czwartek, 15 sierpnia 2013

Moje Must Have Jesień 2013

Witam Was! Ostatnio mam mały kryzys w blogowaniu, głównie przez mój aparat, który doprowadza mnie do szału. Uważam, że ładne zdjęcia to połowa sukcesu w blogowaniu, a ich u mnie niestety brakuje. Mój Canon ma już prawie 6 lat, więc może koniec z nim. No cóż, miejmy nadzieję, że niedługo będę mogła wreszcie normalnie pisać, bo najprawdopodobniej będę miała nowy aparat. Okej, koniec marudzenia! Dzisiaj przychodzę do Was z moją listą Must Have tej jesieni, która zbliża się do nas wielkimi krokami.
1. O sweterku z norweskim wzorem marzę od tamtej jesieni! Na sheinside.com znalazłam idealny dla mnie i koniecznie musi on się znaleźć w mojej szafie :)
2. Oczywiście potrzebna jest mi też nowa kurtka, na obrazku jest to parka, którą bardzo chciałabym mieć, jednakże wątpię, że znajdzie się odpowiednia w moim rozmiarze.
3. Umieściłam obrazek panterkowych vansów, jednak nie wiem dokładnie jaki wzór lub kolor bym wybrała. Zastanawiam się nad jakimś uniwersalnym, żebym mogła je włożyć dosłownie do wszystkiego (czarne odpadają) ;)
4. Workery, o których sporo wspominałam w lutym, kiedy zaczynałam prowadzić bloga. Nigdzie nie mogłam znaleźć idealnych dla mnie, jednak żyję z nadzieją, że w tym roku wreszcie uda mi się je zdobyć.
5. Złoty naszyjnik z napisem "love" jest na mojej liście Must Have od bardzo dawna. Nie znalazłam go w żadnym sklepie, można go kupić tylko przez internet, ale jakoś nie miałam okazji nigdy go kupić, miejmy nadzieję, że tej jesieni mi się to uda!


6. Cieplutki, biały sweterek powinien raczej znaleźć się na liście Must Have zimy 2013, jednak postanowiłam umieścić go tutaj. Znalazłam go, podobnie jak sweter z norweskim wzorem, na sheinside.com i od razu się w nim zakochałam.
7. Torba z długim paskiem, niekoniecznie taka, jaka znajduje się na obrazku. Odwiedzając sklep House zauważyłam, że mają tam bardzo ładne torby, dlatego chyba zdecyduję się na zakup właśnie w tym sklepie :)
8. Nowe spodnie jeansowe są mi niezwykle potrzebne, ponieważ mam tylko 1 parę jeansów. Bardzo podobają mi się te na obrazku, jednak zadowolę się każdymi, bo nie mogę przecież przechodzić całej jesieni w leginsach!
9. Ostatnią rzeczą jest najzwyklejsza, rozpinana bluza z kapturem (chciałabym jednak granatową lub bordową).

Haha, zapewne przez jesień nie uda mi się zdobyć połowy z tych rzeczy, ale wiem, że spodnie będą pierwszą rzeczą, którą kupię z listy.
Co do kupna aparatu, zaczęłam się wahać nad Samsungiem, bo znalazłam również inne ciekawe propozycje. Chcę, aby jakość nagrywanych filmów również była dobra, bo mam mnóstwo pomysłów na filmiki dla Was! Postaram się już jutro rozpocząć normalne blogowanie, o ile mój aparat znowu nie wyprowadzi mnie z równowagi... Troszkę się rozpisałam, ale już się z Wami żegnam, do jutra!

46 komentarzy:

  1. cztery rzeczy są także na mojej liście. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też potrzebuję sweterka w norweskie wzory i torby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. vansy, parka i sweter w norweskie wzory to również mój must have :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czytając twoją listę zauważyłam,że gdybym, robiła moją listę pewnie uwzględniłbym większość tych samych rzeczy ;D

    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com/- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne must have :)
    moja lista pewnie wyglądałaby podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny must have. :* Zamierzam kupić parę z tych rzeczy. A szczególnie podoba Mi się sweterek nr. 6.
    Zapraszam na nową notkę. ;)'

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zaopatrzyć się w swetry, bo ich u mnie brakuje :D
    Workery też są na mojej liście ;)

    Zapraszam: bukaziom.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rzeczy, mam podobną listę :)

    Zapraszam do mnie =))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi strasznie podoba się ta kurtka i sweter z nr 6 i te zwykłe jeansy z nr 8 ; 3

    Zapraszam do mnie!

    czylioliwianatropie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam identyczne workery jak na zdjęciu ale mi się zniszczyły :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesująca lista must have,w większości mam podobną do ciebie :)

    http://mylittleplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Vansy w panterkę ♥ Ostatnio mam jakąś fazę na panterkę, tym bardziej z butami. Od dawna chciałabym mieć vansy a jeszcze w panterkę, to juz mnie dobiłaś :D
    Dużo rzeczy z tąd mi się podoba, np. też chciałam mieć ten sweter kremowy.
    Niestety, tyle ślicznych ubrań - tak mało kasy :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też marzę o tych workerach, dużo ich było kiedyś w Housie i żałuję, że nie kupiłam. W tym roku jednak też kupuję, są po prostu świetne. :D Sweter w norweskie wzory to również moje marzenie. <333
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Masz śliczny blog w cudownych kolorach <3
    Jeśli mogę to chciałabym Ci polecić takie vansy jakie ja sama mam. Ich kolor mi w zupełności odpowiada bo pasuje mi do wszystkiego. Może Tobie też się spodobają. Zostawiam link na dole.

    http://skatesports.pl/produkty/maxi/era_vintage_blue.jpg

    Zapraszam do mojego nowego bloga:
    everythingiilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. faajne rzeczy :)
    też mam już swoją listę must have
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też muszę się zaopatrzyć w sweterek :-*

    Skomentujesz ?
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ten naszyjnik z napisem "love" jest w croppie. Może nie jest podobny,ale łahttp://sklep.cropp.com/kategoria/odziez-damska_5/akcesoria-i-dodatki_7.html/start/109/results/12dny i napis taki sam XD tu masz link jak coś

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez chciałabym sweterek z norweskim wzorem! <3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurteczka 'parka'. Piękna. :) Poluję na nią już od dawna. :)

    http://ms-claudia-henderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy :) Również przydałby mi się jakiś ciepły sweterek

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 i 8 najlepsze :D

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com - dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba, odwdzięczę się :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy! Ten sweterek z norweskim wzorem zwłaszcza <33

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, świetne rzeczy, ja jeszcze nie myślę o jesieni! :D

    Zapraszam
    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 3 6 CUDOO ! *--*

    Świetny blog !

    Zapraszam do mnie

    http://forevererr-together.blogspot.com/

    Pozdroo ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Parka i workery- moje marzenie ♥
    madame-charlotte-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknee rzeczy! *__* Zwłaszcza sweterek nr 6 i jeansy ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy ^^
    Vansów nie polecam xd
    Podobają mi się rurki i sweter ^^
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne sweterek, ja w najbliższym czasie też chciałabym zrobić takie must-have ♥♥♥ Moja lista będzie podobna pewnie, bo też poszukuję takich sweterków z norweskim wzorem.

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja sie zakochalam w aparatach samsung. Mam nadzieje,ze w najblizszym czasie ktorys bedzie moj<3
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że będziesz miała nowy aparat :) Mamy podobny gust, wiele rzeczy mi się podoba *.* Pozdrawiam serdecznie :)

    + dodaje do obserwowanych, bo blog jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy ;p w sumie u mnie też przydałby się taki sweterek ;)
    mnie jakoś vansy nie ciągną, nie wiem czemu, na jesień postawiłabym na jakieś fajne botki :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam podobne must have, ale koniecznie muszę kupić biały sweterek!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jej, ja marzę o pierwszym sweterku od dawna, i jakoś nie mogę nigdzie go znaleźć...
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Vansy ♥
    Kup mi bo ja kasy nie mam xd

    nataliaa-blog.blogspot.com ♥
    Zapraszam ! Nowe zdjęcia i wygląd ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam te spodnie i botki które chcesz mieć i muszę przyznać ze świetne są. Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. super post:3
    kurtka z 2 zdj.świetna :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hii ♥ Wpadłam na tego bloga poprzez link, który zostawiłaś na blogu jednej dziewczyny :) Podoba mi się twój sposób pisania postów i twoje podejście do tego a nagłówek jest na prawdę świetny ;** Masz rację, że dobry blog musi mieć również dobre i ciekawe zdjęcia. Mam nadzieję, że twój aparat szybko wróci do "normalności" ;)

    Pozdrawiam ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post! :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. marzę o tych Vansach od dawna !!
    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm, no muszę przyznać że lista must have dość
    konkretna. Jeszcze nie myślałam nad rzeczami nad jesień.
    Próbuję jeszcze żyć wakacjami bo nie wiele ich zostało ;c
    pozdrawiam xx
    + obserwuję i liczę na rewanż x
    http://henrykstylowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie są podobne rzeczy na mojej liście ;D też chciałabym biały sweterek i jakiś z norweskim wzorem, parka również by się przydała ;)

    zapraszam do mnie ;) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mamy podobny gust :)
    zakochanewzelkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Większość rzeczy też znajduje się na mojej liście. Jedynie spodnie takie mam, hah z Londynu :p

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥