piątek, 26 lipca 2013

Sheinside.com

Zapewne doskonale znacie stronę sheinside.com
Ostatnio sporo czasu spędziłam na przeglądaniu ich ciuchów i muszę Wam powiedzieć, że byłam wniebowzięta. Chyba nie mają rzeczy, która by mi się nie podobała, jednak zrobiłam kolaż z tymi najładniejszymi. Mają tam duży wybór koszulek, szortów i wiele innych. Jeśli chcecie ich zobaczyć więcej klikajcie w baner po prawej stronie lub wejdźcie na sheinside.com
Może akurat Wam się coś spodoba? SHEINSIDE.COM SHEINSIDE.COM SHEINSIDE.COM SHEINSIDE.COM

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rzeczy z tego sklepu są cudowne, po prostu nawet nie wiem które wybrać <3
      Zapraszam -> http://muffinowa6969.blogspot.com/

      Usuń
  2. podjęłaś z nimi współpracę ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zgadzam się. Mają super rzeczy :D

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tam maja ciuchy ;) Mnie jednak już się znudził, bo nagle każda blogerka zaczęła o nim pisać...

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te rzeczy ♥
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te rzeczy, chciałabym z nimi współpracować ;)


    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. współpracujesz z nimi?;)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą stronę i ciuchy które tam mają są cudowne.
    lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne mają ubrania. ;3 Chciałabym z Nimi współpracować, ale wydaje Mi się, że mam za niskie statystyki. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą ;) Ich ciuchy są obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :*
    http://assy-assyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stronka! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. NOMINUJe CIĘ DO LIEBSTER BLOG AWARDS ! PYTANIA U MNIE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sklep :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten sklep!
    Chciałabym coś tam zamówić :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite ubrania, na prawdę! *.*

    nowa notka --> www.never-say-stay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciuchy wszystkie swietne ♥ :) A najbardziej mi się podobają spodenki w simpsona (nie wiem jak się to pise >.<) , sweter w paski i koszula jeansowa w simpsona ♥

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tb nigdy nie widziałam tam rzeczy która by mi się nie podobała ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ubranka :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ubranie, bardzo mi się podobają. <3
    Bardzo fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na sheinside maja swietne ubrania, niestety za dolary, ale niektore ubrania widzilam podobne w zwyklych sklepach , duuzo tansze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne mają ubrania , o wielu stylach . Mi się najbardziej podobają różnorodne koszule =) .
    Mam pytanko : Współpracujesz z nimi ?
    Zapraszam : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kliknęłam nawet kilka razy w banerek ;)

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie ja nie moge zacząć zarabiać na blogu, wyskakuje mi że Polska nie może. ehh.
    Fajne mają rzeczy w sheinside :D



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie ten sklep chodż nie wiem jak za darmo dostawać te ubrania wiem cos na temat że blogerka musi mieć chyba duzo obserwatorów , ale nie wiem.


    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com
    zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne, kliknęłam :)
    mam pytanie. co zrobiłaś że się zgodzili? ja na poprzednim koncie miałam ponad 200 obserwatorów, i pisałam do nich meila, i powiedzieli że dopiero od tysiąca obserwatorów teraz przyjmują. a jakoś dziś widzę a dziewczyna z 11 obserwatorami piszę o sheinside, że się zgodzili w zamian za kliknięcia. O,o . nie rozumiem, co jest.
    mogłabyś powiedzieć co napisałaś im? odp. na moim blogu.

    dusiabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Współpracujesz z nimi ? :)
    świetny sklep :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny sklep naprawde , mają świetne ciuchy , a ceny jak na taki sklep wcale nie sa takie drogie .
    zapraszam do siebie : http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogłabyś podać link do koszulki z kotem? :3

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥