piątek, 11 października 2013

Czego jeszcze o mnie nie wiecie?

Nie sądziłam, że w tym roku tak pokocham jesień! Jest cudownie, wszędzie mnóstwo kolorowych liści, lekkie przymrozki- w każdym razie lepiej niż to sobie wyobrażałam. Prawie codziennie po szkole gdzieś wychodzę i nie siedzę bezczynnie w domu, więc może dlatego jestem jakaś zadowolona z tej jesieni. Przed chwilą wróciłam ze spacerku z Patrycją i zabieram się za picie lekarstw, bo kaszel nie daje spokoju i nie mogę wytrzymać.
Dzisiaj poszłyśmy z Izą na taką jesienną sesję, ale coś zdjęcia nie wychodziły i robiłam głupie miny, haha! :)
No, ale nie o tym ma być dzisiejszy post! Chciałam dodać coś nowego, ponieważ posty o codzienności nie są zbyt interesujący, bo u mnie jak zwykle- nudy, dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam parę (może mało istotnych) rzeczy, których jeszcze o mnie nie wieci.

1. Moje przyjaciółki są dla mnie najważniejsze
2. Nie lubię mieć pomalowanych paznokci, jakoś dziwnie się wtedy czuję
3. Nie potrafię zasnąć w skarpetkach
4. Mam nad moim łóżkiem zawieszone trzy półki, na których nie mam co stawiać <ok>
5. Nienawidzę mojego telefonu
6. Zawsze, kiedy siedzę na laptopie, odrabiam lekcje, robię coś na telefonie itp. to robię to na łóżku mojej siostry
7. Uwielbiam kupować nowe piżamki, kapcie i skarpetki (mówiłam już kiedyś)
8. Zupełnie nie potrafię rysować
9. Miałam zawieszone lampki świąteczne (i dalej mam) w połowie sierpnia 
10. Chciałabym mieć pieska
11. Kocham przeglądać stare zdjęcia, wspomnienia ♡
12. ZNOWU NIENAWIDZE MOICH WŁOSÓW
13. Chciałabym być blondynką :(
14.  Jedynymi serialami, które oglądam jest M jak Miłość i niedługo zacznę oglądać nowy sezon Skinsów
15. Kocham wszystkie filmy z Miley Cyrus ♡
16. Moją ulubioną POLSKĄ piosenkarką jest Sylwia Grzeszczak
17. Chyba wszyscy w rodzinie wiedzą, że prowadzę bloga CHYBA
18. Moim wspaniałym fotografem jest moja siostra ♡
19.  W drugiej klasie podstawówki przebiłam dziurki w uszach, ale strasznie leciała mi z nich krew i już mi dawno zarosły
20. Kiedyś byłam gruba
21. Kocham lody z McDonalda
22. Zawsze zasypiam z ręką pod poduszką
23. Nigdy nie oglądałam Zmierzchu, haha
24. Gubię skarpetki
25. Zrobiłam z mojej gumki do ścierania swoje dziecko
26. Nie potrafię iść ulicą z słuchawkami w uszach, muszę słyszeć co się wokół mnie dzieje
 27. Nie cierpię bananów, czerwonych winogron, marchewki, ziemniaków, moreli
28. Za to kocham ogórki, pomidora, paprykę, kapustę, sałatę, borówki i chyba wszystko inne
29. Zawsze swoje rzeczy kładę na półkę Izy, jakiś nawyk
30. Ostatnio prawie w ogóle nie jestem głodna

Teraz wiecie o mnie już chyba dosłownie WSZYSTKO. Niektóre rzeczy są być może dziwne, jednak chcę, żebyście wiedzieli, jaka naprawdę jestem. Na pewno nie jestem idealna, nikt nie jest.
Strasznie się dziś rozpisałam, no ale nic, życzę Wam udanego piątku, jak i również długiego weekendu! ♡

 
Powróciłam do aska, pytajcie! ASK

https://www.facebook.com/pages/Takemoments/587351464656558?ref=hl  lajkujcie funpage!

41 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia! :D
    Zazdroszczę Ci, że masz siostrę. Chyba wszystkiego nie wiemy, każdy coś ukrywa, hehe xD

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taki post czekałam xdd
      Świetne zdjęcia ;)

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  2. piękne zdjęcia !!!:*
    u mnie rundka z pytaniami

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!!
    Też nie mogę zasnąć w skarpetkach:P
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę że masz siostrę. Ja mam dwie młodsze małpy.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i niezłe fakty. :)
    Masz śliczne włosy! Też kocham lody z Mc, najbardziej z polewą czekoladową <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie posty ;)
    Podoba mi sie Twoja kurtka! BARDZO :*
    swietna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ! Dowiedziałam się o tobie dużo rzeczy !!
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa drugie zdjęcia są cuudne! Fajny post, może też taki zrobię.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwsze zdjęcie bombowe! haha. Genialna mina, naturalnie. hahahaha xd
    Blog jeden z moich ulubionych, super się czyta. ♥

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tą jesień też pokochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kurtka! gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia, cudowny masz kolor włosów *.* :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ostatnio wcale nie jestem głodna, w ogóle jakoś mało jem ;o

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie mogę zasnąć w skarpetkach :o

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej masz przeeecudengo bloga <3 <3
    Jest prześliczny!!
    Napewno będę tu wracać!
    obserwuje <3
    BARDZO MI ZALEŻY, ŻEBYŚ ZOBACZYŁA MOJEGO, TO DLA MNIE NAPRAWDE WAŻNE, BO UWIELBIAM CIE!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie potrafię spać w skarpetkach! ;)
    Fajne fotki.

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post, ale twoje włosy są śliczne i nie masz powodu żeby ich nienawidzić ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś i bardzo fotogeniczna zazdroszcze Ci :) napoewno będe do Ciebie często wpadać :)
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI I KOEMNTOWANIA NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ :)
    = obserwuje i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham lody z McDonalda :)
    Zapraszam http://zuzka6000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta kurtka i fajne zdjęcia :D

    Zapraszam do nas. Blog prowadzony przez 3 przyjaciółki :)
    jkj-sod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz przecudnego bloga. Uwielbiam twoje zdjecia, posty, ciebie.
    Zawsze gdy czytam take moments to az mi sie milo robi na duszy. Ciesze. SIe ze jestes tak blisko ze swoimi fanami. JEstes najlepsza. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Zapraszam. Na mojego bloga:
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz prześliczne oczka:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow mamy tak duzo wspolnych cech tez gubie skarpetki i mam zupelnie tak samo z ta gumka/dzieckiem :) hehe Kiedys znalazlam twojego bloga ale chyba potem zgubilam link na szczecie teraz odnalazlam go znowu <3 Jupi jakie szczescie !
    Masz cudowny blog naprawde tkwi w nim zycie jaka jestes naprawde i to jest wspaniale pisz dalej reklamuj sie a napewno osiagniesz sukces !
    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z holandii.

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :) również kocham pomidory ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też zawsze usypiam z ręką pod poduszką D:
    Mogłabyś kliknąć w baner Sheinside na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia bardzo inspirujące :) Zazdroszczę włosków, są piękne

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ty fajnie piszesz. *.* Obserwuję i zapraszam do siebie ( :

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia. <3
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy fakty :)
    fajnie piszesz *.*
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że lubisz fakty o sobie, zapraszam do zabawy ze mną wyraź siebie w zdjęciach

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post, naprawdę ciekawy :)
    Jesteś śliczna *-*

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com W wolnym czasie klikniesz w baner Vintage Shop? To ogromnie ważne, dzięki xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog !!
    Obserwuję i liczę na rewanż :))
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. też lubię jesień! :D

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też kocham jesień! <333

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post! Hehe :)
    Uwielbiam Jesień ♥

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥