sobota, 5 października 2013

Jesień

sweter- klik
Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie lato, jednak czas, w którym kolorowe liście pojawiają się na drzewach jest równie wspaniały. Mimo to, że robi się coraz zimniej, a ja jestem okropnym zmarźlakiem jakoś cieszę się z tegorocznej jesieni. Polubiłam te chłodne wieczory w ciepłych skarpetkach i swetrze z kubkiem kakao i dobrym serialem. Nawet nauka idzie sprawniej, kiedy na dworze doskwiera mrozek. Jedynym minusem jest chyba wstawanie rano, kiedy na zewnątrz jest jeszcze ciemno- to jest chyba najgorsza rzecz na świecie. Mam wtedy ochotę nie wychodzić spod kołdry lub po prostu związać włosy, włożyć gruby sweter lub bluzę i siedzieć pod klasą w bez ruchu. Ale każda pora roku ma jakiś minus, jednak nie ma co narzekać!
Przepraszam za jakieś zmulone oczy na drugim zdjęciu.

Osobiście to kocham kupować rzeczy typu ciepłe skarpetki, kapcie czy swetry. Wczoraj w Pepco kupiłam nowe puchate skarpetki oraz kurtkę w Reserved jak widać na drugim zdjęciu trochę wyżej. Nie straszne mi już żadne mrozy i jestem gotowa na zimę jak i jesień, haha! Pozostały mi do kupienia takie drobiazgi jak rękawiczki i czapka. Najważniejsze jest to, że mam wreszcie buty i kurtkę dokładnie takie, jakie chciałam.
Po prawej piękny jesienny widoczek, achh! Za chwilę idę na spacer z Patrycją, potem przejdę się do Lidla i zabieram się za sprzątanie. 

36 komentarzy:

  1. Nawet lubię, ale osobiście wolę lato : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pora roku ma w sobie coś magicznego :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham jesień ale nie cierpię wstawać rano gdy jest tak zimno;/
    Super kurtka;*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna kurtka *_*
    http://paczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za jesienią nie przepadam, o wiele bardziej wolę zimę <3

    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi została jeszcse kurtka i buty i rekawiczki xd Czyli właściwie mam tylko czapkę i szalik. Eh.. Śliczna kurtka. Takie mi się najbardziej podobały.

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie jesień ale trochę mniej przygotowania do niej czyli kupno butów, czapki, itp.

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie do końca przepadam za jesienią. Jak dla mnie jest za zimno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :3
    Udanego spacerku xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś najbardziej lubię zimę, kocham ten świąteczny klimat!

    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię w ogóle jesieni.
    Mam pytanie, ile rzeczy możesz sobie zamowić z sheinside? Bo też mam z nimi współpracę i pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurtka! :) Ja lubię jesień, chociaż wolę cieplejsze pory roku.

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny sweter :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka! Śliczny sweter *-* Ja też już PRAWIE wszystko mam na jesień/zimę ^^
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny sweter :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne skarpetki chyba też sobię kupię ;-)

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne skarpetki i kurtka <3 Śliczne masz włosy, moja przyjaciółka ma prawie identyczne, tylko że dłuższe (bo do pasa) i ciut jaśniejsze ;**
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweter! Ja nie jestem jeszcze gotowa na jesień ani zimę.. xd

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię jesień ze względu na te wieczory z puchatymi skarpetkami i kubkiem gorącej herbaty <3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo mam jak ty !
    Uwielbiam zimee i piekna kurtka !
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ladna jestes;-)) ciekawy post, lubie czytac takie rzeczy
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna kurteczka *_*
    zapraszam do mnie :

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz super bloga i bardzo ciekawie piszesz c:
    +Obserwujemy? Jak tak zacznij u mnie.
    chevval.blogspot.com | Nowy Post!

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham takie ciepłe skarpetki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Też jestem zmarzluchem :) Kupiłam w Reserved podobną kurtkę do Twojej :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie jestem zmarzluchem :) Rzadko jest mi zimno. Ja lubie jesien m.inn dlatego, że w listopadzie są moje urodziny :D
    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham dokładnie to co ty, i nie nawidzę tez tego samego! ;/
    niestety ja tez musze wstawac rano, juz mnie to wkurza troche.
    sliczna jestes, obserwuje i pozdrawiam.

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam te same skarpety *o*
    lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek :) Uwielbiam tą kurtkę ;)
    __________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się twój blog :)
    świetne zdjęcia :):)
    obserwujemy ??

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi jakoś jesień w tym roku się spodobała <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne skarpetki! I sweterek cudny ♥ No to jakoś przetrwasz tą jeśień z ciepłym kakalkiem :)

    marpleous.blogspot.com |KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jesteś! A te włosy, ahhh ♥ Świetny post!

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥