wtorek, 3 września 2013

I'm Belieber

A więc, postanowiłam, że jednak nie chcę Was zupełnie wystawiać do wiatru i nic tu nie pisać, póki nie kupię tego nowego aparatu. Nie będę nic pisać o rozpoczęciu, bo nic ciekawego do napisania nie mam.
Postanowiłam Wam opowiedzieć moją małą historię o tym jak stałam się Belieberką. Może nie jest to zbyt interesujący temat, jednakże jakoś tak wpadł mi do głowy znienacka i postanowiłam opisać to tutaj.
W 2008 roku dobrze pamiętam jak chorowałam i siedziałam całymi dniami w domu przed komputerem. Ciągle czytałam takie stronki typu kotek.pl pudelek.pl itp. Na kotku napisali o wznoszącej się gwieździe, że niejaki Usher był nim zachwycony. Dołączyli tam teledysk do piosenki "One Time" i po prostu się zakochałam. Później natrafiłam na "One Less Lonley Girl" i automatycznie stał się moim idolem. Miałam wtedy 9 lat i byłam zakochana w jego grzywce, haha. Siedzialam przed telewizorem na Vivie i innych programach muzycznych, czekając aż puszczą Justina. Po prostu miałam malutką obsesję, haha plakaty, miałam mieć koszulkę, ale nie wyszło. Znałam wszystkie piosenki na pamięć (dalej znam!), oglądałam jego koncerty i modliłam się, aby dał koncert w Polsce. Po jakimś czasie w gazecie przeczytałam, że Justin ściął swoją cudowną grzywkę, a potem związał się z Seleną. Nie mam pojęcia dlaczego, ale go znielubiłam. Po prostu przestałam go słuchać, zapomniałam w ogóle o nim. Może dlatego, że dzieci w szkole troszkę się ze mnie śmiały, ale jakoś nie czułam się urażona. Miałam to szczerze gdzieś, jednakże już naprawdę nie pamiętam co mi wtedy odbiło. Jakoś niedawno, kiedy dowiedziałam się, że Justin da koncert w Polsce jakoś to wszystko wróciło. Przesłuchałam wszystkie "zaległe" piosenki, zakochałam się w nich. Znowu oglądałam wszystkie filmy z Justinem, słuchałam i nadal słucham jego piosenek. Żałowałam, że nie zbierałam na koncert, ale trudno.
Justin jest dla mnie przykładem, jest moim idolem, kocham go całym sercem za wszystko.

W sumie stało się to dość nie dawno i nie wiem czy zasługuję, aby nazywać się Belieberką. Może nie. Ale kocham go bardzo bardzo mocno i mam nadzieję, że kiedyś wreszcie spełni się moje marzenie i będę mogła go zobaczyć nie na ekranie komputera czy telewizora, usłyszeć nie na słuchawkach od telefonu, tylko tam. Na scenie.

22 komentarze:

  1. Warto spełniać swoje marzenia, spotkasz go! Tylko musisz w to uwierzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że zasługujesz aby nazywać się Belieber, przecież go kochasz.
    Też jestem Belieber :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że napisałaś ten post jest ciekawszy, inny. Ja tam Belieberką nie jestem, ale Justin na prawdę genialnie śpiewa! Zasługuje na szacunek! :)

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam Justina <3
    podziwiam go za to, jak udało mu się osiągnąć sukces :)
    szczególnie kocham jego piosenki akustyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. JA TEŻ JESTEM BELIEBER :*
    POZDRAWIAM CIĘ :D

    U MNIE NOWY POST!!!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha dobrze że masz swojego idola. Moim jest Dawid :*

    -------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww bardzo lubię Justin'a ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze będzie szansa być na jego koncercie ;))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko i wgl. bez urazy dla Beliber, ale jak ty piszesz, ze go kochasz.To jak można kogoś kochać, kiedy się go nie zna, nigdy z nim nie rozmawiało itp.Możesz tylko moim zdaniem podziwiać to co robi i tylko z tego go znać, ze śpiewa.

    Fajny blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie jest mieć idola/idoli i należeć do fandomu ♥ Ja jestem z moim (directioners) bardzo związana. Po prostu... sisters :)
    Moimi idolami są One Direction *-*

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam do komentowania ☺ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem jakąś specjalną fanką Justina ale szanuję go ;)

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Justina, ale nie jestem Belieber. ;* Fajne ma piosenki, ładny głos i wgl jest przystojny. Życzę Ci, aby Twoje marzenie się spełniło.
    Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja go wgl nie słucham ale nie rozumiem jak można hejtować.. "pedał" i wgl jak wiadomo że gejem na pewno nie jest a jakby był to co z tego..
    jest w porządku i fajnie że potrafi spełniać marzenia :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie rozumiem jak można wyzywać Justina.. nie wiem co on im zrobił.. Ja tam słucham kilka jego piosenek i co z tg.? Nie wiem.. naprawdę..
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem belieber więc zyczę ci a byś go spotkoła ja też tak myśle <3 marzenia się spełniają uwierz
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię muzyki Justina :/

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem Directioner i nie wstydzę się tego ♥
    Beliebers i Directioners powinny się łączyć.
    Ja lubię kilka piosenek Justina, świetny pomysł na wpis!
    Jednakże ostatnio w poście pisałaś, że masz już ten aparat, a tutaj piszesz, że jeszcze go nie masz... :c Szkoda, czekam na kolejne wpisy, ale już ze zdjęciami z Twojego nowego aparaciku. :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na notkę. Nie jestem belieber, ale niektóre piosenki mi się podobają.

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi aż tak bardzo jego piosenki się nie podobają bo śpiewa praktycznie tylko o miłości i dziewczynach .

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim marzeniem jest pojechanie na jego koncert <3
    Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię jego piosenki :) I nie rozumiem ludzi, którzy się z niego śmieją i wyzywają :( Gdybym się nie bała Owsika (taki jeden z mojej klasy) i była trochę odważniejsza to by przestali :3

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥