czwartek, 8 sierpnia 2013

Sprite

Uff, jak gorąco! Jakieś pół godziny temu wróciłam od dentysty. Kiedy do niego szłam, zauważyłam, że podwórko zamieniło się w pustkowie. Praktycznie żywej duszy nie widać, tylko dzieci z przedszkola bawiące się na placu zabaw. Dosłownie nie ma czym oddychać i bezpieczniej jest zostać w chłodnym domku. Na szczęście u dentystki obeszło się bez borowania, mam zdrowe zęby, jedynie mi je polakierowała. Jakoś w innym poście mówiłam, że także wybieram się do stomatologa, ale wtedy przed samym naszym wyjściem zadzwonili, że nie ma lekarki i odwołali wizytę. Wczoraj byłam z mamą w sacond handzie i jedyne co kupiłam to zwykły, biały sweter. Potem zaszłyśmy na pizzę i wróciłyśmy do domu, a po bodajże godzinie wyszłam na podwórko z Patrycją. Dzisiaj chyba nie mam ochoty gotować się na amfiteatrze, dlatego chyba sobie odpuszczę. Mam ochotę tylko pić i pić, a jedyne co zgasza moje pragnienie to Sprite. Ostatnio jakoś się od niego uzależniłam i mogłabym nie pić niczego innego, szczególnie w takie upalne dni. Ale cóż, cieszmy się nimi, bo niedługo czeka nas jesień i powrócimy do noszenia kurtek i czapek. Zapewne zauważyliście, że zmieniłam design bloga na bardziej wakacyjny. Mimo, że został nam ich ostatni miesiąc korzystajmy z nich jak najlepiej potrafimy!
Zdjęcia jak zwykle niewyraźne, ale jestem już coraz bliżej nowego aparatu. W prawdzie jeszcze dość sporo mi do niego brakuje, ale i tak jestem z siebie dumna, że uzbierałam taką sumkę :)

Ale mam krzywy nos :O

Ciepło, cieplutko! Dobrze, że mam balkon w cieniu, bo mogę się spokojnie na nim wylegiwać!
Jak spędzacie ostatni miesiąc wakacji?

54 komentarze:

  1. Za cieplutko :-// Ślicznaś ^.^

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie dawno byłam u dentysty, i też, na szczęście, mam wszystkie zdrowe zęby :D
    u mnie też gorąco :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Też lubię pić sprite'a (czy jak to tam się pisze) Powodzenia z tym aparatem!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten nowy design...
    ja spędzam ten miesiąc o wiele lepiej niż poprzedni :)

    thelivcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety mam teraz balkon w słońcu :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sprite :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten wygląd :D
    Jak dla mnie to te wakacje są najgorsze :(


    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. straszne te upały..
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne tu jest teraz. Teraz, to wieje nudą, ale dobrze, że wieje, bo chłodniej xDee
    my-life-justi.blogspot.com Obserwuję i liczę (wręcz błagam) na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku,chyba wszędzie dziś tak duszno i gorąco..
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog , desing i psoty . Jesteś bardzo ładna : ) Zazdroszczę ci tej urody (włosów , piegów no całej twarzy :)) . U mnie jest mega gorąco :P Tylko dzisiaj się trochę zimniej ... Ale i tak jest straszna duchota ... Nie da się oddychać. Jak na pustyni :P Poza tym uwielbiam pić sprite'a . To mój ulubiony napój <3 Uwielbiam go <3 Wole go bardziej niż cole . Masz śliczne oczy ;* Zazdroszczę ci ich... Wszystkiego ci zazdroszczę :( Mam pytanie . Sama urządziłaś desing bloga ? I czy zrobiłabyś mi podobny ? Jeżeli tak to napisz , albo w komentarzu albo na mój e-mail : karlos982@interia.pl . Bardzo mi się twój spodobał i bardzo bym chciała miec podobny : ) Nie żebym zgapiała..Ale no jest śliczny ...

    Zapraszam do mnie : http://dusia-dusiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uzależniłam się od sprite. Ciągle go pije i nie mogę przestać. Jaki aparat sobie kupisz?
    U mnie wakacje jakoś lecą, ale ten miesiąc, a raczej następne 2 tygodnie będą niesamowite, bo moja przyjaciółka przyjeżdża i będzie cudownie.
    Ładny ten nowy design.

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno od Nikona są dobre aparaty, ale jeszcze zastanawiam się nad jakimś Canonem :)

      Usuń
    2. Ja mam nikon d3200 i robi naprawdę świetne zdjęcia. W media markt pan też mi polecał canona ale ja jestem sercem bardziej przy nikonie.

      Usuń
  13. Boże a ja jutro na 15 idę do dentysty i chyba się posikam ze strachu :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Sprite'a <3 Ładne zdjęcia ;3

    fashionstylecosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I było (: Kocham spritea! (: Obserwuję

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprite jest bardzo dobry :) Ja osobiście uzależniłam się od Coli

    Zapraszam do mnie!

    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam wolę fantę, haha ;)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. spotykam się ze znajomymi, staram nie marnować ostatniego miesiąca!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Sprite! choć to niekoniecznie zdrowe nie potrafię sobie go odmówić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Za gorąco ;/
    Ja pije PEPSI :*
    http://by-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś <3
    Obserwuję już od dawna ^^

    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj duszno straznie!
    Oj Ty ciagle te klikniecia zbierasz? Zaraz poklikm
    Mi o 5 dniach przestali naliczax! Trzymam kciuki <3
    Milo mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. o sprite :D
    ładna jesteś :)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Za gorąco :)
    A ja się uzależniłam od Coli :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Magda To mój blog wika-moda.blogspot.com :)
    mam do ciebie ważną sprawę czy byś mogła mi podać u mnie n ablogu twój e-mail ? nie bedę poblikować :) proszę ważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne włosy :)
    uwielbiam sprite

    OdpowiedzUsuń
  28. Och kocham sprite . Pokaż sweter http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo dobrze, przynajmniej tak się zapowiada :) wcale nie masz krzywego nosa i masz śliczne oczka *.* ! super blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://il00vehim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja nie przepadam za sprite :D
    wolę mineralną!
    Ale masz słodkie piegi <3

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczniutka :3
    ja tam wolę coca-colę :D

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja powoli chyba zacznę się szykowac do szkoły... ;)
    Również uwielbiam sprite'a ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki masz piękny kolor włosów
    Zobacz nowy post:
    http://fashion-is-my-passion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię sprita. :D Właśnie trzeba się cieszyć Słońcem, bo nikt nie lubi jak pada. ;3 Fajny nagłówek .:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłaś mi ochotę na sprite, a nie chce mi się wychodzić do sklepu ;__;

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uff... Jak już tutaj dawno nie byłam ;D. Nadrobiłam ostatnie posty, a tak na marginesie - superowy wygląd bloga, taki wakacyjny ;)
    Uwielbiam Sprite'a, ale dopiero miesiąc temu zdałam sobie sprawę z tego, że jest przezroczysty. Ciągłe picie z zielonej butelki xD.
    Ostatni miesiąc wakacji spędzam na odpoczynku. Czytanie książek, pisanie rozdziałów na blogi i spotkania ze znajomymi. Od poniedziałku jestem w Krakowie u siostry, wracam dopiero w niedzielę, a potem zamartwienia pierwszego roku w gimnazjum. Co dziwne, najbardziej boję się kocenia XD

    Pzdr.
    check-skylark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ale jesteś urocza:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam sprite <3 !
    Ostatni miesiąc wakacji spędzam na wyjeździe nad morze :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog:)
    obserwuje i licze na to samo!
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sprite! LOVEEEE

    Śliczny wygląd bloga, taki inny "świeży(?)"

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja własnie piję sprite ;D
    Śliczne zdjęcia! <3

    http://zaakupocholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam sprite'a. ^^

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ale masz piękne włosy ! ;O
    buuczi.blogspot.com - zajrzyj :) jak chcesz możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. no gorąco ale dzisiaj zimno , deszczowo :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie się trochę ochłodziło. Ale znowu ma być tak ciepło.
    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie już dzisiaj jest chłodniej ;d

    zapraszam do mnie:
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam pić Sprite. ;D Podoba Mi się nowy wygląd.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. kocham sprite'a gdybym mogła piła bym go cały czas
    kiedyś byłaś na moim blogu i prosiłaś abym kliknęła w baner sheinside oczywiście to zrobiłam bo to mnie nic nie kosztowało
    teraz mam tą samą prośbę
    zapraszam do mnie i gdybyś mogła kliknij prosze w baner sheinside
    z góry bardzo ci dziękuję :)
    natka-xdee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥