czwartek, 3 października 2013

Jestem

Co sprawiło, że postanowiłam zawitać tu o tak późnej porze? Sama nie wiem. Jakoś tęsknie za blogowaniem, dzieleniem się z Wami co u mnie słychać, czuję się jakby samotna. Myślę, że zwlekanie z pisaniem póki nie dostanę aparatu nie ma sensu, ponieważ być może nie dostanę go do końca roku. Skoro zdecydowaliśmy się wreszcie na zakup lustrzanki musimy wybrać odpowiednią za odpowiednią cenę, a to wymaga czasu. Cóż, może powinnam skończyć z tym ciągłym gadaniem o aparacie, ponieważ jest to ostatnio ciągłą rzeczą, o której myślę. Krótko mówiąc nie chcę Was zawieść i wracam do Was czy z nowym sprzętem czy też nie. Hm, a więc co u mnie słychać? Wszystko w jak najlepszym porządku, w sumie mogłoby się tak wydawać. Nie jest źle, jeśli chodzi o szkołę to jak na razie nie narzekam, gorzej z ocenami. U większości osób na początku roku szkolnego oceny są wysokie, u mnie jest na odwrót. No cóż, jestem okropnym leniem i nie chce mi się ruszyć tyłka z łóżka, ale luzik, będzie dobrze! Jutro kartkówka z plastyki- ja wyjątkowo nauczona i gotowa do pisania! Kończę o 13.40 i idę z mamą do Carrefoura, bodajże w sobotę otworzyli Pepco, tak więc idziemy się rozejrzeć. Potem do Kościoła, dłuuugaśna kąpiel i Rodzinka.pl! Uwielbiam rozpoczynać mój weekend od tego serialu, zawsze poprawia humor.
Wracając do szkoły (przynudzam, wiem) to jakoś ostatnio bardzo chętnie do niej chodzę, lepsze to od siedzenia w domu i dołowania się z byle jakich powodów. Spotkania ze znajomymi, śmiechy, chichy, gorzej z nauką, ale tam, haha. Jakoś będzie, dopiero październik.
Postaram się już Was nie opuszczać na tak długi okres i być może wpadnę tu jeszcze jutro. Zostawiam dla Was parę zdjęć z telefonu :)
1. Aaaa, ostatnio pokochałam ten strój, naprawdę nie wiem czemu!
2. Nie zwracajcie uwagi na bałagan z tyłu haha, ja w dresikach
1. Moje cieplusie skarpetki
2. Nowe buciki na jesień
3. Sprite
4. Kakao z piankami, mówię Wam, pychotka

Hahaha, 0.34 a ja wstaję o 7.30, a potem się dziwię, czemu ja nie wyspana... :) Okej żabki, uciekam spać, dobranoc!


17 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś. To, że nie ma idealnych zdjęć lustrzanką nie powinno powstrzymywać od piania notek <3
    Uwielbiam Cię czytać, ładne butki <3

    Pozdrawiam,
    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten strój ^^ Ładne zdjęcia *-* Ja tam jestem chora i nie poszłam do szkoły ;/
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że już jesteś. To nic, że nie masz aparatu ważne, że chociaż masz telefon którym możesz robić zdjęcia. Powodzenia na kartkówce. Też jestem leniem i u mnie też nie za dobrze z ocenami. Ale będzie ok! Fajne buty i ładne zdjęcia :3

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację - gdy się siedzi długo w domu i się leni to tęskni się za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jestes !! Gdzie kupiał skarpetki ?
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, zazdroszczę Ci lustrzanki. ♥ Obyś dostała ją jak najszybciej. Wiesz, mam takie same buty z CCC :D Są świetne i wygodne. :D

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, kakao ^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne dresy :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah, w końcu zmądrzałaś :D Uwielbiam czytać twojego bloga! Śliczne buty. Hmm... kakao z piankami? Nigdy nie piłam, ale może być to dobre. Dobranoc! :*

    marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Rodzinkę :D
    Fajne fotki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że jesteś <3
    Świetny mix.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kakao z piankami ;o ? Musze sprobowac ;o < 3 :D

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo bardzo podobają mi się takie dresy i poluje na nie *.* Bardzo ładne obie stylizacje :) Ja do tej drugiej dodałabym jeszcze jakąś bluze :P
    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta stylizacja po lewej str - piekna ;*
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, prosze to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś! *.*

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥