środa, 9 października 2013

Sezon na przeziębienia uważam oficjalnie za otwarty. Katar dosłownie cały dzień mnie męczy i nie daje żyć. W szkole nie mogłam się na niczym skupić, bo co chwilę sięgałam po chusteczkę. Na szczęście gardło nareszcie odpuściło, za to doskwiera mi mały kaszelek. No, ale nic, jakoś daję radę- kubek kakao i od razu mi lepiej! Tak, kakao ostatnio stało się dla mnie czymś, bez czego nie mogę się obejść, piję je codziennie.
Mojej twarzy dziś Wam nie pokażę- uwierzcie mi, nie chcecie mnie widzieć w takim stanie. No, ale nie ma co się nad sobą rozczulać, jakoś przetrwam.
Ostatnio jakoś zaczęłam myśleć, co bym chciała robić w przyszłości. W dzieciństwie nie miałam zbyt ambitnych planów, gdyż chciałam zostać sprzątaczką albo kucharką... Przez dość długi czas zapragnęłam zostać architektem, jednak kiedy dowiedziałam się, że do tego będzie potrzebna mi matematyka i fizyka zrezygnowałam, ponieważ są to dwa przedmioty, które idą mi najgorzej, a w szczególności fizyka. Oglądając na TLC "Polski turniej wypieków" i inne podobne programy pomyślałam, że fajnie byłoby zostać cukiernikiem. Ale jeszcze fajniej byłoby zostać światowej sławy cukiernikiem, haha! Jest to, w moim przypadku, praktycznie niemożliwe, ponieważ ja ledwo co potrafię piec, jednak bardzo to lubię. Mieć własną cukiernię, wymyślać torty według własnego przepisu itp. wydaje się być dla mnie czymś interesującym.
No, ale na zastanowienie się mam jeszcze naprawdę dużo czasu i zapewne jeszcze zmienię zdanie co najmniej tysiąc razy. Jak to się wszystko potoczy- czas pokaże!
___________________________________________________________________________________________________________
MAŁA PROŚBA!
kurtka- klik

Razem z Izą bardzo byśmy Was wszystkich prosiły o oddanie głosu na nasz strój, bardzo nam zależy na wygranej, jesteśmy naprawdę wdzięczne za KAŻDY głos! Konkurs trwa do jutra, tak więc z góry dziękujemy! P.S nie lajkujcie, tylko klikajcie w "zagłosuj".

25 komentarzy:

  1. zagłosowałam ;)

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh...mnie od dwóch tygodni męczy takie małe przeziębienie, zupełnie to samo co u ciebie. Ja taki sezon na kakałko mam w grudniu, lub wtedy gdy po prostu jest śnieg. A teraz mam taką chęć na ciepłą herbatkę owocową lub lipton, noszę ją do szkoły, wszędzie. :))

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, sorki ze pisze z anonima ale mam problemy z zalogowaniem sie. W jakim rozmazie macie ta kurtke ? i czy ona jest ogolnie luzna ? bo sama chcialam taka zamowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nosze XS i ogólnie wyglądam w niej jak w worku, ale moja siostra nosi S i jest na nią idealna :)

      Usuń
  4. zagłosowałam. Zastanawiam się nad kupnem właśnie tej spódniczki, piękna jest.
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same skarpetki :3 Też jestem chora ;p Fajna ta stylizacja. Zagłosowałam :)
    zapraszam do mnie ;)
    _____________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też dopadła choroba ;-; Więc cały dzień leżę w łóżeczku i gram w League of Legends :3

    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OH SZKODA MI CIĘ ! ja mam teraz kaszel ... Nie lubie mieć kataru
    zagłosowałam .:)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję choroby... choć dla zostania w domu mogłabym się poświęcić ;)
    Świetna kurtka *.*
    Oo, uwielbiam takie programy cukiernicze! Też mi się marzy otworzenie własnej cukierni... nawet takiej małej *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też coś zaczyna brać ;/ Fajny kubek :)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się rozchorowałam ;c witaj w klubie.

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga, mam nadzieję, że nagłówek się podoba :) Zdrowia! Ja drugi tydzień siedzę w domu :/

    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kubek ^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrotu do zdrówka! Genialna stylizacja! :)

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Polajkowałam, podoba mi się! ;) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. IOj, ja na szczeście jestem zdrowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    SUPER! Ja też ostatni rozmyślałam kim chcę zostać w przyszłości, ale jeszcze mam czas!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powrotu do zdrowia ♥♥
    Zagłosowałam ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno zagłosuje! A Ty wracaj do zdrowia! Również piłam kakao miesiąc temu, gdy zachorowałam :(

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pościk :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fajny kubeczek : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłam twój blog na innym blogu i strasznie mi się tu podoba, fajne zdjęcia i design bloga :)

    Obserwujemy ?
    Kiss Kiss :)
    revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mega outfit na końcu <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega outfit! Świetny post. Do zdrowia! ♥

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥