niedziela, 29 września 2013

Wyniki "Sheinside Giveaway"

Cześć kochani! Dzisiaj wpadam do Was z wynikami poprzedniego konkursu. Do losowania użyłam specjalnego programu do losowania liczb i wychodzi na to, że zwycięzcą jest...



Gratulacje! Ktoś z sheinside powinien się z Tobą skontaktować.
W tym tygodniu miałam mieć już aparat, ale to mój tata musi po niego pojechać, a ciągle to odkłada na później, tak więc nie wiem co z tego wyjdzie. No nic, jakoś w końcu muszę go wybłagać, aby po niego pojechał, na razie posty są jakie są.
_
______________________________________________________________________________________________

Niedawno dostałam już DRUGĄ paczuszkę od Rings&tings i jeśli mam być szczera- z tej jestem o wiele bardziej zadowolona.
naszyjnik sowa >klik<
pierścionek >klik<
bransoletka >klik<
Dziś postaram się coś załatwić z tym aparatem, trzymajcie kciuki, jeśli wyjdzie powinnam niedługo wrócić do bloga :)

18 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni, bardzo żałuje, że nią nie jestem. Bardzo mi na tym zależało, no ale nic. Śliczny ten pierścionek, trzymam kciuki za ten aparat, może tate przekonasz jakims obiadem smacznym albo co :p

    Get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje !!!wiecie jak mam złożyc zamówienie bo email już dostałam ale nie wiem jak zamówić :(

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni. Bardzo chciałam wygrać, ale losowałaś uczciwie. Szkoda, że ostatnio tak rzadko dodajesz wpisy, jestem bardzo zawiedziona. :(
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta biżuteria. I wgl gratuluje zwyciężczyni i dobrze że losowałaś uczciwie. Właśnie dodawaj więcej postów,bo codziennie wchodzę żeby obczaić czy coś jest a tu nie ma ;c A ja czekam i czekam :)

    Zapraszam na nowego bloga prowadzonego przez 3 dziewczyny: jkj-sod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna buzuteria :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNOŚCI <333 Naprawdę piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej dowiedziałam się że wygrałam ..No nie wieże !!!
    mam pytanie czy wiecie jak zamawiać te ubrania
    dostałam kupon ale nawet gdy go wpisuje pojawiają mi sie kary kredytowe i nie wiem jak to ominac ???
    moze wy wiecie ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje
    śliczna SOWA :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy ci przysłali. Ja też czekam na ich paczkę i nie mogę się już doczekać. ♥ Gratuluje wygranej ; DD

    Zapraszam do mnie: bekiandbeki.blogspot.com (obserwujemy ? c:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Bardzo ładna biżuteria! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy naszyjnik z sową-cudo. <3

    http://ms-claudia-henderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pierścionek i bransoletka! A wisiorek mam identyczny, właśnie przypomniałaś mi o jego istnieniu, hah :)

    marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierścionek jest mega !
    http://akssamitne.blogspot.com/
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥