wtorek, 9 lipca 2013

Wrócilam!

Witam Was po krótkiej przerwie, ale jak wiekszosc wie, bylam na wsi. Myslalam, ze bedzie ciekawiej, jednak nic tylko lezalam na lozku i patrzylam sie w sufit. Od czasu do czasu opalalam sie z Iza lub chodzilismy do lasu zbierac kurki. Jedyny plus to to, ze udalo mi sie troche zarobic. Mialam dosc braku lazienki, tych wstretnych owadow i chcialam juz do domu. Kiedy wrocilam w niedziele bylam taka szczesliwa, ze wreszcie moge polozyc sie do wlasnego lozka. Z tych nudow robilam tam pelno zdjec, ale niestety moj tata namieszal w laptopie i nie moge teraz pisac polskich znakow, nie mam mojego programu do obrabiania zdjec i nie moge go zainstalowac. Z czasem tata to naprawi, na razie bede musiala pisac posty na komputerze, jednakze teraz nie mam do niego dostepu. Wczoraj bylam na zakupach z Iza, a wieczorem wyszlam na podworko z Patrycja. Za chwile ide spotkac sie z Ola, wiec korzystam z ladnej pogody. Strasznie trudno jest mi pisac nie uzywajac polskich znakow, dlatego poki laptop nie wroci do normalnosci posty beda sie pojawialy bardzo rzadko. Mam nadzieje, ze przez to nie strace czytelnikow, nie bojcie sie, wroce do Was niebawem z mnóstwem pomyslow :)
smazing plazing ;) ASK  TWITTER  TUMBLR

24 komentarze:

  1. To jest picie?! Nie wiedziałam, że takie jest!
    Zapraszam do mnie: http://diament-na-minie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to do picia? :D wygląda kusząco^^ Obyś szybko miała naprawioneo laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)) OOO szkoda !! Mam na dzieje że szybko się laptop na prawii !
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś ten napój *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam aż tata naprawi laptopa ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. oooOooooooo !
    MADZIA <333
    Szkoda że Ci się nei udała działka !
    Kiedy wyniki dessingu ?;( Bo ja tak go pragnę haah ;p
    Świetna puszka !


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie jesteś♥ Ja dzisiaj miałam taki nudny dzień, yeah sufity są fajne ;D

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wsi nie jest znowu aż tak źle :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, że już przyjechałaś. Oczekuję większej ilości postów ;d. Powiem Ci szczerze, że nawet nie zauważyłam braku polskich znaków, póki nie przeczytałam, że Twój tata namieszał Ci w laptopie xd.
    check-skylark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wstałam jak to u mnie zawsze w wakacje, o siódmej rano :) Ubrałam się, poszłam z psem, porysowałam, zjadłam obiad, i pojechałam na wielką plażę nad jeziorem i tam spędziłam czas do 20, a dopiero wróciłam, naprawiłam laptopa (wczoraj nie działał, a dzisiaj włączam i niespodzianka) i teraz dodaję komentarz na twoim blogu :)

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś mi ochotę na to picie ;(

    Obserwuje i liczę na to samo ;)

    amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupiłaś ten napój ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietne piciee :D
    No to wlasnie chociaz plus ze zarobilas troche:)
    Mi tam nie przeszkadza ze nie ma polskich znakow xD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uu, nie martw się to dopiero początek wakacji, będzie lepiej ;))

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    +jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie i interesująco :)




    http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już myślałam, że odeszłaś. ;3 Moje wakacje też nie należą do najlepszych/ ;c
    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że posty będą rzadziej :C A ja za to uwielbiam być na wsi.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo... wypilabym^^

    http://haycurlygirl.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że wróciłaś :) Świetny blog pozdrawiam i zapraszam do
    obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że wróciłaś :D

    Zajrzyj-----> http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog :) Bd zaglądać :D

    Zajrzysz? http://marleymaarleyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny blog oraz genialny post, co powiesz na wspolna obserwacje?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥