czwartek, 24 października 2013

Ziemniaki?

Haha, na pewno zastanawiacie się "skąd taki dziwny tytuł posta?". Otóż na jutro muszę zrobić stempelki z ziemniaków, a przyznam się szczerze, że nigdy wcześniej tego nie robiłam i nie wiem jak się do tego zabrać. W domu za bardzo nie ma kto mi pomóc, ponieważ jestem sama z babcią, a ja niestety mam dwie lewe ręce. No, ale nie będę Was mieszała w takie moje "problemiki" haha. Pogoda w prawdzie okropna, ale mimo wszystko humor mi dopisuje, co jest bardzo dziwne, bo w takie dni zazwyczaj mam ochotę wszystkich pozabijać. Hmm, może to przez te ziemniaki? Haha, oczywiście żartuję :)
Miau miau :) Tak, zakrywam buzię, bo powyskakiwały mi w tych okolicach jakieś bąble, fuj! Mama zamówiła dla mnie w Avonie jakiś krem przeciw trądzikowi, mam nadzieję, że choć trochę pomoże, bo z moją twarzą co raz gorzej.
Za chwilę zmywam się na różaniec, a potem lekcje, laptop, jutro to samo, a w sobote? Może coś wykombinuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥