piątek, 25 października 2013

Free

Meow :)
Hej wszystkim! Dziś mama znów pozwoliła mi zostać w domu, ponieważ strasznie nie chciało mi się iść do szkoły, poza tym nie miałam jakiś strasznie ważnych lekcji. Wczoraj cały wieczór robiłam stempelki z ziemniaków na plastykę. Echh, mi dać noża do ręki... Całe palce mam pocięte, ale okej, jak to mama mówi "do wesela się zagoi" :) O 20 Iza idzie na połowinki, tak więc będę miała calutki pokój dla siebie. Ostatnio mogłabym nic nie robić, tylko oglądać filmy. Nie dawno obejrzałam "Listy do Julii"- moim zdaniem bardzo fajny film :) Wieczorkiem może zobaczę "Pamiętnik", czyli film na podstawie książki mojego kochanego Nicholasa Sparksa. Obiecałam sobie, że nie obejrzę filmu póki nie przeczytam książki, ale ja chyba do czytania się nie nadaje, ponieważ zupełnie nie potrafię się skupić na treści książki. 
Przez ten tydzień nic, tylko smsuję z Patrycją i Ewą. Dwie biedulki się rozchorowały i zostawiły mnie samą :( Głównie dlatego nie chciałam iść do szkoły, bo bez nich strasznie mi się nudzi. Echh, mam nadzieję, że w poniedziałek do mnie wrócą!
Wiecie co? Ostatnio strasznie nie mogę doczekać się świąt. Chcę już tego klimatu, ubierania choinki, świątecznych piosenek, kolęd, świątecznych reklam i ozdób w sklepach! Może nieco mniej śniegu, bo wiąże się to z bitwą na śnieżki i myciem z chłopakami. Święta na pewno już nigdy nie będą takie jak kiedyś, ale mnie dalej cieszą. Wigilia zawsze kojarzy mi się z głodem, bo tego dnia nie jem nic i czekam na świąteczną kolacje, haha. Uwielbiam na święta jeździć do babci, w ostatnich latach to ona przyjeżdżała do nas, jednak w tamtym roku to my przyjechaliśmy do niej. Mam nadzieję, że i w tym roku zaprosi nas do siebie. Święta u niej kojarzą mi się z dzieciństwem, kiedy dziadek zwodził mnie i Izę, żebyśmy nie wchodziły do pokoju, a kiedy wreszcie wejdziemy tam mnóstwo prezentów pod choinką. Pamiętam tą radość, kiedy wreszcie wrócimy do domu, a tam kolejna góra prezentów, tą magię, kiedy wierzyło się w św. Mikołaja. Echh, najprawdopodobniej to już nigdy nie wróci, jednak miło jest powspominać te cudowne czasy. :)
Wczoraj wygrzebałam z pudełeczka mój wisiorek, który dostałam na Mikołajki i postanowiłam go nie zdejmować do Wigilii, haha :)
Do wieczora pewnie będę siedziała na laptopie i jadła to co mi w ręce wpadnie (no-life), potem się wykąpie, zrobię sobie gorące kakao i wezmę się za oglądanie filmów. Jak wspominałam, w pokoju będę dziś sama, może zrobię sobie noc filmową? Hmm, o ile nie zasnę to może się skuszę! :) Okej, lecę po coś dobrego, a Was zapraszam na mojego aska i proszę o lajki na facebook'u!

37 komentarzy:

  1. Oglądałam "Pamięnik", naprawdę bardzo fajny film :3
    Haha, ja też ostatnio cały czas myślę o świętach. W sklepach jest już coraz więcej ozdób świątecznych itp.
    Fajny gif XD

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy naszyjnik :3

    paulla.blog.blogspot.com NOWY POST mogłabyś wejść w ten link i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? proszę to dla mnie ważne, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę już święta :D :D
    super post !

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, bardzo ładny łańcuszek. : > Ja strasznie tęsknię za tą starą magią świąt i prezentami pod choinką, niestety u mnie to już nie wróci, teraz tylko chodzimy do babci na kolacje, posiedzimy i wracamy do domu. :c Niestety 0 prezentów i magia też się ulotniła. :c Pozdrawiam. :))
    _________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) Fajny gif xd

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny naszyjnik :) dlugo sie zastanawialam co to jest to ostatnie. w koncu skapnelam ze to kanapka XD
    zapraszam do mnie ;)
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią zobaczę sobie ten drugi flikm :*
    świetny post,zdjęcia i gif

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze dwa zdjęcia mega mrmrmr XD świetne włosy :)

    http://jujuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też Tak mam ! strasznie chcę już Boże narodzenie ..
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie mogę się doczekać wigilii :*

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog! :D
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    może wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego oglądania :D
    Śliczna!

    Zapraszma do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mogę się doczekać świąt. Świetne zdjęcia. Uroczy naszyjnik


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie, że mama pozwoliła Ci zostać w domu. Ja też nie mogę się doczekać świąt. Śliczny naszyjnik i ogólnie super zdjęcia i post! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętnik boski;**
    Świetne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra post niby o codziennych sprawach a jednak bardzo ciekawych.
    Zapraszam na mojego bloga:
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie mogę się doczekać Świąt! <3
    Śliczny naszyjnik i fajny gif :)

    Zapraszam - meyssely,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny gif :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny naszyjnik, też poszukuję czegoś skromnego, wpadł mi w oczy pewien w W.Kruk, ale jest z diamentami i mimo niskiej ceny (bardzo, bardzo niskiej bo ok 200 zł) go nie dostanę. -,-
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz piękne włosy. ;)
    ♥ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny naszyjnik :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się nie mogę doczekać świąt ♥ już nawet zaplanowałam prezenty, wystój i to wszystko, haha ;D

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post, swietny naszyjnik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Włosy masz boskie;)
    Śliczny naszyjnik . :)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥
    +Obserwuje,będzie mi miło jesli też mnie zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kubek ! :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :DD

    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog,obserwujemy ?
    http://izabelkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Doprawdy, zazdroszczę... Chciałabym tak nie musieć iść do szkoły, ale, niestety, nie mogę. A tak właściwie to może moja mama nawet by się zgodziła, lecz boję się tego, że nazbiera mi się potwornie dużo zaległości...
    Również nie mogę się doczekać świątecznego nastroju, to chyba najwspanialszy okres wciągu roku! Łączy ludzi, zmiękcza serca i wzbudza w nas poczucie zadośćuczynienia, chęć niesienia pomocy i posługiwanie się dobrocią...
    Mam pytanie: Wykonujesz może nagłówki na zamówienie?
    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com




    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagłówek mogę zrobić, pisz na e-mail take.moments@o2.pl :)

      Usuń
  29. Jeju śliczny blog;)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jesteś <3 Ooo ja też dzisiaj ciągle mówiłam, że chce święta i w ogóle wszystko co z nimi związane ;D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Haha a ja polecam " Czas honoru ". Nie lubie filmów ani seriali o wojnach ale ten akurat jest okey ;)
    Bardzo ładny wygląd ;)
    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny blog ! :)
    Zapraszm do mnie, jest konkurs, w którym jest do wygrania promcja bloga na dwóch fanpejdżach o iloścą 81.000 i 50.000 fanów/lajków
    Losuję 7 blogów,może to właśnie twój BLOG zostanie wypromwany na tak dużej ilości fanów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. :O Jakie śliczne włosy! Oddaj mi je! <3
    Obserwuję i byłabym wdzięczna za rewanż :*
    http://candielechuga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam! Nie słyszałam o tych filmach, ale skoro piszesz, że książka taka świetna, to może jednak zacznę od filmu... :)

    KLIK!!! - ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥