poniedziałek, 22 lipca 2013

Wyniki konkursu na design/ Nowy blog

Wylosowałam 5 osób, które wygrały nowy design, a oto one:





Gratualcje! Proszę Was o kontakt w ciągu 48 h na take.moments@o2.pl jeśli się nie zgłosicie, będę musiała wybrać nowych zwycięzców!
Chcę Was również jeszcze o czymś poinformować, mianowicie razem z moją imienniczką Madzią postanowiłyśmy założyć bloga, na którym będziemy sprzedawały swoje ubrania, które są już na nas za małe lub w których już po prostu nie chodzimy. Uprzedzamy, że rozmiary są raczej małe, bo wyrosłyśmy z nich, ale może macie młodsze rodzeństwo, któremu jest koniecznie potrzebna np. sukienka i akurat na naszym blogu jakaś wpadnie w oko. Zapraszamy! http://magdandmagdashop.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom!!! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ. MI DESIGN ROBIŁA meg-aniaa.blogspot.com W MARCU, ALE NIE WIEM CZEMU ALE MAM PODOBNE NAPISY DO CIEBIE :/

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ^^

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! A na blog na pewno wpadnę :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyniom. :* Taki "shopowy" blog, to bardzo fajny pomysł.
    Zapraszam na nową notkę. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog *.* obserwujemy? pozdrawiam, never-say-stay.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło! :)) Może mi ktoś powiedzieć, co mam napisać w tym mejlu, bo nie bardzo się orientuję. :/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥