piątek, 18 października 2013

Week-END!

Wiem, że nie było mnie tutaj od poniedziałku, czyli odkąd zaczęła się szkoła, ale jakoś nie potrafiłam się zorganizować i znaleźć czasu, aby tu coś napisać. Zaczął się października, to znaczy nadszedł czas zbierania podpisów za różaniec. Następnie lekcje, nauka, coś do przegryzienia i sen. Nie będę tutaj narzekać, że nie potrafię znaleźć wolnego czasu, tylko po prostu jest mi trochę przykro, że naprawdę nie jestem w stanie tutaj pisać tak często, jak chcę.
W szkole okej, oceny się poprawiają i jest co raz lepiej, nawet ze wstawaniem rano nie jest najgorzej. Oficjalnie ogłaszam, że nie umiem grać w siatkówkę, haha. Na wf-ie ogólnie tragedia, ale u mnie to normalka. Fizyka i chemia to czarna magia, za to reszte na szczęście jakoś ogarniam.
Niedługo jakoś spotykam się z dziewczynami w Carrefourze zrobić małe zakupy i idziemy do Ewy na noc :) Haha planujemy zamówić pizze, mm! Jutro pewnie napisze Wam "sprawozdanie" z nocowania, w niedziele raczej będę ogarniać rzeczy typu praca na technikę i plastykę. Uciekam się spakować, a Wam zostawiam mix zdjęć z ostatniego miesiąca!
1. ja poważna bardzo 2. ja w środe 3. ja i Iza 4. nowa kurtka 5. śniadanko 6. jem sobie monte 7. moja piżamka w żabki 8. ja 9. ja dostałam czekoladke 10. u Ewy 11. znowu śniadanko 12. zdjęcie na konkurs hahaha 13. ja się uczę 14. loczki 15. patrycja i ewa w szkole, nie wiem na co tak patrzą ;o 16. ja poważna #2 17. znowu ja 18. najpyszniejsze picie świata 19. ja po spotkaniu w kościele, wiem, że mam fajne łózko z tyłu 20. nudziło mi się u babci i zbudowałam domek z kart 21. stylowo 22. pou 23. mam śmieszne skarpetki xd 24. piękna ja i Wiktoria 25. ja w piżamce (mam dziwną min)
PYTAJCIE NA ASKU ODPOWIEDMY WIDEO
FACEBOOK

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęcia z życia wzięte.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem, czemu nie lubisz swoich włosów. Są śliczne i czynią cię wyjątkową. Mix świetny :D

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix! Udanego nocowania ^^
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo widzę tam Monte na zdjęciach! Mniaaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix :)) Udanego nocowania <3
    Ooo, zdjęcie na konkurs zeczepiste, hahahahah XD

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix . ;*
    To nic że dopiero piszesz Teraz prawdziwy czytelnik poczeka nawet 1 miesiąc ..
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jem takie same płatki :D A te loczki to twoje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci włosów.
    To nic, że dopiero teraz piszesz. Ja również mam problem ze znalezieniem wolnego czasu w roku szkolnym.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczął się października.. chyba miałaś na myśli październik? :>
    Fajna notka, super zdjęcia.. aż zgłodniałam na widok jedzenia, lodówka next! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Och też nie mam na nic czasu :c
    Świetny mix, kocham takie posty!

    Już w tym tygodniu nastąpi zmiana adresu mojego bloga z girls-trio.blogspot.com na life-by-katiee.blogspot.com
    Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam do obserwacji bloga!
    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix zdjęć :D

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego nocowania ;)
    Fajne zdjęcia!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. NO świetne zdjęcia ! :D

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :D Haha, te skarpety i japonki ;p
    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny mix! Week-END :)

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. POŻAŁUJESZ TEGO ZDJĘCIA PIERDOŁO ZASRANA XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłej nocy :)
    Fajne zdjęcia :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Cudowny blog, zostaję na dłużej :) Udanego nocowania.

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny mix :)

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny mix ;>
    Podoba mi się tutaj :))

    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nigdy nie mogę znalexć czasu na napisanie posta. No dobrze, po prostu mi się nie chcę. :)

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile masz lat?
    Super post, zdjęcia dobrej jakości. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny mix zdjęć :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahah, Pou! :D Świetny mix, a nocowanie zapowiada się ciekawie :)

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥