sobota, 10 sierpnia 2013

Help me

Więc tak, sporo ostatnio myślałam o kupnie nowego aparatu, głównie nad lustrzanką, ale jednak zrozumiałam, że nie jest mi potrzebny taki sprzęt za ponad 2 tys. zł. Zdecydowałam się na jakiś zwykły aparat i Patrycja poleciła mi Samsunga WB100. Jest to model aparatu kompaktowego i to mnie zainteresowało. Zwracam się do Was z pytaniem: może ktoś z Was go posiada? Mógłby mi o nim napisać parę zdań w komentarzu, czyli jak się sprawuje, czy jest godny kupna itp. Jego cena jest dość kusząca, również dlatego mnie zainteresował. Może posiadacie jakieś inne kompakty, które z pewnością mi polecicie?
Mój aparat już mnie zupełnie dołuję, przez niego tracę chęci do blogowania. Za każdym razem zdjęcia są nieudane, dlatego chcę to jak najszybciej zmienić.

CHCE GO! :( Jeszcze niestety troszkę mi brakuje.

32 komentarze:

  1. :)
    bardzo ładny :0
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W NEONET są tanie lustrzanki cyfrowe... do 600zł.

    Tak bynajmniej jest u mnie. Mój aparat, też robi coraz, to gorsze zdjęcia

    my-life-justi.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tu link http://www.euro.com.pl/aparaty-cyfrowe/fujifilm-finepix-s2995.bhtml#opinie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama taki posiada, jest zadowolona, widziałam zdjęcia robione z niego, i jakość jest naprawdę dobra, aparat ten ma od dawna, a nic a nic się nie popsuł, polecam ci go

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno jest bardzo dobry :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lustrzanki sa tanie nie trzeba wydawać ok 2 tys..ja moją kupiłam jak była promocja..a jesli chcesz zwykly aparat polecam canon powerashot sx100 jest o wiele lepszy i robi lepsze zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ale mogę polecić Lumix Panasonic DMC-FZ8 . To nie lustrzanka,jestem z niego bardzo zadowolona, cena też nie taka spora ;))

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam zamiar sobie kupić jakiś nnowy ;*

    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz jeśli ci się spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam tego aparatu, ale polecam kupić używaną, lepszą lustrzankę i to za niską cenę ;)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już mam
    i jestem zadowolona ;)
    zapraszam .
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się prezentuje, jednak nic o nim Ci nie doradzę, bo nie mam takiego sprzętu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. posiadam taki aparat, jestem bardzo zadowolona. Polecam. Zoom bardzo dobry. Jedynym minusem jest to, że przy złym świetle zdjęcie jest brzydkie ale jest lampa błyskowa :) zapraszam do siebie na bloga domiiibloggg.blogspot.com tam są zdjęcia robione właśnie tym aparatem. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie posiadam takiego aparatu, ale myślę że warto poczytać opinie które możesz znależć w googlach :)) obserwuje
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam używany Nikon D80 z Allegro i jestem mega z niego zadowolona. Kosztował 400zł.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    xoxo
    lolencia

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygląda, niestety nie wiem nic na jego temat ;p ja swój aparat kupiłam ze względu na jego kolor :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam zamiar kupić sobie nowy aparat :>

    lifestyle-lenny.blogspot.com - konkurs na design

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam zamiar kupić sobie nowy telefon :>

    lifestyle-lenny.blogspot.com - konkurs na design

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow,świetny blog, dzisiaj pierwszy raz weszłam na niego i wgłębiłam się wspaniałą lekturę twojego życia :)
    Chciałabym też mieć takiego bloga i w ogóle nie wiem jak się do tego zabrać, bardzo podoba mi się twój design, też bym taki chciała mieć :)
    Myślę że pomożesz mi w rozkręceniu bloga.

    Wyglądasz na super osobę. Pozdrawiam. Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog :).

    http://imaginyo1dlove.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lustrzanki są sporo lepsze bo mozna decydowac o ostrości tła a nie tylko osoby lub planu pierwszego co jest jej dużą zaletą i nie trzeba pozniej dużo edytować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mialam, wszystko w porzadku oprocz tego,ze strasznie wolny i tnie sie:/
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. CZY MOGŁĄBYŚ WEJŚĆ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html#comment-form I KLIKNĄĆ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU? PROSZĘ O POMOC. JEŚLI POMOŻESZ TO BARDZO DZIĘKUJĘ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, że lustrzanka jest świetna, ale ja uważam, że jakość zdjęcia zależy od nas, a nie od aparatu. Ale on jednak robi swoje. ;) Hmmmm....Tego aparatu nad którym myślisz nie miałam, ale z opinii wywnioskowałam, że jest dobry. ;)
    Jeśli masz czas to możesz wejść na mojego bloga:
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie narazie nie stać na lustrzankę, ale na rzecz bloga gdybym mogła to bym kupiła. Canon'y są dobre :)

    Zaobserwujesz i skomentujesz? Dopiero zaczynam. ----> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja koleżanka ma taki, widziałam jej zdjęcia i jakość jest w porządku ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam opinie na temat tego aparatu. Też chciałam go kupić. Myślę, że warto go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też chce nowy aparat ;c szkoda że lustrzanki są takie drogie!

    Obserwujemy? ;p http://weroniga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie miałam tego aparatu, sama mam kompakt z wymiennymi obiektywami, ale jest to Sony nex 5n, który mogę Ci z całego serca polecić! :) Jednak jest on trochę drogi, bo ja płaciłam za niego ok. 2300 zł. ;/

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam FUJI FILM.Jest bardzo dobry c;

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam od miesiąca BENQ GH600. Jestem mega zadowolona :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja kolezanka go ma,
    jest swietny, bo robi bardzo dobre zdjecia,
    ale niestety to Samsung wiec sie szybko psuje ;c

    www.lubieoliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥