :) rude włosy są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci koloru włosów. I po za tym jesteś śliczna :D
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie że twoje fanki mogą się trochę o Tobie dowiedzieć ;3333

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne odpowiedzi! :D zapraszam http://smilee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie masz wcale takiej złej jakości ;//
    Spójrz na moje zdjęcia...
    http://nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. p.s. patka-papatka.blogspot.com ma takie same napisy jak ty ściągara z niej ;//

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uważam że rudy kolor jest ładny i oryginalny. jedni farbują się na rudo, a ty nie musisz bo wyróżniasz się z tłumu. bardzo ładne zdjęcie :* +obserwuję.

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Za świetnego bloga zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award :3 Szczegóły u mnie http://deliceee.blogspot.com/2013/07/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś zadowolona z aparatu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna notka ;p Na razie zapraszam do mnie ;)
    pomożesz mi wygrać mały konkurs?
    http://pattien.blogspot.com/2013/07/sieema-na-poczatku-chciaam-wszystkim.html
    a tu mój blog(to ten sam)xD
    http://pattien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdjęcia !! Obserwuje <3333Kocham cięę !
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś nominowana ;) http://adunia-aduuunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. <33 Nominowałam Cię do L.B.A
    www.world-by-inka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe odpowiedzi. ;> Też marzę o tym, by w przyszłości zamieszkać w USA. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju, jaką masz śliczną bluzkę. *.* Gdzie ją kupiłaś?
    Super post.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥