czwartek, 10 października 2013

Babeczki

Wczorajszy dzień był baardzo nudny, więc pod wieczór razem z Izą upiekłyśmy babeczki jabłkowe. Mmm miały piękny zapach cynamonu i jabłek ♥
Dziś być może przyjdzie do mnie Patrycja na noc! Czekam na jej telefon z odpowiedzią, ale coś nie dzwoni. Chciałabym ją jeszcze wyciągnąć na zakupy, ale nie wiem czy się uda.
Wczoraj znów zmieniłam wygląd bloga. Przepraszam Was za te ciągłe zmiany, ale nie mogę się zdecydować, ciągle mi coś nie pasuje. Może mi dacie jakieś rady, podpowiecie co najlepiej byłoby zmienić na co? :)
Dowiedziałam się, że kiedy mój tata wróci z Belgii pojedziemy na zakupy i w końcu kupią mi kurtkę i buty ♥ Przydałyby się jeszcze jakieś spodnie, ale to na razie nie jest najważniejsze.
Uzbierałam ostatnio niezłą sumkę i myślę czy nie lepiej kupić Vansy, czy pozbierać na nowy telefon, ale chyba zdecyduję się na Vansy.
Macie kilka zdjęć babeczek. Nie są dobrej jakości, bo były robione o dość późnej porze przy złym świetle.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥