sobota, 3 sierpnia 2013

Sad

Ostatnio miałam trochę gorsze dni i, żeby Was nie oszukiwać, nie miałam ochoty nic pisać. W sumie nawet nie miałam żadnego pomysłu- kompletna pustka w głowie. Od razu mówię, że jest już mi o wiele lepiej. Wczoraj poszłam z Olą na rowery i wróciłam okropnie zmęczona. Pojechałyśmy do KFC, na rynek no i z powrotem do domu. Za chwilę zabieram się za sprzątanie pokoju, a potem... w sumie nie wiem co będę robić, może spędzę trochę czasu w kuchni coś pichcąc, bo w sumie bardzo dawno niczego nie piekłam, a nabrała mnie ochota. Jutrzejszy dzień równie nudny, a w poniedziałek wreszcie będę mogła spotkać się z Patrycją. W sumie nie wiem co mam Wam jeszcze napisać, ostatnie dni spędziłam na jedzeniu czekolady i słuchaniu smutnych piosenek. Zabrzmi to dziwnie, ale mam dość tych wakacji, jeżeli cały czas mam siedzieć zdołowana w domu, to ja już wolę chodzić do szkoły. Wieczorem trochę pomęczę tatę, może uda się go jutro wyciągnąć nad zalew, chociaż wątpie, bo ostatnio jest strasznie zmęczony.

W ogóle zdjęcia nie wychodzą ani nic, dlatego jakieś znalazłam kamerkowe. Przepraszam Was ;/
Moglibyście kliknąć w baner Sheinside po prawej stronie? To dla mnie mega ważne, z góry bardzo ale to bardzo Wam dziękuję!

25 komentarzy:

  1. Zrobiłam klik :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam ;)

    ♡ » http://lifestyle-lenny.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasami mam kilkudniowego doła. Nie ma sie wtedy pomysłów na pisanie, siedzenie w domu, wszystko co robisz jest nudne i nijakie. Ale później przechodzi :) Ja mam jeszcze ostatni dzień wolnego, w poniedziałek zaczynają się moje wyjazdy na obozy żeglarskie i zajęcia, więc ja ci zazdroszczę siedzenia w domu i nudzenia się.

    Zapraszam serdecznie do mnie :)
    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo ;)
    Obserwuję, może rewanż?
    miche-lle.blogspot.com

    Ps.: Jak dodać obrazek 'chmurki' obok komentarza? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że już wszystko okej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się już wszystko znudziło :( Dziwne, ale chciałabym już do szkoły xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcie :).
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem mam doła, aż chciałabym przeleżeć w łóżku cały dzień.... :c
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też często mam pustkę w głowie.. Myślę ,że każdy tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że humorek szybko ci wróci i będziesz cieszyć się z wakacji. ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chcesz poznać opinię o swoim blogu to ta strona jest dla Ciebie:
    www.krytyka-bloga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kliknęłam!
    zapraszam na mojego bloga, może też będziesz mogła mi pomóc i przygarniesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że wszystko w porządku ♥

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kliknełam:D A zdjątka masz przepiękne :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo często mam pustkę w głowie.. :(

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie dzień spędziłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcie. Kliknęłam.
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Już kliknęłam. Mam posta o nudzie w wakacje, zapraszam ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ah, współpraca z sheinside? jasne, klikam i mam nadzieję, że Cię przyjmą do współpracy<3
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kilknełaam :)
    zapraszam do mniee :)
    http://ewelinaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kliknęłam kochana :)
    Ja dzisiaj byłam nad rzeką i potem na 4 godzinnym spacerze w rolkach :D

    Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba to możesz skomentować i zoobserwować a ja się odwdzięczę :) - http://tyynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kliknęłam :)
    Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci twoich włosów < 3
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Superrrr blog, kliknelam :)
    Obserwuje i liczę ma rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥