wtorek, 22 października 2013

Die

Dosłownie umieram. Wczoraj wypiłam chyba całą paczkę leków przeciwbólowych, ale na szczęście wytrwałam do końca lekcji. Dziś zostałam w domu, ból brzucha nie ustępuje. Ale chyba nie tylko ja mam gorsze dni, ponieważ mój aparat znów odmawia posłuszeństwa i robi co mu się podoba. Echh, na szczęście za miesiąc mam urodziny i być może wreszcie będę mogła pozbyć się tego staruszka i zaopatrzyć się w nowiutki aparat. Nad jakim myślę? Cóż, razem z tatą postanowiliśmy, że to raczej będzie Nikon D3100 ale jeszcze mamy cały miesiąc i wszystko może się zmienić kilkakrotnie.
No, ale nie ma co narzekać, dobrze, że na razie mam czymkolwiek robić zdjęcia.
Cały dzień siedzę w domu, dochodzi godzina 16 a ja nic pożytecznego nie zrobiłam, więc chyba trzeba zakończyć tą sielankę i brać się za naukę, ponieważ mam jutro sprawdzian z geografii.
No tak, obiecałam "sprawozdanie" z nocowania, ale tak na prawdę nie wyszły żadne konkretne zdjęcia ani filmy. Wszystko było rozmazane, ale to nie ważne. W Carrefourze kupiłyśmy tylko picie i chipsy, bo potem zamówiłyśmy pizzę, na którą czekałyśmy chyba godzinę. Ja leżałam na łóżku jak roślinka, bo cały dzień nic nie jadłam, dlatego zrobiłyśmy sobie kanapki. Potem za to byłyśmy tak obżarte, że rano nie jadłam śniadania, bo dalej czułam tą pizze, haha. Ogólnie to słuchałyśmy muzyki, gadałyśmy itp. W domu byłam o 10, bo dziewczyny musiały iść na spotkanie do Kościoła, a ja po powrocie do domu znowu poszłam spać i wstałam o 16.
Jak widać, typowe nocowanko, no ale nic. Uciekam, bo nauka wzywa, papa!
Zostawiam tylko tyle, bo po naładowaniu akumulatorków jestem w stanie zrobić co najmniej 5 zdjęć :( Czyli jak widać znowu są problemy z aparatem, ale nic, postaram się coś z nim zrobić :) Nie mogę się doczekać kiedy te problemy wreszcie się skończą.

ASK 

20 komentarzy:

  1. Też mam dużo nauki, Boże ileż można... : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę się wziąć za naukę, bo jutro mam sprawdzian. :/

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam teraz sporo nauki i tyle zadań z matmy że nie daje rady;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrotu do zdrowia życzę! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia :)
    Ja umieram bo od początku tygodnia boli mnie głowa a nie mogę opuścić ważnych lekcji :c

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o jajku jak ja nie lubie geografii ! powodzenia <33
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia! :)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powrotu do zdrówka! :)
    Ja też jeszcze nic pożytecznego nie zrobiłam... zabieram się do nauki :/

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten aparat jest bardzo dobry polecam
    Obserwujemy
    http://adek-adrian756.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powrotu do zdrowia. P.S. Jesteś śliczna. Masz świetnego bloga. MAsz wszystko takoe ładne. Poprostu mogłabym czytać i czytać. Zapraszam równiez do wejścia na mojego bloga:
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj do zdrowia. ;*

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też teraz brzuch boli, już od kilku dni. :c Skąd ja znam to godzinne czekanie na pizze? ;) hehe . Zawsze jak zamawiam z przyjaciółmi pizze to czekamy i czekamy i nie możemy się doczekać. ;p Życzę Ci powrotu do zdrowia! : > Masz naprawdę świetny blog! Obserwuję i liczę na rewanż. ;) Pozdrawiam. :))
    ___________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też dzisiaj brzuch bolał :L Zdrowiej ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na nast. tydzień mam masę nauki :xxx. grrr. Zdrowiej ! ;*
    http://choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog, milo sie go czyta
    obserwujemy
    marcela´-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w pisaniu! ;*
    • Zapraszam na mojego bloga •

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak... słyszałam o tym aparacie wiele pozytywnych opinii :)

    KLIK!!! - ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥