wtorek, 13 sierpnia 2013

Nocowanie

Chcę Was od razu na wstępie przeprosić za moją kilkudniową nieobecność, ale jakoś niestety nie miałam czasu, żeby tu wpaść. W sobotę byłam z dziewczynami w KFC. W niedzielę razem z moimi i rodzicami Wiktorii pojechaliśmy na rynek. My przeszłyśmy się do pijalni czekolady, ale wciąż nie wierzę, że zamiast wypić tam czekoladę zjadłyśmy kanapki... mm, może dlatego, że wcześniej zjadłam deser, bo którym było mi mega słodko i miałam dość. Potem się troszkę nudziłyśmy, także mama powiedziała, żebyśmy jechały do domu. Wiktoria u mnie przenocowała i robiłyśmy różne dziwne rzeczy. Następnego dnia nocowały u mnie Patrycja i Ewa :) Wieczorem oglądałyśmy "Szkołę uczuć", ale byłyśmy tak zmęczone, że nic nie pamiętamy z tego filmu haha :) Jakoś od razu po śniadaniu poszły, a teraz sobie chilluję, bo za oknem pogoda nie zbyt ciekawa. Jutro miałyśmy w planach jechać do Ewy na wieś i być tam do soboty, ale to chyba nie wypali. No cóż, nie mam z tych kilku dni za wiele zdjęć, jednak coś się znalazło :)
1. Mój deser 2. Jak ja to nazwałam "francuski balkon" xd 3. Powiedzmy, że to ja 4. Borówki, które ostatnio ciągle jem!

Pytajcie mnie na asku! - klik!

24 komentarze:

  1. swietne zdjecia :D borooowki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie spędziłaś czas. Ja muszę urządzić jakieś nocowanie, ponieważ bardzo dawno nie miałam. Hah. Pyszny deser, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędzony czas w wakacje, przynajmniej nie przed ekranem laptopa/komputera :D

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio ciągle jem borówki. Mmm.. Ja chciałabym żeby jutro pogoda była lepsza niż dzisiaj, bo jutro mieliśmy jechać do mojej cioci do Krakowa ;/
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widać że bardzo dobrze się bawiłaś <3
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha, 3 zdjęcie boskie :)

    http://bloggerka-wernixoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zdjęcie jest exstra ;*

    Skomnetujesz ? ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :D Szkoła uczuć jest świetna <3
    Ja też na okrągło jem borówki, bo mam z działki xd

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej,jak dawno nie pilam czekolady,musze to nadrobic!
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :D
    Zapraszam :D
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Borówki <33
    U mnie konkurs na design zapraszam :))
    ~ lifestyle-lenny.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Borówki , ostatnio ciągle je jem ! :)

    http://olqa-olqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio ciągle jem borówki :-D

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też na okrągło jem borówki ;D

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie jadłam borówek niestety ;D



    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Kocham borówki *,*

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Borowki sa pyszne :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Borowki sa pyszne :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mm, deser lodowy <3 ja za borówkami nie przepadam ;)
    Wiesz, masz świetny design bloga, jest może jakaś szansa, byś zrobiła mi podobny ? Bo ja nie potrafię, a Twój na prawdę jest świetny *.*

    + Dodaję do obserwowanych.

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kocham borówki <3
    Zapraszam do mnie na konkurs,w którym do wygrania jest post promujący *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm borówki pycha <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowałam Cie do Versatile Blogger Award. Po więcej informacji zapraszam tu: http://megmyfashion.blogspot.com/p/versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  23. deser wygląda przepysznie :)


    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥