niedziela, 28 lipca 2013

W parku i zoo

No tak, mieliśmy jechać nad zalew, ale wydawało nam się, że jest za zimno, aby się kąpać. Kiedy wyszłam ubrana w swetrze prawie się ugotowałam. Byłam zła, bo wiedziałam, że tak będzie, ale może pojedziemy nad zalew za 2 tygodnie. Zamiast nad wodę pojechaliśmy do parku i zoo. Szczerze nie lubię chodzić, zwiedzać bez celu, poza tym byłam tam miliony razy, ale pomyślałam, że może wyjdą fajne zdjęcia, więc wykorzystałam ten czas w połowie na robieniu zdjęć. Zjedliśmy lody, pochodziliśmy po parku, odremontowali zoo- w sumie lepsze to od siedzenia przed komputerem, ale przestaję już marudzić. Nie dawno właśnie weszłam do domu, za chwilę będę jadła obiado-kolacje, bo jestem okropnie głodna, a potem biorę się za czytanie mojej książeczki A jutro może wyjdę z Patrycją i jej kuzynem na podwórko, albo będę dalej czytała "Jesienną miłość". Życzę Wam miłego wieczoru!
Byliśmy przy Pałacu Branickich i razem z mamą znalazłyśmy rosnące w doniczkach... pomarańcze! :)
A tutaj kaczuszki odpoczywają w cieniu. Dziwne, że ode mnie nie uciekły, haha!
Po lewej bocian, a po prawej to chyba łabędź, ale nie jestem pewna (nie było tabliczki). Mam więcej zdjęć (ponad 234567898765456789), ale nie chcę Was zanudzić na śmierć :)
I takie byle jakie dosłownie z przed chwili. Zauważyłam, że na blogu jest bardzo mało moich zdjęć, tak więc to nadrabiam. Do jutra, kochani!
A Wam jak minął dzień?
Klikajcie baner Sheinside- to dla mnie ważne :) Z góry bardzo dziękuję kochani! ♥

36 komentarzy:

  1. Hej :P Śliczne zdjęcia :)
    To prawda u mnie też okropnie gorąco :)
    SUPER POST !
    pozdrawiam serdecznie :
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a bardzo milo niedawno wrocilam od babci z odpustu !
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :) + za komentarz się nie obraze.http://by-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie byłam u siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie Ci w takim kucyku!:)
    fajne zdjęcia, ja bym z chęcią zabrała jedną pomarańczę,haha
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna. *.* Tak.. Ja też byłam w zoo 766787 razy i już cały ośrodek znam na pamięć :P

    obserwuję ;3
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lepsze zoo, niż gnicie przed kompem cały czas :)

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. Ładny sweterek :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia,
    zapraszam do siebie na wyprzedaż bransoletek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały dzień przesiedziałam w basenie :)
    Hah, pomarańcze w doniczkach :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna.. Kocham pomarańcze <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog !
    Śliczne zdjęcia!
    Polecasz książkę, którra czytasz ?

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny sweterek <33 gdzie kupiłaś?
    Twój aparat robi tak dokładnie jakby to była lustrzanka :)

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Kaczki *.* :D

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. :)

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia robisz. :) Heh,myślałam że to w doniczce to cytryny. XDD
    Ej,tak btw.też jestem z Białegostoku. : D Pozdrowienia. ^^
    PS.Robisz może jakieś spotkanie fanowskie w B-stoku?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały dzień spędziłam na działce, nic ciekawego, jednak tak jak piszesz, lepsze to niż siedzenie cały dzień przed komputerem.
    Nie wiedziałam, że w Białymstoku jest zoo :D Taka trochę nieogarnięta ja :P Muszę tam się wybrać :)
    Wpadnij do mnie :) bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia. ;b Bardzo miło spędziłaś dzień. Jak Ja dawno nie byłam w Zoo... musiałabym się kiedyś wybrać.
    Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. plażing, smażing przez 8 godzin ;)Mój dzisiejszy dzień ;D

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja spędziłam dzień ze znajomymi :D
    Wybrałabym się do zoo :D
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie było masakryczne gorąco. Ponad 36 stopni w cieniu!
    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey ♥ Masz świetnego bloga i styl!! ;** KC <3
    Ja chce zmienic mojego bloga i mam do Ciebie proźbe , a mianowicie to czy moglabys wejsc na mojego bloga i powiedziec w komentarzu co ci sie podoba , a co nie ? Dla mnie to mega ważne ! ;D
    Z góry Ci strasznie dziękuje ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nudziłam :P Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy blog ;3
    Ładne zdjęcia. ^^

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale slodkie kaczusie! <3
    Ladne zdjecia ogolnie. Sliczna jestes.
    Obserwuje i pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :)
    oczywiście kliknęłam w banner :)
    śliczny blog :)
    obserwuję :) odwdzięczysz się? :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia *__*
    kliknęłam :)
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam baner :) Śliczne zdjęcia ;3

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie pojechaliście nad zalew, ale zoo też jest spoko. ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :)
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz ----> http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień nawet spoko, poklikałam w baner ;D
    Ślicznaa jesteś<33
    domcia-domi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog, obserwuje, interesujacy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja dawno nie byłam w zoo.. jakieś 15 lat!
    wow. dużo tych zdjęć xD
    śliczny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥