środa, 30 października 2013

You're the reason for my smile :)

Stare zdjęcia, wybaczcie :)
Czy jesteśmy coś warci? Warci czyjegoś uśmiechu na twarzy, czyjegoś szczęścia, pieniędzy czy czegokolwiek? "Ważne by każdy wie­rzył w swoją bez­cenną wartość."- to jest chyba mój ulubiony cytat. Każdy jest jedyny w swoim rodzaju, nie ma drugiej takiej osoby. Przez to jesteśmy również wyjątkowi. W życiu poznajemy wielu ludzi, o niektórych zapomnimy, o innych zapamiętamy do końca życia. Może to właśnie dzięki nim czujemy się coś warci? Dla nich rano wstajemy z łóżka, staramy się zrobić wszystko, aby na ich twarzy pojawił się uśmiech. Stają się dla nas niemalże najważniejsi i oddalibyśmy za nich życie. Doskonałym przykładem są nasi rodzice. Chcą dla nas jak najlepiej i zrobiliby wszystko, abyśmy byli szczęśliwi. Starają się spełnić wszystkie nasze zachcianki, pomijając przy tym swoje. Stajemy się dla nich ważniejsi niż oni sami. 
Istnieją również osoby, które nie mają nikogo takiego. Zostają sami jak palec, bez żadnego wsparcia u boku. Przypuszczam, że wiele takich osób nie jest szczęśliwych i mają niskie mniemanie o sobie. Chociaż istnieją osoby, które z reguły są samotnikami i nie przeszkadza im to w ogóle, jednak myślę, że warto zawsze mieć kogoś bliskiego, komu można byłoby się wygadać, wypłakać, wyśmiać. Bo przecież to najbliżsi sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi. Rzeczy materialne nie dają nam prawdziwego szczęścia. Dzięki nim czujemy chwilową radość, która z czasem przemija. 
Są sytuacje, że doceniamy kogoś dopiero po tym, kiedy go stracimy. "Spiesz się kochać ludzi, tak szybko odchodzą." Być może przez jakąś głupią sprzeczkę możemy zmarnować ostatnie chwile z kimś, kto tak na prawdę jest dla nas wszystkim. Nigdy nie wiemy, kiedy ktoś odejdzie z tego świata. Nie znasz dnia ani godziny, dlatego nie trać ani minuty i kochaj całym sercem tych, którzy na to zasłużyli i zawsze byli, są i będą przy tobie.
___________________________________________________________________________________
_______________________________Nie mam pojęcia dlaczego, ale łzy spływały mi po policzkach pisząc to. Może to dlatego, że ogólnie mam dziś gorszy dzień i mam ochotę usiąść i zacząć płakać jak dziecko. 
Post troszkę nie w moim stylu, ale jakoś bardzo chciałam o tym napisać i wydusić to z siebie.

Żebyśmy zupełnie się nie rozkleili na osłodę pokażę Wam moją nową biżuterię z Rings&Tings :)
bransoletka- klik
naszyjnik- klikI na koniec coś, co po otworzeniu paczki rozbroiło mnie zupełnie. Wierzcie lub nie, ale to jest pierścionek, a tutaj macie do niego link
ZADAWAJCIE PYTANIA NA ASKU :)
FACEBOOK

28 komentarzy:

  1. bardzo mądrze napisana notka..
    śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszę zycie jest największą wartością :**
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeh, opisałaś moją obecną sytuację ;c

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszające to, co napisałaś. ;* Każdy ma w swoim życiu takie chwile, w których jest mu smutno.
    Świetna i pomysłowa biżuteria. Pierwszy raz widzę na oczy taki pierścionek, który jest na ostatnim zdjęciu. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierścionek przestawia mnie. :333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś miałam fatalny dzień. Chyba jeden z najgorszych w moim życiu, same problemy :cc

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna biżuteria:*
    nie płacz :))

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria *o*

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama prawie zaczęłam płakać.. Piękne ;*
    Pierścionek również mnie zdziwił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane, cudowne!
    Cóż, choć z reguły jestem bardziej samotnikiem, niż osobą towarzyską, mam bliskie osoby... Bez nich nie dąłbym rady...
    Cudna biżuteria.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com




    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia !
    super blog :3
    zapraszam do mnie :
    www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądre!
    Zgadzam się z ostatnim cytatem ,,Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Przekonałam się o tym na własnej skórze.
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Należy czerpać z życia wszystko w każdej chwili. Przepraszać i wyciągać rękę na zgodę, nawet gdy się nie zawiniło, szkoda marnować czas na klótnie:c
    Obserwuję | http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. biżuteria świetna ! :D eej my też się wzruszyłyśmy. zapraszamy do nas !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna jesteś *u*
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze to ujęłaś...
    Biżuteria śliczna *o*
    aroxxr.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ora biżuteria ♥
    Zapraszam _--------------------> julia-julietta.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i biżuteria :)
    obserwuje i pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow świetna biżuteria:D

    hymm...może obserwujemy?

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mądry post, właściwie jak zawsze <3
    świetnia biżuteria, szczególnie podoba mi się naszyjnik :)

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Racja, ludzie tak szybko od nas odchodzą ;c
    Ładny naszyjnik :)
    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, właśnie się zastanawiałam, co to jest to ostatnie... Śliczna biżuteria. Fajnie by bylo, gdybyś pisała więcej takich postów :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio doceniłam kogoś, stał się ten ktoś dla mnie ważny i wtedy go straciłam. Nawet nie wiem, jaki błąd popełniłam... :/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥